Strona 1 z 5

Sprzęgło 1.8T

: czw gru 18, 2008 20:51
autor: WILCZEK MK4 GTI
wiitam ostatnio pekł mi docisk w moim golfie wywalilem ten stary wraz z kolem i wstawilem caly komlet z g60 niestety po zalozeniu przy ostrej jezdzie sprzeglo mi sie slizka( 1 do konca przy przelaczeniu na 2 bieg) co moze byc przyczyna?

: czw gru 18, 2008 21:52
autor: _mumin_
Dałeś nowy cały komplet ? Zabieliłeś koło zamachowe ?

: czw gru 18, 2008 23:29
autor: WILCZEK MK4 GTI
tak cale wymienilem (koło tarcza docisk), przeciez w ori jest 2 masowka...

: pt gru 19, 2008 00:26
autor: Rafalek114
to jaki ty masz silnik ze masz dwu masa ??

: pt gru 19, 2008 10:17
autor: _Grześ_
powino byc kolo g60 a reszta od vr6

jaka masz moc ??

: sob gru 20, 2008 23:22
autor: WILCZEK MK4 GTI
177ps i 299 nm seria + chip ja mam kamplet z g60, Rafalek114, agu przeciez wszystkie mialy...

: ndz gru 21, 2008 03:52
autor: dn501
WILCZEK MK4 GTI jesli chodzi o sprzeglo w AGU to nie w kazdym jest dwumasowe kolo ja wymienialem w swoim teraz i kolo jest tradycyjne.

: ndz gru 21, 2008 04:05
autor: Scientist
WILCZEK MK4 GTI pisze:agu przeciez wszystkie mialy...
dokładnie...jeszcze sie spotkalem z AGU ktore owego nie posiadaly
dn501 pisze:kolo ja wymienialem w swoim teraz i kolo jest tradycyjne.
moze juz miales cos wczesniej grzebane i ktos zmienil ?

: ndz gru 21, 2008 12:25
autor: dn501
Scientist, sprzeglo bylo oryginalne od nowosci VW/AUDI, zreszta sam mechanik mowil mi ze w tych silnikach sprzegla sa rozne, a w VW po podaniu numeru vin facet nie byl wstanie mi powiedziec jakie jest to kolo, wiec musialem czekc az mechanik wyjmie sprzeglo i dopiero wtedy sie dowiedzialem.

: ndz gru 21, 2008 14:48
autor: WILCZEK MK4 GTI
nie wiedzialem o tym... wymienilem cale sprzeglo poniewaz pekl mi docisk nie pierwszy raz...:/ dzisiaj sprawdzilem w etechu jakie mogly byc przyczyny
Możliwa przyczyna:
1 Przegrzanie z powodu nadmiernego ślizgania
2 Nadmierne ślizganie z powodu zużytej tarczy sprzęgła
3 Źle działająca regulacja sprzęgła
4 Uszkodzony wałek podrzędny wysprzęglający
5 Zbyt dużo smaru na tarczy sprzęgła
... jezdze ostro ale bez przesady:/ teraz na tym sprzegle mam jeszcze slizg przy jezdzie na 5 biegu i okolo 3tys obrotow, jedyne realne dla mnie przyczyny to pozycja 3 lub 4 pozostale wykluczam, sprawdze to i dam znac...

: ndz gru 21, 2008 15:03
autor: dn501
WILCZEK MK4 GTI, sprawdz caly uklad sterowania sprzegla moze tam cos jest nie tak.

: ndz gru 21, 2008 19:44
autor: WILCZEK MK4 GTI
musze sprawdzic dokladnie jak wyglada moje stare koło 2 masowe, moze cos krzywe było... w sumie to ze jest zle wyregulowane sprzeglo moge wykluczyc skoro jest hydrauliczne ... mysle ze pomysle tutaj cos nad innym dociskiem, slyszalem ze vr6 i g 60 mialy te same moze ktos sie orientuje?

: ndz gru 21, 2008 20:05
autor: _mumin_
U mnie sprzęgło z G60 trzyma 380NM więc 300 powinno spokojnie wytrzymać .
Dałeś Sachsa oczywiście ? Jeśli koło zamachowe było zabielone i wszystko
poskładane tak jak powinno być to musi trzymać ..sam robiłeś czy zlecałeś komuś ?

: ndz gru 21, 2008 23:32
autor: WILCZEK MK4 GTI
no u kumpla w jedynce sprawdza sie przy 340 wiec nie rozumiem:/ samemu robilem ale wszystko jest jak powinno byc, co rozumiesz ze zabielone? ze nie ma przebarwien?