Strona 1 z 1

dziwny problem...

: czw mar 31, 2011 22:04
autor: thorrado
Pacjent :

AGU z golfa 4 2001 rok (prawdopodobnie) przeswapowany do corrado vr6.
zrobiony dolot z fmicem + blow off properfekt atmosferyczny + stożek

problem:

bład przepływki: Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input

pogmeralem w kabelkach okazalo sie ze nie bylo plus na przepływke podpięte tam gdzie trzeba, teraz po wykasowaniu na wolnych obrotach niema po dodaniu gazu czasami wyskakuje czasami po krótkiej przejażdżce - auto lepiej ciagnie potem przerywa wywala bład na vagu i juz jedzie gorzej. Przepływka przemyta - nic podłożona druga sprawna te same objawy...

ma ktos co może być tego przyczyną ? uwalony komp? stożek? bov?


HELP :)

dziwny problem...

: czw mar 31, 2011 22:29
autor: hunterek
thorrado, bov, n75 skoro przeplywka podmieniana. ewentualnie nieszczelnosc dolotu

dziwny problem...

: czw mar 31, 2011 22:30
autor: thorrado
no ale wywala ewidentnie i tylko błąd przepływki..

dziwny problem...

: czw mar 31, 2011 22:33
autor: hunterek
thorrado, ten blad nie zawsze jest od przeplywki :) skoro podmieniales i wywala to samo wiec pozostaje kkilka innych rzeczy.

dziwny problem...

: czw mar 31, 2011 23:32
autor: thorrado
macie jakis pomysł jak sprawdzic szczelnośc dolotu? łąpe przykladam nigdzie nie dmucha nigdzie nic nieświszczy :] itp,

boost mam 0,3 bara ;/ jak odpinam n75 to dochodzi do 1 bara ale wiadomo komp głupieje.

dziwny problem...

: pt kwie 01, 2011 08:51
autor: hunterek
thorrado, 0,3 bara to za malo. albo walniety n75 albo jest jakas nieszczelnosc dolotu. czesto slychac jak powietrze uchodzi jak sie gasi samochod.

dziwny problem...

: pt kwie 01, 2011 11:58
autor: Latiusz
Sprawdz czy sonda nie wariuje, bo może pokazywać nieprawidłowy skład mieszanki, comp zaczyna wariować i obniża ciśnienie doładowania. Dlatego po odpięciu zaworu N75 odrazu wskakuje spowrotem ciśnienie... sprawdz i daj znać jakie zmiany :popcorn:

dziwny problem...

: ndz kwie 03, 2011 19:46
autor: thorrado
N'ka podminiona - bez zmian, dolot szczelny podcisnienia wymienione,

jakie wartosci powinna wykazywac sonda ( w V) ?

pozostaje jeszcze bov, no ale teoretycznie nipowinien miec wplywu ze względu na brak mapsensora...

dziwny problem...

: pt kwie 15, 2011 20:24
autor: thorrado
podstawilem oryginalna dv i dalej to samo, ktos cos jakies pomysły?:)

dziwny problem...

: sob kwie 16, 2011 14:19
autor: Latiusz
Powiedz jakie masz wartosci na sondzie? Zwyczajnie na wykresie powinna falować góra dół, wartości gdzieś w okolicach 0.7~ górny zakres, a dolny cos 0,0~ to są przybliżone wartości :popcorn:

dziwny problem...

: wt cze 14, 2011 01:13
autor: thorrado
ok.wymienilem przepływke i sonde mimo to doladowanie 0,3 bara. błedów brak wiec stwierdziłem, że pewnie ktos je skrecił i odkreciłem je do 0,5 czasami 0,55i autko odrzyło a potem zaczeła sie uwalać sonda wyminilem już 2 i przejad pare km i zdycha i zaczyna autko zalewac boost spaado 0,3 mimo ze odkrecone.

dziwny problem...

: wt cze 14, 2011 12:42
autor: hunterek
thorrado, moze wieksze wtryski zalewaja auto bo nie wystrojone ?

dziwny problem...

: wt cze 14, 2011 22:52
autor: thorrado
niebardzo bo nic niezminialem chyba ze taki motor kupilem juz z innymi ale watpie, zreszta zalewa go jak sie sonda wysra wczesniej bym sie sklanial ze za ubogo jest podpinalem afr coprawda waskopasmowy ale pokazywal przy bucie dolna granice normal a lean