Strona 1 z 1

Modyfikacje AYP 1.8T

: ndz mar 15, 2009 21:27
autor: Patryyyk
Siema,
poszukuje opinie na temat takiego dolotu "sparco" ??
czy może lepsza będzie wkładka K&N??

: pn mar 16, 2009 01:04
autor: Rafalek114
Najlepiej to chyba by bylo jak zostawilbys ori papierkowy filtr, ewentualnie co to moglbys zmodernizowac troche dol obudowy , tzn wyciac wieksza dziure w niej , zeby powietrza mu nie brakowalo :satan:

: pn mar 16, 2009 08:46
autor: Ascon
Stożek ładnie buczy to fakt, ale ... niestety siadają przepływki szybko w 1.8T jak sie zamontuje stożka, jak szybko - to zależy czy filter bedzie za 30 zl chińczyk czy k&n lub inny firmowy, wtedy troche dłużej pojezdzisz. Sam u siebie odpuściłem ... ale mruczenia brakuje, blow off musi wystarczyc :chytry:

: pn mar 16, 2009 08:54
autor: Patryyyk
dobvra dzięki panowie.
teraz muszę tylko pomierzyć wszystko znaleźć odpowiednie IC i do roboty:P

: pn mar 16, 2009 12:07
autor: mirass
Patryyyk pisze:dobvra dzięki panowie.
teraz muszę tylko pomierzyć wszystko znaleźć odpowiednie IC i do roboty:P
fabryczny filtr w ibi jest mega pałowaty. Ja osobiście upycham do siebie ITG

: pn mar 16, 2009 12:29
autor: rafik_xx
a co powiecie o filtrze gąbkowym PIPERCROSSA ?

: pn mar 16, 2009 12:37
autor: mativw13
witam, moim zdaniem lepszy jest filtr stożkowy sparco niż wkład K&N. z doświadczenia wiem że całkiem inaczej silnik pracuje. :bajer: