roznic było troszke
150KM
wtryski 280 i 320
turbiny k03 i k03s w wersiach silnikowych powyzej 2000r
n249 n112 EGR wtorna pompa lub bez
dwa rodzaje map
wersje z 2 jaki i z 1 sonda
2 rodzaje korb
głowice z szerokimi jak i z waskimi kanałami
2 rodzaje napinaczy łańcuszka
180KM
wtrsyki 320
tubo k03s
n249 n112 EGR wtorna pompa lub bez
dwa rodzaje map
wersje z 2 jaki i z 1 sonda
korby 19
gowice z waskimi kanałami
2 rodzaje napinaczy łańcuszka
210/225
turbo k04 wersje nowsze BAM/AMK mialy wejscie na EGT
wtryski 380
2 IC zamiast 1
n249 n112 EGR wtorna pompa lub bez
wersje z 2 jaki i z 1 sonda
gowice z szerokimi jak i z waskimi kanałami
duze zmiany w ukladzie chlodznei dodatkowa pompa wody
duze przeplywomierze
2 rodzaje dolotów duze puszki na filtr powietrza
kolektor z przepustnica na lewa strone
korby 20 pin
2 rodzaje napinaczy łańcuszka
zmieniony stopień kompresji względem 150/180 [9.0:1]
bylo jeszcze w Niemczech audi TT 1.8T BVF 245KM rzadkość zmiany raczej w oprogramowaniu względem wersji225 ale to nic potwierdzonego
trochę tego jest a ja nie o wszystkim moglem pamiętać
ja osobiscie jak bym mial teraz kupic 1.8T to szukal bym APX potem BAM