Silniki 1.8 T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bimbo41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 19, 2008 20:22
Lokalizacja: Poronin

Silniki 1.8 T

Post autor: bimbo41 » pn lut 22, 2010 01:24

Witam
Jesteśmy na kupnie silnika 1.8t i wsadzenie go do Golfa 2
Moje pytanie to który z silników jest najlepszy do pózniejszego modyfikowania

I ile można wyciągnąc na seryjnych częsciach



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn lut 22, 2010 01:53

Tu masz kolego taki temacik, który może coś rozjaśni/pomoże :) :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3407420
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 22, 2010 11:32

Każdy jest tuningowalny, ale wszystko zależy ile to koni ma mieć. AGU ma tylko 150KM., idzie z niego max 190KM wyciągnąć i ponoć stabilne 190KM. Zmiana turbiny i wtrysków i już mamy ponad 200KM. Wiadomo, że najlepiej to kupić najmocniejszy 225KM o oznaczeniu BAM lub chyba APX.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 22, 2010 11:41

Tak jak kolega TAZ napisal , wszystko zalezy jak wysoko celujesz z moca


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

bimbo41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 19, 2008 20:22
Lokalizacja: Poronin

Post autor: bimbo41 » pn lut 22, 2010 16:50

Mysle ze koło 300km bo seria powinna wytrzymac



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 22, 2010 19:13

To tak naprawde bez roznicy jaki motor kupisz bo na zadnym seryjnym osprzecie nie osiagniesz takiej mocy . Dlatego proponowalbym cos z nowszych motorow na szerokopasmowej sondzie lambda AUM,AUQ itp


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn lut 22, 2010 19:32

bimbo41 pisze:Mysle ze koło 300km
Rafalek114 pisze:bez roznicy jaki motor kupisz bo na zadnym seryjnym osprzecie nie osiagniesz takiej mocy .
ale to chodzi o sprzeglo, turbo, wtryski itd. ??? czy ze jakaś kucizna musi juz wjeżdżać :) ??? (przepraszam za nie wiedze ale sam ma diesla) Pytanie z czystej ciekawosci :) ( i kumpel tez na s3 choruje wiec moze cos mu podpowiem)
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

bimbo41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 19, 2008 20:22
Lokalizacja: Poronin

Post autor: bimbo41 » pn lut 22, 2010 19:52

Chodzi mi o kucie bo sprzegło i hample to do wymiany oczywiscie :)


A moze łatwiej z jakiegoś 2.0 TFSI

dzieki za odpowiedz
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 19:54 przez bimbo41, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn lut 22, 2010 19:56

bimbo41, moze 2.8 v6 + turbo :chytry: ???


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn lut 22, 2010 20:05

Kup sobie silnik 3.2 od R32 i już będziesz mieć prawie 250km.


www.proturbo.com.pl

bimbo41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 19, 2008 20:22
Lokalizacja: Poronin

Post autor: bimbo41 » pn lut 22, 2010 20:18

Z tym R32 to dobry pomysl ile za taki silnik kompletny trza by wyłozyc tzn ze skrzyna biegów i elektryka
I jaka jest jego waga bo napewna od 1.8 jest sporo ciezszy tak zeby golf2 mogł jezdzic po zakrętach :)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn lut 22, 2010 20:22

bimbo41 pisze:Z tym R32 to dobry pomysl ile za taki silnik kompletny trza by wyłozyc tzn ze skrzyna biegów i elektryka
I jaka jest jego waga bo napewna od 1.8 jest sporo ciezszy tak zeby golf2 mogł jezdzic po zakrętach :)
silnik sam bez skrzynki to widziałem po 5tyś kilka razy na allegro a co do wagi to jakieś 180kg bez sprzęgła.


www.proturbo.com.pl

bimbo41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 19, 2008 20:22
Lokalizacja: Poronin

Post autor: bimbo41 » pn lut 22, 2010 20:24

A ile 1.8 wazy?
I do tego R32 skad wziac skrzynie i elektryke czy to duzy problem i jakie koszty
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 20:27 przez bimbo41, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn lut 22, 2010 20:33

bimbo41 pisze:I do tego R32 skad wziac skrzynie i elektryke czy to duzy problem i jakie koszty
Skrzynię wsadzasz jak chcesz mieć ośkę z starego VR6 koszt skrzynie pewnie około tysiąca..A elektrykę trzeba szukać na allegro najlepiej to pytać tych co sprzedają takie silniki.


www.proturbo.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości