Strona 1 z 3

Jakie paliwko do malego potworka

: pt sty 09, 2009 21:02
autor: hunterek
Witam

Jakie paliwko lejecie do swoich 1.8T ?

PB95 czy PB98 ?

I czy jest jakas roznica.

Dzieki z gory.

: pt sty 09, 2009 22:44
autor: Rafalek114
Troche dziwne pytanie ,logiczna sprawa jest ze im wiecej oktanow tym auto jezdzi przyjemniej ,ale jak nie ma sie na 98 lub vpower to leje sie 95 i tez jezdzi !!!

: sob sty 10, 2009 01:50
autor: _Grześ_
liczba oktanowa decyduje o odporności paliwa na samozapłon a co za tym idzie spala sie wtedy gdy my tego chcemy a nie wtedy gdy ono tego chce


98 PB :grin:

: pn sty 12, 2009 18:33
autor: dawidpap
ja ostatnio jeżdżę na pb 98 i chyba trochę mniej pali albo mi się wydaję...

[ Dodano: 12 Sty 2009 17:34 ]
szybciej jeździłem na PB 95:)

: wt sty 13, 2009 13:25
autor: mirass
dawidpap pisze:ja ostatnio jeżdżę na pb 98 i chyba trochę mniej pali albo mi się wydaję...

[ Dodano: 12 Sty 2009 17:34 ]
szybciej jeździłem na PB 95:)

na 98 mniej pali...po modyfikacji poniżej 98 nie ma sensu lać, bo cała modyfikacja idzie w pi... :jezor:

: czw kwie 02, 2009 16:46
autor: bialy8704
po zakupie auta lalem 95 przy zalaczaniu turbo czyli powyzej 3 tys obrotow szarpal jakby zle przepalal zalalem v-power to idzie jak burza.mieliscie tez taki problem?:)

: czw kwie 02, 2009 17:29
autor: Scientist
bialy8704, generalnie turbo powinno wstawac od ok 2,200obr...

: czw kwie 02, 2009 23:20
autor: Rafalek114
zrob lepiej dobra diagnostyke samochodu bo cos jest napewno nie tak ?? k03 od 3000 to raczej nie bardzo to gt28rs budzi sie niewiele wyzej ... :chytry:

: sob kwie 04, 2009 08:33
autor: bialy8704
byc moze wstaje przy 2.200 niejestem tak zorientowany wtym ale dopiero odczuwam to kopniecie przy 3000obr. a v-power czym rozni sie od 98?oktanami??

: sob kwie 04, 2009 11:39
autor: Rafalek114
tym ze v-power racing podobno ma 100 oktanow :grin: a ile w tym prawdy to nikt nie wie , ale tyle powinno byc

: ndz kwie 05, 2009 16:26
autor: Scientist
im wiecej oktanów tym wieksza odporność na samozapłon paliwka, i uchronienie przed spalaniem stukowym... :) Ale fakt faktem ze V-Power Racing, bynajmniej u Mnie tak jakoś silnik inaczej pracuje, lepiej :) na codzien zwykły V-Power lany...

: wt kwie 07, 2009 17:10
autor: bialy8704
mam pytanko..gdzie znajduje sie filtr paliwa??w golfie 1.8 t

: wt kwie 07, 2009 19:56
autor: Rafalek114
musisz podniesc auto do gory i bedzie pod samochodem !! najprawdopodobniej po stronie pasazera gdzies przy tylnym kole

: śr kwie 08, 2009 22:34
autor: andrzej gti
bialy8704 pisze:mam pytanko..gdzie znajduje sie filtr paliwa??w golfie 1.8 t
znajduje się pod spodem od strony pasażera mniejwięcej na środku auta jest dość duży to latwo go zbaczysz idą do niego dwa węzyki.

[ Dodano: 08 Kwi 2009 22:39 ]
bialy8704 pisze:po zakupie auta lalem 95 przy zalaczaniu turbo czyli powyzej 3 tys obrotow szarpal jakby zle przepalal zalalem v-power to idzie jak burza.mieliscie tez taki problem?:)
jak ci szarpał powyżej 3 tys to wydaje mi sie że pompka paliwowa juz niedaje rady, sprwdz lepiej ciśnienie paliwa