Strona 1 z 3
SPADEK MOCY
: śr lip 16, 2008 23:29
autor: RADEK1985
Witam mam bardzo mocny problem ze swoim mk4 1.8 T
KOLEGA KUPIŁ sobie golfa MK4 1,8 T bARDZO ładny zglebiony Seria Moj golf Po chipsie wZielismy sie i kolega ze mna wygrał zdziwiłem sie bo ja mam ponad 180 ps przyjechałem do domu podłoczyłem Vaga wypluł pare błedów tzn Bład przepływki i zaworu n75 i lini nr 30 skasowałem te błedy zrobiłem cos około 200kilometrow i podłaczyłem vaga jeszcze raz zeby sie upewnic czy błedy nie wyskoczyły brak błedów wzielismy sie z kuplem jeszcze raz dalej to samo wiec cos jest nie tak ale nie mogie znalezdz przyczyny moze ktorys z was mi pomorze Bde wdzieczny za pomoc PS jutro planuje go zchamowac Imoje pytanie brzmi na jakiej ulicy jest dobra chamownia W Białymstoku pozdrawiam
: śr lip 16, 2008 23:39
autor: Scientist
heh, moze turbo juz nie dmucha tyle co powinno to raz ... a dwa :
RADEK1985 pisze:bo ja mam ponad 180 ps
a skad wiesz ze kolega ma serie, moze ma coś koło 200ps ? no i miec 180ps to nie wszystko..licza sie umiejetnosci.
: śr lip 16, 2008 23:50
autor: Sztomel
RADEK1985 pisze:ja mam ponad 180 ps
poczytałem opisik Twojego autka i trochę jestem w szoku
jakimi modami uzyskałeś +30 KM do seryjnych 150 ?
bo chipem i filtrem stożkowym z całą pewnością nie !
skąd wziąłeś te 180 KM skoro nie hamowałeś autka ?
: czw lip 17, 2008 00:35
autor: RADEK1985
Robiłem chipsa na serii wypluo mi mi 163 ps o po chipsie 181ps mam wykres z chamowni ale nie mam skanera tak bym wrzucił i pokazał
: czw lip 17, 2008 01:24
autor: MiChAoS
Sztomel pisze:RADEK1985 pisze:ja mam ponad 180 ps
poczytałem opisik Twojego autka i trochę jestem w szoku
jakimi modami uzyskałeś +30 KM do seryjnych 150 ?
bo chipem i filtrem stożkowym z całą pewnością nie !
skąd wziąłeś te 180 KM skoro nie hamowałeś autka ?
normalnie, nie trzeba nawet spozka zeby uzyskac z seryjnego 1,8T 180+ PS wystarczy wgrac mapke i juz jest
a co do twojego spadku mocy to tak jak mowi kolega, skad wiesz ze kolegi 1,8T ma 150 rozne przypadki niepozorne jezdza
podjedz na hamownie i sie okaze co jest przyczyna porazki czy spadek w twoim 1,8T czy mocniejsze niz seria 1,8T zakupione przez kolege
jeszcze zalezy na jkich kolach ty jechales a na jakich kolega bo byly mk4 agu mojego brata np. na 18" jego przy 183KM jakos ciezko bylo mu sie zebrac ale dawal rade a jak zalozylismy 15" to zamiatal jak szalony na 1 biegu przy 3tys obr jak wdepnelo mu sie gaz opor to jeszcze oponki piszczaly :green_fuck:
: czw lip 17, 2008 01:32
autor: mr_exclusive
to nie poczułeś spadku mocy w swoim golfiku?
zrób pomiar 0-100 i będziesz wiedział czy moc "uciekła"
a najlepiej nagraj filmik 80-150 na 3 biegu to Ci powiem ile masz koni
: pt lip 18, 2008 19:59
autor: RADEK1985
Już wszystko wiadomo na chamowni za pierwszym razem wypluło mi 140 ps za drugim 142ps a za ostatni razem 147PS teraz bede szukał przyczyny Moje podejrzenia padaja na
-przepływkie powietrza
-zawor ktory jest przy turbo bo N75 wymieniłem na nowy w serwisie kupiłem
-Wina oprogramowania w tygodniu Kupie jakis dobry zegar doładowania bo i tak miałem kupic i zobacze ile bedzie pompował jak narazie jestem strasznie zawiedziony
mysle ze szybko usune usterkie pozdrawiam
[ Dodano: 19 Lip 2008 15:49 ]
Witam walka trwa Dzisiaj jak mi brat diagnozował autko to doszlismy do wniosku ze cos z sonda dzieje sie nie tak powinna pokazyc napiecia 1 volt a pokazała 0.1 moze byc to przyczyna na biegu jałowym ja dodałem gazu kreci sie tylko do 5 tys dalej nie chce dusi sie jak by go zalewało lub paliwa nie dostawał ale w czasie jazdy kreci sie normalnie do odciencia Moj werdykt albo sonda albo przepływka do wymiany
[ Dodano: 19 Lip 2008 18:19 ]
Iteraz poszukuje danych jakie powinienem miec cisnienie paliwa i ile powinien masy powiertza dostawac ????
