Swap 1.8 Turbo - kilka pytań
: sob gru 12, 2009 00:42
W skrócie robię SWAP na silnik 1.8 Turbo [AWT] - z Passata po lifcie i mam kilka pytań.
1. W moim poprzednim 2.0 8V wchodził wąż do przepustnicy chyba od filtra węglowego. W MK4 1.8T widziałem, że też to jest (foto poniżej). Przechodząc do sedna. Z tego co zauważyłem to w MK3 było to podłączone do filtra a z filtra szlo chyba pod auto do nikąd. W silniku z Passata w przepustnicy w ogóle nie mam tego podłączenia, więc czy to jest potrzebne? Czy mogę ten cały wąż zaznaczony wyrzucić całkowicie z samochodu wraz z oryginalnym filtrem z MK3
POGLĄDOWE Z MK4:
MOJE CABRIO:
2. Węże od wody do chłodnicy wychodzą na prawo. Można włożyć chłodnicę do góry nogami do auta. Czy to jest jakaś różnica jak jest włożona chłodnica?
3. Jak to jest z tą odmą tj. Co można wywalić i pozakładać filterki? W 1.8T z MK4 jeden wąż od odmy wychodzi z pokrywy zaworów, natomiast w AWT z passata to wychodzi z głowicy po prawej i trochę mi przeszkadza.
-----------------
Numeracja do zdjęcia:
1. tu jest jakiś chory zaworek w passacie, którego nie ma seryjnie w MK4 i bardzo przeszkadza. Z tyłu jest podłączenie do odmy. Czy to jest to co normalnie jest w pokrywie zaworów w MK4 gdzie wychodzi wąż nr 2 ?? Można tu gdzieś filterki założyć, aby pozbyć się węży?
3. to podciśnienie ma iść do kolektora?
4. Tu jest króciec wody problem taki, że pasuje tu tylko z Passata który ma wyjście w przód i w dół. Z MK4 który ma dodatkowe wyjście w tył auta prawdopodobnie do nagrzewnicy. Co zrobić z tym fantem?
I jeszcze to:
To jest wąż który ma być podpięty do nagrzewnicy czy do czego to ma iść?
1. W moim poprzednim 2.0 8V wchodził wąż do przepustnicy chyba od filtra węglowego. W MK4 1.8T widziałem, że też to jest (foto poniżej). Przechodząc do sedna. Z tego co zauważyłem to w MK3 było to podłączone do filtra a z filtra szlo chyba pod auto do nikąd. W silniku z Passata w przepustnicy w ogóle nie mam tego podłączenia, więc czy to jest potrzebne? Czy mogę ten cały wąż zaznaczony wyrzucić całkowicie z samochodu wraz z oryginalnym filtrem z MK3
POGLĄDOWE Z MK4:
MOJE CABRIO:
2. Węże od wody do chłodnicy wychodzą na prawo. Można włożyć chłodnicę do góry nogami do auta. Czy to jest jakaś różnica jak jest włożona chłodnica?
3. Jak to jest z tą odmą tj. Co można wywalić i pozakładać filterki? W 1.8T z MK4 jeden wąż od odmy wychodzi z pokrywy zaworów, natomiast w AWT z passata to wychodzi z głowicy po prawej i trochę mi przeszkadza.
-----------------
Numeracja do zdjęcia:
1. tu jest jakiś chory zaworek w passacie, którego nie ma seryjnie w MK4 i bardzo przeszkadza. Z tyłu jest podłączenie do odmy. Czy to jest to co normalnie jest w pokrywie zaworów w MK4 gdzie wychodzi wąż nr 2 ?? Można tu gdzieś filterki założyć, aby pozbyć się węży?
3. to podciśnienie ma iść do kolektora?
4. Tu jest króciec wody problem taki, że pasuje tu tylko z Passata który ma wyjście w przód i w dół. Z MK4 który ma dodatkowe wyjście w tył auta prawdopodobnie do nagrzewnicy. Co zrobić z tym fantem?
I jeszcze to:
To jest wąż który ma być podpięty do nagrzewnicy czy do czego to ma iść?