Strona 1 z 2

1.8 T z s3 do mk3

: pn maja 31, 2010 22:30
autor: !greq
jak to będzie grało jak mechanicznie i przełożenie napędu skrzynia itd? z syncro na ośke?
wejdzie to jakos pod maske?
czy skrzynie biegów by trzeba modzić z czegoś innego?

: pn maja 31, 2010 22:42
autor: Rafalek114
skrzynia 6biegowa i tak ci nie wejdzie bo trzeba by bylo ruszyc podluznice(nie mowiac juz o skrzyni z 4 motion przy ktorej by trzeba bylo troche pokabinowac) ...a moim zdaniem to bez sensu ,chyba ze jestes strasznie ambitny to milej zabawy zycze :bajer:

: pn maja 31, 2010 22:48
autor: !greq
Rafalek114, to co radzisz?
bo wlasnie o skrzynie balem sie najbardziej.. :bajer:

: pn maja 31, 2010 23:15
autor: Rafalek114
z AFN , badz normalna z AGU ...poradzi sobie i ma dlugie pierwsze 3-biegi ..na drugim biegu przy limiterz ustawionym na 7200rpm pewnie zlapiesz ze 110km/h a to juz fajny wynik nie realny do osiagniecia przy 6-biegowej skrzyni

: pn maja 31, 2010 23:19
autor: !greq
Rafalek114, a sprzegło jak ? taka moc by wytrzymalo ?
a jak eis inne większe problemy moge napotkać?

z czym sie moge mieć najwiecej problemów? :chytry:

: wt cze 01, 2010 07:55
autor: MiChAoS
wrzucic skrzynie tak jak kolega pisze z AFN-a albo 5 biegowa z 1.8T ew razem ze sprzeglem z vr6 i bedzie jezdzic....

z elektryka bo nie pasuje P&P,
lapy przekladasz z tego silnika co masz teraz i lapy pasuja P&P a reszta to trzeba troche pokombinowac jakis FMIC orurowanie dolot wydech itp :)

: wt cze 01, 2010 09:30
autor: !greq
a jak z klimatyzacja?
wysattrczy "rurki"idące do kabiny podpiac z tyumi z silnika (+sterowanie) i bedzie ok czy tez jakas zabawa wieksza?

: wt cze 01, 2010 17:54
autor: Rafalek114
lapy przekladasz z tego silnika co masz teraz i lapy pasuja P&P
a jaki ma silnik teraz? jezeli ma 2e to mozesz zapomniec...lape pod skrzynie i jeszcze jedna trzeba dac z ABF-a lub z AFN-a... jezeli chodzi o klime to jedna rurke bedziesz musial przespawac pod katem ...bo ci sie nie zmiesci tak jak byla predzej

: wt cze 01, 2010 20:47
autor: !greq
no w tej chwili mam AGG

: wt cze 01, 2010 21:26
autor: URGI
!greq, widzę, że wpadliśmy na ten sam pomysł :)
Podepnę się z pytaniem pod Twój wątek. Jak się ma sprawa z półosiami? Bo skrzynia z 1.8t ma flansze 108mm, trzeba półosie z MK4 mieć, czy da sie flansze zmienić z AFN lub ABF i pasuje wtedy wszystko do półosi z MK3?

: wt cze 01, 2010 22:55
autor: !greq
a jak to jest z immo? z rocznika 01?
jest w liczniku czy to prawda? :bajer:

: wt cze 01, 2010 23:27
autor: Rafalek114
immo idzie wylaczyc programowo,a skrzynie mozna dac od g60 i nie ma problemu

: wt cze 01, 2010 23:31
autor: !greq
Rafalek114, a poloski jak ?

: wt cze 01, 2010 23:45
autor: Rafalek114
!greq pisze:a poloski jak ?
skrzynia z g60,abf lub afn zalatwia problem ...tzn wszystko pasuje