Wgrałem program w Koszalinie, wykresy - proszę o opinie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Wgrałem program w Koszalinie, wykresy - proszę o opinie

Post autor: CORNEK » wt lip 20, 2010 21:03

Witka, mam 1,8T 150 KM & 210 Nm silnik AUM z 2001r, przebieg 116 000 km.


Ponieważ seryjne konie mi się już znudziły postanowiłem wgrać program. Znajomy wysłał mnie do firmy czipującej

Tak wygląda wykres serii, dość dziwne, że tyle miała: 172 KM i 210 Nm

Obrazek


Potem, pan wgrał mapę i wypluło 219 KM i 342 Nm. Zastanawiam się jak to możliwe na seryjnych bebechach. Moim zdaniem osłabł dół i coś było nie halo ogólnie.

Obrazek



Pomarudziłem, że za dużo tych koni i stanowczo za dużo Nm i chce mniej, czekaliśmy aż ktoś dośle inną mapę i jest teraz 214 KM i 302 Nm.

Obrazek





Zastanawiam się bo to i tak jest za dużo jak na 150tke seryjną, w silniku na bank nie było nic dłubane. Teraz nurtuje mnie czy można z takim programem jeździć czy nie wyrządzi on jakichś szkód w silniku? Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to dół obrotów wrócił, przy wyższych biegach powyżej 100 km/h słychać jak turbo mocno zasysa i auto rwie do przodu. Czy tłoki nie stopią się od takiej ilości koni i momentu? czy seryjne sprzęgło jest wogóle w stanie to przenieść na asfalt? Przeanalizujcie te wykresy i napiszcie swoje opinie proszę
Ostatnio zmieniony wt lip 20, 2010 22:24 przez CORNEK, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt lip 20, 2010 21:47

Jakie turbo jest seryjnie w AUM?



Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Post autor: CORNEK » wt lip 20, 2010 21:56

AUM jest o tyle fajny, że ma k03s i wtryski 320cc


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » wt lip 20, 2010 22:50

gdzie to hamowałeś? na tym gównie w Koszalinie? Jeżeli tak to nie brał bym tych wykresów na serio :chytry:


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt lip 20, 2010 23:12

CORNEK pisze:AUM jest o tyle fajny, że ma k03s i wtryski 320cc
To w takim razie jak zdrowy to możliwe, że jest jakiś bonus ale tak jak mr_exclusive napisał, takie cyfry to raczej wina hamowni.



Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Gała » śr lip 21, 2010 00:37

Pojedź na normalną hamownię bo to jakieś herezje... prawie 220 koni z serii. O ile dobrze pamiętam to ktoś wrzucał już wykresy z tej lub podobnej hamowni i jest to shit. Taki wynik owszem jest możliwy ale przy wymianie K03s, wtrysków na 320cc, wydechu, IC i dolotu. Zresztą nawet GTO pisał w którymś temacie ile można zdusić z K03s + parę innych bajerków.



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » śr lip 21, 2010 08:44

Kto robił soft??



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: XenO » śr lip 21, 2010 10:00

Raczej nie uwierze że seria dała 172KM to tak jakby on juz miał coś robione albo faktycznie ta hamownia oszukuje i to o sporo. Po sofcie 214 / 302 z całym seryjnym osprzętem to też nie osiągalne bez wydechu i FMIC`a :bajer: coś tu nie gra..


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Post autor: CORNEK » śr lip 21, 2010 10:25

VAGiem można zmierzyć AFR i EGR? Znacie kogoś w zach pom kto niedrogo pomógłby mi to sprawdzić?


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » śr lip 21, 2010 11:49

Pink Floyd ze Szczecina albo Damcio z koszalina ogarna logi. Podjedz na hamownie maha a nie na jakies gow....



Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Post autor: CORNEK » pt lip 23, 2010 15:06

Majiic pisze:Pink Floyd ze Szczecina albo Damcio z koszalina ogarna logi. Podjedz na hamownie maha a nie na jakies gow....
masz jakiś namiar na tego pana Pink Floyda?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lip 25, 2010 21:25

AUM ma sprezarke k03-052 po zrobieniu wydechu i fmic plus modyfikacja dolotu realne jest 240km ... to jedyny silnik ktory w serii mial 150km i wyszedl na osprzecie z silnika 180km , malo tego posiada on sonde szerokopasmowa - przy bardzo niskiej temp w dolocie jest realne ponad 200km na samym sofcie


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Post autor: CORNEK » pn lip 26, 2010 17:50

Sprawdziłem VAGiem, że nie ma błędów po przejechaniu około 400 kilometrów od wrzócenia programu.
Podczas jazdy zerknęliśmy też na odczyt z sondy lambda, były w normie.
Na koniec cisnienie doładowania - na początku ładuje 1,2 bara, potem przechodzi w 1,1 - do 1,0 i przy końcówce obrotów ma 0,8 bara.


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości