Strona 1 z 1

ustawienie sztangi WG

: wt lut 01, 2011 12:45
autor: rafik_xx
Witam, podpowie ktoś jak wyregulować sztangę wastegate w turbo k03-052?
wyciągałem ostatnio turbo i nie pamiętam jak była ustawiona, mam wrażenie jak by auto słabiej ciągnęło od dołu...

ustawienie sztangi WG

: śr lut 09, 2011 00:17
autor: tecno
dosc niebezpieczne jest to co zrobiles. calkowicie mogl rozjechac sie afr co powoduje mozolne ale jednak ubijanie silnika. musisz ustawic doladowanie na serie i uzyskac na manometrze doladowanie fabryczne.

ustawienie sztangi WG

: śr lut 09, 2011 00:37
autor: rafik_xx
doładowanie jest tak jak w serii czyli nie przekracza 0.6bara, miałem na myśli to czy źle wyregulowana sztanga ma wpływ na to jak wstaje turbo

ustawienie sztangi WG

: pt lut 11, 2011 10:59
autor: duzy_przemo
rafik_xx, tu masz dobry patent jak ustawić WG
http://www.a4club.eu/index.php?topic=1872.0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ustawienie sztangi WG

: pn paź 03, 2011 09:32
autor: CQ
Również chciałbym prosić o pomoc przy ustawieniu WG. Mam pęknięty kolektor od k03-052 i chciałbym przekręcić drugi od K03-011 przy regeneracji turbiny.

duzy_przemo
Możesz jeszcze raz zamieścić link do ustawienia tego WG?

rafik_xx
Poradziłeś sobie z tym?

Re: ustawienie sztangi WG

: czw paź 06, 2011 12:28
autor: rafik_xx
CQ pisze:Również chciałbym prosić o pomoc przy ustawieniu WG. Mam pęknięty kolektor od k03-052 i chciałbym przekręcić drugi od K03-011 przy regeneracji turbiny.

duzy_przemo
Możesz jeszcze raz zamieścić link do ustawienia tego WG?

rafik_xx
Poradziłeś sobie z tym?

ustawiłem metodą prób i błędów, pomocny był mi przy tym wskaźnik boost

Re: ustawienie sztangi WG

: czw paź 06, 2011 14:47
autor: CQ
rafik_xx pisze:

ustawiłem metodą prób i błędów, pomocny był mi przy tym wskaźnik boost
Zakupiłem przezornie już wcześniej.
A jak wygląda sprawa wstawania turbo? Regulacja sztangi ma na to wpływ?

ustawienie sztangi WG

: ndz paź 30, 2011 19:00
autor: roger18sx
ja tez mam problem z poznym wstawaniem turbo bo pompuje tyle co komp zadaje dopiero powyzej 3 tys obr. wezyki cale n75 tez ok. wiec ciezko powiedziec czy regulacja sztangi by cos dala skoro pompuje max 06 bara.Dzis rozwiazałem problem z turbem nie domykał mi sie zaworek w turbie którym steruje gruszka vg po stronie goracej a teraz wkoncu auto odyskało moc.