Strona 1 z 1
panewki korbowe 1.8t
: ndz kwie 25, 2010 14:32
autor: WILCZEK MK4 GTI
Witam mam pytanie zakupiłem panewki KS jasne, słyszalem ze te z serwisu są ciemniejsze i wzmocnione, ile w tym prawdy?
: ndz kwie 25, 2010 14:40
autor: TAZ
Jasne są aluminiowane, a te ciemne są galwanicznie wykonywane i sporo mocniejsze. Ogólnie to te na korby w ASO to sputery, a te słabsze nie.
: ndz kwie 25, 2010 15:47
autor: WILCZEK MK4 GTI
Te co mam główne od wału to 6 szt z otworem od smarowania a 4 zwykle a powinno byc po 5 czemu tak to wychodzi? i tez sa KS. Auto bedzie mialo okolo 250-300ps KS nie wytrzymają? i mam zmienic na ori czy glowne zostawic takie jak mam a ori tylko korbowe? dzieki za pomoc
: pn kwie 26, 2010 17:54
autor: evolution
aluchaj panewki glowne sa takie poniewaz z pewnych wzgledow jedna glowna panewka musi byc z dookolnym doprowadzeniem oleju do kanalu smarujacego korbowod. muszisz zachowac ulozenie takie jak nakazuje fabryka poniewaz zamieniajac polozenie tej panewki szybko skonczy sie panewka na jednym z czopow korbowodowych.
co do korbowodowych kazda firma( chyba tylko dla checy) kataloguje zwykle panewki od wolnossaka do silnikow 1,8 t, fakt jest taki ze muszisz miec na korbach panewki wzmacnianie w cenie od 400 do 600 za kpl jesli zalozysz zwykle pojezdzic pojezdzi ale bardzo krotko
: pn kwie 26, 2010 19:35
autor: TAZ
Jacek no nie przesadzaj, KSy sputery na korby już sprawdzałem i 180zł kosztują. Za 400zł to porządne sportowe się kupi na korby. Teraz Tomson ma jakieś ACL Race Series i korby kosztują 255zł.
: wt kwie 27, 2010 00:09
autor: WILCZEK MK4 GTI
W ASO ori korbowe kosztuja okolo 370zl, te co kupilem KS okolo 120zl, z tego co sie orientowałem to 6 panewke daje sie na 4 czop liczac od rozrządu
: wt kwie 27, 2010 07:31
autor: TAZ
W ASO to i tłoki do ABFa kosztowały 570zł za sztukę, a te same kupiłem po 160zł za sztukę.
: ndz maja 02, 2010 12:42
autor: WILCZEK MK4 GTI
[quote="evolution"]aluchaj panewki glowne sa takie poniewaz z pewnych wzgledow jedna glowna panewka musi byc z dookolnym doprowadzeniem oleju do kanalu smarujacego korbowod. muszisz zachowac ulozenie takie jak nakazuje fabryka poniewaz zamieniajac polozenie tej panewki szybko skonczy sie panewka na jednym z czopow korbowodowych.
co do korbowodowych kazda firma( chyba tylko dla checy) kataloguje zwykle panewki od wolnossaka do silnikow 1,8 t, fakt jest taki ze muszisz miec na korbach panewki wzmacnianie w cenie od 400 do 600 za kpl jesli zalozysz zwykle pojezdzic pojezdzi ale bardzo krotko[/quote piszesz ze ma być na tym samym miejscu ale u mnie wogóle jej nie było czyli dać na 4 od rozrządu?
: pn maja 03, 2010 12:39
autor: evolution
panewki w zalznosci od wersji bloku byly na 1 lub 4 podporze, nie moge ci z gory okreslic na ktora wstawic, ale moge zasugerowac zebys zarzucil z rowkiem dookola na 1 2 4 5 bedziesz mial lepiej, niz kiedykolwiek wyjechalo z fabryki

: pn maja 03, 2010 13:37
autor: WILCZEK MK4 GTI
no niestety tylu z rowkiem nie mam

gdzie mogę znaleźć tego typu info? tak aby nie było lipy
: pn maja 03, 2010 14:09
autor: evolution
H027/5 to sa dookola z rowkiem... bez pierscieni oporowych
: pn maja 03, 2010 20:42
autor: TAZ
Rozbierz silnik to zobaczysz gdzie masz ten kanał.
