Strona 1 z 2

Falujace obroty

: sob lut 20, 2010 17:44
autor: the flock
Witam mam maly problem przy odpalaniu samochodu falują obroty(nie zawsze) ida poza 1000obr.spadaja prawie do zera nie raz minimalnie za falujatrwa to chwile silnik co jakis czas przerwie.Dodam ze na gazie obroty sa normalne silnik pracuje rowno.Mysle ze stalo sie to po przejsciu silnika w tryb awaryjny podczas regulowania gazu chdzil na 3 gary.Czyzby sada lamb. sie ze psuła? (silnik AGU)

: sob lut 20, 2010 20:06
autor: Yuri
Podpinałeś pod VAG'a? Jeśli nie to od tego zacznij.

: sob lut 20, 2010 20:21
autor: the flock
pojade we wtorek do warsztatu podpiac, ten typek co mi gaz regulowal podpinal mowil ze sa dwa bledy nie pamietam dokladnie ale bylo cos o niskim spalaniu stukowym .....

: sob lut 20, 2010 21:37
autor: Tobi80
Jeśli to chodzenie na 3 gary się będzie powtarzać to może być oznaka kończącego się modułu zapłonu lub cewki niedawno to przerabiałem - na VAGu zero błędów było ,

: sob lut 20, 2010 21:48
autor: Yuri
Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.

: sob lut 20, 2010 23:37
autor: Rafalek114
Yuri pisze:Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.
nie koniecznie i do sprawdzenia cewek nie jest potrzebny vag... bardzo mozliwe ze to cewka ...a dzieje sie tak na benzynie poniewaz benzyna potrzebuje mocniejsza iskre niz gaz ... i cewka moze nie domagac na benzynie ....

: ndz lut 21, 2010 00:25
autor: the flock
zapomnialem dodac ze swiece wymienialem na nowe

: ndz lut 21, 2010 01:58
autor: Yuri
the flock pisze:zapomnialem dodac ze swiece wymienialem na nowe
Jakie?

[ Dodano: Nie Lut 21, 2010 00:59 ]
Rafalek114 pisze:
Yuri pisze:Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.
nie koniecznie i do sprawdzenia cewek nie jest potrzebny vag... bardzo mozliwe ze to cewka ...a dzieje sie tak na benzynie poniewaz benzyna potrzebuje mocniejsza iskre niz gaz ... i cewka moze nie domagac na benzynie ....
Czyli padniętą cewkę nie zawsze VAG pokaże?

: ndz lut 21, 2010 02:27
autor: Rafalek114
Yuri pisze: Czyli padniętą cewkę nie zawsze VAG pokaże?
tak...moze sie tez okazac ze ktoras z cewek nie posypala sie jeszcze calkowicie ...i kuleje ...na gazie daje rade ,a na benzynie gdzie musi dawac wiecej nie wyrabia juz

: ndz lut 21, 2010 11:14
autor: the flock
swiece NGK PFR6Q

: ndz lut 21, 2010 13:06
autor: Tobi80
Co do świec to sprawdź szczelinę 0,8mm będzie akurat dla LPG i cewka będzie miała lżej . Jeśli gazownik odłanczał aku to może adaptację przepustnicy wystarczy zrobić

: ndz lut 21, 2010 20:28
autor: the flock
samochod jezdzil normalnie przez miesic po zalozeniu inst.lpg.Stalo sie to po wymianie swiec i po 3 krotnym przejsciu w stan awaryjny(jesli to byl stan awaryjny)przy regulacji na gazie. przy nastepnym odpaleniu obroty falowaly teraz faluja ale nie zawsze(tylko pchwile po odpaleniu)...Moze sprobowac wymienic swiece na te stare?

: pn lut 22, 2010 01:18
autor: Rafalek114
jak ci faluja obroty auto chodzi na wszystkie gary czy na 3 ?? jak chodzi na trzy to sprawdz po kolei cewki i bedziesz wiedzial na ktorym cylindrze jest pupa... jak juz to bedziesz wiedzial to wtedy przemien cewki tzn z tego co kuleje na inny i bedziesz wiedzial czy to cewka czy cos innego

: pn lut 22, 2010 11:53
autor: the flock
dzis zauwazylem ze z filtra powietrza dobiega dziwny dzwiek jak by gwizd z szeleszczeniem dosyc glosny ,filtr jest prawie nowy (moze juz przeczulony jestem)

[ Dodano: 27 Lut 2010 13:15 ]
Po podpieciu vag-a wyskoczyl blad w nastawieniach podstawowych sporadyczny
Po dokladnym umyciu przepustnicy i zrobieniu adaptacji przepustnicy wszystko wrocilo do normy DZIEKI za pomoc.Temat mozna zamknac