Modyfikacje AYP 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Patryyyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw sty 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Czosnów/Warszawa/Nowy dwór Mazowiecki
Kontakt:

Modyfikacje AYP 1.8T

Post autor: Patryyyk » ndz mar 15, 2009 21:27

Siema,
poszukuje opinie na temat takiego dolotu "sparco" ??
czy może lepsza będzie wkładka K&N??
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 21:44 przez Patryyyk, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224354[/url]

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/844/rrbaner.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn mar 16, 2009 01:04

Najlepiej to chyba by bylo jak zostawilbys ori papierkowy filtr, ewentualnie co to moglbys zmodernizowac troche dol obudowy , tzn wyciac wieksza dziure w niej , zeby powietrza mu nie brakowalo :satan:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Ascon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob lut 21, 2009 11:56
Lokalizacja: Krak

Post autor: Ascon » pn mar 16, 2009 08:46

Stożek ładnie buczy to fakt, ale ... niestety siadają przepływki szybko w 1.8T jak sie zamontuje stożka, jak szybko - to zależy czy filter bedzie za 30 zl chińczyk czy k&n lub inny firmowy, wtedy troche dłużej pojezdzisz. Sam u siebie odpuściłem ... ale mruczenia brakuje, blow off musi wystarczyc :chytry:



Awatar użytkownika
Patryyyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw sty 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Czosnów/Warszawa/Nowy dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Patryyyk » pn mar 16, 2009 08:54

dobvra dzięki panowie.
teraz muszę tylko pomierzyć wszystko znaleźć odpowiednie IC i do roboty:P


[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224354[/url]

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/844/rrbaner.jpg[/img]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn mar 16, 2009 12:07

Patryyyk pisze:dobvra dzięki panowie.
teraz muszę tylko pomierzyć wszystko znaleźć odpowiednie IC i do roboty:P
fabryczny filtr w ibi jest mega pałowaty. Ja osobiście upycham do siebie ITG


www.vagtune.pl tel. 502730289

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafik_xx » pn mar 16, 2009 12:29

a co powiecie o filtrze gąbkowym PIPERCROSSA ?



Awatar użytkownika
mativw13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn mar 16, 2009 12:09
Lokalizacja: olszyny
Kontakt:

Post autor: mativw13 » pn mar 16, 2009 12:37

witam, moim zdaniem lepszy jest filtr stożkowy sparco niż wkład K&N. z doświadczenia wiem że całkiem inaczej silnik pracuje. :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości