Strona 1 z 2

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: śr gru 29, 2010 14:03
autor: CrocodileReggae
Dokonane zmiany mechaniczne:

* kute tłoki Wossner oraz kute korbowody Integral
* koło zamachowe jednomasowe G60 + sprzegło VR6
* turbo GT2871R A/R 0,64
* przepływomierz z silnika 1.8T 225PS
* customowy układ wydechowy 3cale z dwoma tłumikami przelotowymi ELTEC
* FMIC + metalowe orurowanie dolotu ELTEC
* wtryskiwacze Bosch 440cc
* wskaźniki Greddy: doładowanie, temp spalin, temp oleju, ciśnienie oleju
* odma wyprowadzona do zewnetrznego zbiorniczka
* pompa paliwa Bosch 044
* DV Forge 007
* usuniete mechanicznie oraz programowo SAI, EVAP
* odblokowana możliwosc hamowania "lewa noga"
strojenie: live mapping MR-MOTORS
mechanika: Robert - właściciel auta
vrs.JPG
vrs2.JPG

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: pt gru 31, 2010 03:30
autor: HGP vr6
jak wy to robicie ze to sprzęgło daje rade ?? :otepienie: chyba jezdzicie bardzo bardzo spokojnie bez zabawy/. jeden wieczór i sprzęgła nie ma przy konkretnej zabawie.. :bajer:

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: pt gru 31, 2010 16:30
autor: evolution
nie wiem zkad tyle bajek otym sprzegle.. ori z vr( naprawde ori bo czesto siedzi jakas podpierodlka) daje rade nawet strzelaniu ze sprzegla z odcinki w syncro ukrecajac przy tym wal... silnik znamionowo plul 480 Nm

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: sob sty 01, 2011 12:25
autor: toffic
evolution te bajki o sprzęgle moim zdaniem wynikają stąd, ze ponad połowa jednomasów jest zjechana a mało kto na to zwraca uwage. Oczywiście różnica docisków ori a zamiennik też robi swoje :bigok:

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: sob sty 01, 2011 14:39
autor: evolution
toffic, potezna roznice:) nawet blaszki ustalajace docisk sa w ilosci3 szt po 1.5 mm, nie dwoch jak w g60 czy jednej 2mm jak w dociskach z 90 ps:)

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: ndz sty 02, 2011 21:32
autor: evolution
zabba88, przeciez widac ze to auto do zabawy a tam nie ma opcji na oszczedzenie kilku dolcow ryzykujac przegrzanie tlokow i destrukcje motoru...

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: ndz sty 02, 2011 23:49
autor: evolution
na jakiej granicy jest sprzeglo?? przeciez ma zapasu jeszcze ze 150 nm. i widac ze bardzo zle rozumujesz.... na wieksze wtryski jest czas jeszcze, najpierw trzeba ulozyc to co jest...

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: pn sty 03, 2011 00:05
autor: evolution
rezonans zmienia duzo. 440 nm przy 2 i 4 krpm to inne sily na tarczy.

Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: śr sty 05, 2011 18:52
autor: Rafalek114
zabba88, w 100procentach masz racje ,jak dla mnie modyfikacje wogole nie przemyslane(chodzi mi tu np o wtryski tzn wynik jest pewnie tak niski bo na tych 440cc zaczelo sie robic ubogo) . Ktos mial zlego podpowiadacza pewnie . ps limiter zostal na 7000rpm zeby czasem sie cos nie wysralo bo pozniej bylo by glosno na forum ze cos sie stalo ,a tak strojenie zachowawcze , zawory sie nie zerwa bo limiter sie praktycznie nie ruszyl

ps takie wyniki robia na seryjnym slupku ,ale trzeba przyznac ze moment utrzymany wzorowo . pozdro

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6b947.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: czw lut 03, 2011 22:42
autor: Rogalotti
.

Re: Octavia vRS 1.8T - 335PS 391Nm

: czw lut 03, 2011 22:45
autor: Rogalotti
Rafalek114 pisze:zabba88, w 100procentach masz racje ,jak dla mnie modyfikacje wogole nie przemyslane(chodzi mi tu np o wtryski tzn wynik jest pewnie tak niski bo na tych 440cc zaczelo sie robic ubogo) . Ktos mial zlego podpowiadacza pewnie . ps limiter zostal na 7000rpm zeby czasem sie cos nie wysralo bo pozniej bylo by glosno na forum ze cos sie stalo ,a tak strojenie zachowawcze , zawory sie nie zerwa bo limiter sie praktycznie nie ruszyl

ps takie wyniki robia na seryjnym slupku ,ale trzeba przyznac ze moment utrzymany wzorowo . pozdro

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6b947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Motor miał unfall i dlatego został złożony na kuciznie dla swietego spokoju. Po za tym silnik był złozony chwile wczesniej (1kkm) i na jednej korbie sruby sie ciagneły.

Do tego wynik jest taki bo sie wtryski skonczyły. Czekamy na to co powiedza sruby na korbie. Jak silnik bedzie dawał rady to nowe wtryski juz na niego czekaja :-)

Co do limitera obtorów to tylko idiota a nie tuner podnosi je na wiecej w 1.8T niz 7000rpm przy seryjnej głowicy - własnie dlatego ten motor miał w przeszłosci unfall.

Swoja droga juz widziałem takie wykresy które były do 7600 i co z tego jak przy 7200 silnik miał juz 40Ps mniej niz 400obr wczesniej :-) Widziałem takze wykres 2.7bit który miał moc max przy 5000rpm a przy 6800 150km mniej :-)

Rafałek daj juz spokuj kurcze kazdy mod który ktos opisze i nie jest by GTO to jest zły stary ile mozna ?

Pozdrawiam.