Strona 1 z 1

20VT AGU po swapie do mk1 kilka pytan ...

: pn cze 07, 2010 22:04
autor: MiChAoS
koledzy mam kilka pytan...
1. seryjny dolot zostal zastapiony dolotem sr. 3" i teraz jak najlepiej zrobic z przeplywka ? bo sieryjna z AGU jest mniejszej srednicy niz 3" i zrobi sie zwezka hmm ktos przerabial ten temat? i czy na zaznaczonym miejscu na doloci to bedzie dobre miejsce na nia bo czytalem zeby dac troche odstepy od filtra??
2. DV niechcacy uszkodzialem wiec musze kupic cos w zamian zastanawiam sie nad blow off-em lub DV wersji 225km? co lepiej? nie ukrywam ze chcialbym PSSSSS :) a ten zawor co w linku mialem w ABF-ie T i smigal b.fajnie tylko czy bedzie chodzil w AGU poprawnie? ew gdzie go umiescic? przed przepustnica? rys 2? czy rys 3? (patrz zdjecie nizej)
http://moto.allegro.pl/item1054513473_z ... t_vag.html
3. rys 4 to jest odma tak? warto podlaczac pod dolot? na rozruch chce filterek zalozyc bo akurat mam pozniej oil catch tank zalozyc?
4. zdjecie nr 2? to jest n75 moze? bylo podlaczone do dolotu seryjnego to podczepic go do dolotu??
5. zdjecie nr 3 po lewej czarna puszka (filtr weglowy??) poloczony z przepustnica wywalic z zaslepic wyjscie czy zostawic? narazie tylko jest wrzucone luzem bo niewiem co z tym zrobic ?
Obrazek Obrazek Obrazek

: wt cze 08, 2010 08:49
autor: TAZ
Z tego co wyczytałem to bardziej gorące powietrze zabija przepływki nić odległość jej od filtra. Ale filtr to zmień od razu na coś lepszego, a najlepiej na airbox. Dużo dobrego piszą na streecie o simocie. Obudowę przepływki dajesz z VR6, TDi bo mają 3 cale i nie będziesz miał zwężek. Ale na strojenie nie dojedziesz z tak dużą przepływką. Jak ten silnik to AGU to można założyć każdego psytttt. Odmę rób od razu na catch tanku, po co robić kilka razy. Możesz ją wpiąć, a wcale nie musisz. Byle byś kontrolował stan wody z syfem. N75 wpinasz tak jak był ori. Filtr węglowy wywaliłem i sam się zastanawiam czy zaspawać dziure czy zaślepić tylko :)

: śr cze 09, 2010 11:01
autor: GTO
przepływke musisz zostawić seryjną

N75 wpiąć tak jak jest fabrycznie wpięty

Blow czy tam DV tylko ORI, lub z TT "n" lub forge z RE5PECT'a
na zewnętrznym będzie błąd mieszany i przylewanie przy zmianie biegu.

: czw cze 10, 2010 07:20
autor: MiChAoS
GTO a obudowy z vr a wklad z seryjnej przelozyc? nie mozna podminic zeby zwezki nie robic??
no wlasnie tu mam dylmat z tym DV bo rozne opinie czytalem jeden ma i wszystko ok a drugiemu wyskakuja bledy... poczekam jeszcze zanim kupie cos, moze ktos podpowie cos jeszcze co z tym fantem zrobic...
a jak z tym weglowym? wywalic go i zaslepic wezyk czy zostawic go?

: czw cze 10, 2010 08:36
autor: TAZ
Ja mam dziure zaspawaną po króćcu :grin: na wielkiej przepływce nie polatasz jak nie wystroisz kompa pod nią. Wkład pasuje ale trzeba grzebać w sofcie niestety. Z tym DV to dużo ludzi lata na properfektach i nie narzekają. Sam mam powoli mieszane uczucia co robić. Chwilowo pewnie na seryjnym zostanę.

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 8:53 am ]
A to ?? Nie trzymało by lepiej ciśnienia czy szkoda srania na zabawki, które i tak mają podobną wytrzymałość co seryjne zawory ??

http://moto.allegro.pl/item1074155972_z ... _audi.html

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 8:55 am ]
Ty Krzyśku pewnie piszesz o tym zaworku:

http://moto.allegro.pl/item1060825693_f ... plitr.html

: czw cze 10, 2010 09:49
autor: Scientist
MiChAoS pisze:GTO a obudowy z vr a wklad z seryjnej przelozyc? nie mozna podminic zeby zwezki nie robic??
no wlasnie tu mam dylmat z tym DV bo rozne opinie czytalem jeden ma i wszystko ok a drugiemu wyskakuja bledy... poczekam jeszcze zanim kupie cos, moze ktos podpowie cos jeszcze co z tym fantem zrobic...
a jak z tym weglowym? wywalic go i zaslepic wezyk czy zostawic go?
zakładął BOV'a, w AGU nie masz map sensora takze niebedzie problemow z zalewaniem silnika, dlawieniem itp itd ;)

: czw cze 10, 2010 11:40
autor: MiChAoS
dobra to n75 pakuje w dolot
przeplywe narazie wstawie seryjna bo wartalo by troch pojezdzic narazie a przy wirusie sie najwyzej zmieni na obudawe 3"...
weglowy wywale i zaslepie i powinno byc git :)
a bov-a kupie narazie z properfect taki jak milem w abf-ie jak bedzie sie cos dzisc nie tak to sie zmini na serie z TT i juz