: wt lip 22, 2008 00:50
autor: Scientist
RADEK1985, i co znalazles przyczyne ?
: wt lip 22, 2008 01:56
autor: RADEK1985
Dzisiaj jade dk kreatora mocy tam gdzie robili mi chipsa oni cos powinni poradzic
[ Dodano: 22 Lip 2008 17:01 ]
Witam powiedzieli mi tak Uszkodzona przepustnica powietrza Przepływ 85% a powinno byc około 100% probowali zrobic ADAptacje niestety nie dalo rady Bo jak by zrobili to by wszystko dobrze było nie chce mi sie za bardzo wierzyc ze to wina przepustnicy ale ja nie jestem fachowcem
[ Dodano: 22 Lip 2008 18:42 ]
no i był u mnie kumpel sorawdaliscy i tam gdzie jest wartosc Pochylenia przepustnicy pokazało Umnie po wcisnieciu gazu przy zgaszonym silniku 189 a u niego 196 nie wiem juz sam co sie dzieje z moim autkiem
:(
: czw lip 24, 2008 23:27
autor: andrzej gti
RADEK1985 pisze: tygodniu Kupie jakis dobry zegar doładowania bo i tak miałem kupic i zobacze ile bedzie pompował jak narazie jestem strasznie zawiedziony
I co z doładowaniem? Mój mk4 tez na jołowym biegu dochodzi do 5 tyś a w czasie jazdy już jest normalnie, sprawdzałem mu przyśpieszenie na orginalnych oponach 205/50/R16 miał 8,5 8,7 a jak mu założyłem opony 225/40/R18 to miał ok 9s. Wcześniej pisałes że masz zamiar zrobić wydech, chyba nie włożyłes strumienicy?
: pt lip 25, 2008 01:10
autor: RADEK1985
to tak kupiłem zegar doładowania pokazuje 0.6 bara tyle co seria
a powinienem pokazywac 1 .bar po chipsie zatkałem przewod ktory idzie do zaworu n75 wtedy turbo pompuje na maxa wcisnełem gaz do fula tylko przez 3 sekundy bo wiecej nie wolno to pokazał 1.2 bara tzn turbo dobre szukam dalej przyczyny mysle ze znajde pozdrawiam
: pt lip 25, 2008 18:54
autor: amperior
[ Dodano: 22 Lip 2008 18:42 ]
no i był u mnie kumpel sorawdaliscy i tam gdzie jest wartosc Pochylenia przepustnicy pokazało Umnie po wcisnieciu gazu przy zgaszonym silniku 189 a u niego 196 nie wiem juz sam co sie dzieje z moim autkiem
:(
czyli nie otwiera sie na maxa?
: sob lip 26, 2008 14:33
autor: RADEK1985
Witam kupiłem nowa przepustnice ztrobiłem adaptacje sprawdzałem cisnienie sprerzania ma po 11 barow na garach sprawdzałem cisnienie paliwa ma 3 bary po dodaniu gazu dalej to samo tylko po wymienie przepustnicy pokazuje na zegarze 07. a na starej przpeustnicy pokazywał 0.6 bara przy pełnym dadaniu gazu i teraz zgaduj zgadula gdzie jest kula rozkładam rece bo nie wiem co mu dolega
: sob lip 26, 2008 14:52
autor: ven
ja bym podjechał do kogoś kto ogarnia temat. w Twoim podpisie widnieje lokalizacja Ostrołęka.. kopsnął bym się do Warszawy np. do VTG:
VTG
ul. Dorodna 33
03-195 Warszawa
tel. (022) 811 82 47
fax. (022) 811 82 36
szkoda wymieniać części których nie musisz wymieniać, szkoda czasu, nerwów, kasy...