tak dla ciekawostki:
AUDI A3 AGU+k03s+wtryski+TIP+FMIC+WYDECH all made&tune by DIGITUN
AGU+k03s+wtryski
: wt sty 11, 2011 15:30
autor: Rafalek114
No i kolejny raz potwierdzilo sie kto potrafi stroic 20vt ,a kto nie .... i z tego co sie orientuje to na smiesznym ECU z AGU wyszedl taki wynik !!! GRATULACJE najwyzszego wyniku w PL na k03s !!!
AGU+k03s+wtryski
: wt sty 11, 2011 20:12
autor: RADEK1985
Gratki Krzychu
AGU+k03s+wtryski
: wt sty 11, 2011 21:30
autor: strikerbest
Nim się obejrzałem już mój wykres wkleiłeś.
Wtryski 347cc. No i kolektor ATP z większymi kanałami. Dziękuję jeszcze raz Krzyśku. Oby bezawaryjnie było.
AGU+k03s+wtryski
: wt sty 11, 2011 21:42
autor: evolution
GTO, zacny wynik
Re: AGU+k03s+wtryski
: wt sty 11, 2011 22:00
autor: Rafalek114
strikerbest pisze:Nim się obejrzałem już mój wykres wkleiłeś.
Wtryski 347cc. No i kolektor ATP z większymi kanałami. Dziękuję jeszcze raz Krzyśku. Oby bezawaryjnie było.
Wtryski 347cc, ale na 4barowym regulatorze,to czy bedzie bezawaryjnie pewnie w duzej mierze zalezy tez od ciebie.
Zabba88-ECU jest z AGU wiec jest to sterownik na waskopasmowej sondzie, maksymalne doladowanie widac w ponizszej tabeli (1,1bara) Reszte nich opisze Krzysiek
ps mogles zainwestowac jeszcze w te walki , moze bylo by troche wiecej !!
AGU+k03s+wtryski
: śr sty 12, 2011 00:31
autor: RADEK1985
Kolego strikerbest zapodaj filma jak to smiga ? pozdro
Re: AGU+k03s+wtryski
: śr sty 12, 2011 03:43
autor: strikerbest
Wybaczcie że taka słaba jakość ale warunki były kiepskie " onclick="window.open(this.href);return false;
AGU+k03s+wtryski
: śr sty 12, 2011 09:28
autor: camikazee
Ulala, po prostu diabeł A czy to oby jest bezpieczne dla turbo i silnika?
AGU+k03s+wtryski
: śr sty 12, 2011 13:35
autor: Rafalek114
camikazee pisze:A czy to oby jest bezpieczne dla turbo i silnika?
Ale o co ty teraz pytasz ?? czy co jest bezpieczne ?? Seryjne doladowanie k03s ma chyba ok 0,8-0,85bara ,tu jest podniesione w maks punkcie do 1,1bara .... wiec nie rozumiem twojego pytania ?? Jezeli wlasciciel bedzie uzytkowal samochod z glowa to sprezarce nic nie bedzie bo boost jest bezpieczny , natomiast jezeli chodzi o silnik to dam link do naszego mk4 ktore zrobilo juz ok 16tys km na seryjnych korbowodach i tlokach z wbudowanym gt2871r A/R 0,82 przy doladowaniu 1,45bara
ps i tu mozna zadac pytanie czy to jest bezpieczne ,ale jak wspomnialem samochod przejechal juz 16tys km bezawaryjnie
" onclick="window.open(this.href);return false;
AGU+k03s+wtryski
: śr sty 12, 2011 14:26
autor: camikazee
Właśnie o to mi chodziło Czy seryjne bebechy pozwalają na bezawaryjną jazdę przy rozsądnym użytkowaniu samochodu. Czyli czy ja zwykły użytkownik MK4 podnosząc sobie moc jak na powyższym przykładzie, będę mógł cieszyć się samochodem i jego żywotnością. Nie chciałbym aby coś padło np po 5000km przebiegu.
Re: AGU+k03s+wtryski
: czw sty 13, 2011 15:53
autor: slusar
Rafalek114 pisze:No i kolejny raz potwierdzilo sie kto potrafi stroic 20vt ,a kto nie .... i z tego co sie orientuje to na smiesznym ECU z AGU wyszedl taki wynik !!! GRATULACJE najwyzszego wyniku w PL na k03s !!!
wez pod uwage ze niektorzy "zeby zjedli na 1.8t"
Krzysiek pozdr
No to teraz CZAS na Mnie
AGU+k03s+wtryski
: wt sty 18, 2011 23:07
autor: RADEK1985
Kolego camikazee Ja Jezdze 1.8 t na seryjnych Bebechach z moca 300++ i juz zrobiłem około 20 tys i autko jest bezawaryje pozdrawiam