Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T

Post autor: RADEK1985 » śr wrz 26, 2007 19:47

Witam mam problem bo chciałbym zamontowac filtr stozkowy w swoim goferku 1.8 t silnik AGU tylko mnie zastanawia taka zecz na obudowie od filtra jest taki jakby radiator i do niego wpiete sa dwie kostki i to mi komplikuje sprawe jak to obejsc ????????????


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » czw wrz 27, 2007 00:00

Ja mam wkłądkę filtra i jest wystarczająca, podobno stożki nie sa potrzebne w 1,8t po za tym wkładkę łatwiej umyć a i dziwęk zaworu DV jest dużo bardziej słyszalny


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

WKŁADKA

Post autor: RADEK1985 » czw wrz 27, 2007 00:10

Amoze kolega powie mi albo da link gdzie mogie taka wkładkie dostac był bym wdzieczny pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
vwbartus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw cze 01, 2006 23:58
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: vwbartus » czw wrz 27, 2007 10:41

Ani stozek ani wkladka nie jest potrzebna a nawet a nawet niezaleca sie stosowania poniewaz sa zbyt ze tak powiem zadkie i przepuszczaja brud a turbo nawet przy normalnym filtrze wezmie tyle powietrza ile jest mu potrzebne więc niema sensu tego montowac bo napewno to nic nieda .


[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]

____________________

[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » pn paź 01, 2007 22:42



[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » wt paź 02, 2007 11:45

DZIEKI KOLEGO ZA POMOC JUZ ZAMOWIŁEM FILTEREK :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » śr paź 03, 2007 00:15

RADEK1985 pisze:DZIEKI KOLEGO ZA POMOC JUZ ZAMOWIŁEM FILTEREK :grin:
proponuje od razu zamówić sobie, o ile nie ma w zestwie, preparatu do czyszczenia filtra i olejku do nasączania filtra po myciu i przed pierwszym założeniem.


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
raff.w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:19
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: raff.w » sob paź 20, 2007 20:36

Walec pisze:ja kupiłem
TU http://www.traxracing.pl/
Który z tych wkładów oferowanych w tym sklepie kupiłeś?
oczywiście mówimy o filtrze do GTI.
pozdr.



Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » ndz paź 21, 2007 00:19

raff.w,
Ja mam wkładkę Green'a

Ale czy to bedzie KN, Green, JR, KD to nie ma większego znaczenia.


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » śr lis 14, 2007 12:33

Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV. Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 12:34 przez kyfy, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
vwbartus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw cze 01, 2006 23:58
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: vwbartus » śr lis 14, 2007 22:00

Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra,
:panna: :panna: :panna: po co Ci te dziurki i wkladka teraz jeszcze bardziej turbo jest podatne na brud ktore bedzie zasysało .
kyfy pisze:Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
a teraz to zes mnie zalamał seryjne turbo ktore jest montowane w tych autach niewazne co bys zrobil stozek wkladke nawet te dziurki to turbo i tak wezmie sobie tyle powietrza ile jest mu potrzebene . A ten efekt szybciej wkrecania sie na obroty to tylko i wylacznie efekt chyba omamuw sluchowych porostu fizycznie to jet nierealne !

Jezeli pokazesz mi wykres z hamowni przed i po tych Twoich modyfikacjach i sie to potwierdzi to normalnie postawie Ci krate piwa


[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]

____________________

[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » czw lis 15, 2007 09:46

vwbartus pisze:
Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra,
:panna: :panna: :panna: po co Ci te dziurki i wkladka teraz jeszcze bardziej turbo jest podatne na brud ktore bedzie zasysało .
kyfy pisze:Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
a teraz to zes mnie zalamał seryjne turbo ktore jest montowane w tych autach niewazne co bys zrobil stozek wkladke nawet te dziurki to turbo i tak wezmie sobie tyle powietrza ile jest mu potrzebene . A ten efekt szybciej wkrecania sie na obroty to tylko i wylacznie efekt chyba omamuw sluchowych porostu fizycznie to jet nierealne !

Jezeli pokazesz mi wykres z hamowni przed i po tych Twoich modyfikacjach i sie to potwierdzi to normalnie postawie Ci krate piwa
Dziury o obudowie są tylko dla efektu sapania - nie dla większych ilości powietrza :D W USA to popularna modyfikacja, ale pewnie oni się nie znają i mają poza tym czystsze powietrze :grin:

Zacytuję GTO :

"w dolnej częsci obudowy filtra wytnij wiekszy otwór lub powierć dziury - znam przypadki, że po sofcie na wyższych biegach silnik nie mógł sie dokręcić do końca z powodu zamałej przepustowości puszki filtra powietrza.

IC wieksze jak najbardziej, odetkanie wydechu też pomaga jak w każdym turbodoładowanym"



Załóż porządny DV zamiast tego plastikowego seryjnego i napisz czy odczułeś różnicę.
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 15:50 przez kyfy, łącznie zmieniany 3 razy.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » pt lis 16, 2007 00:55

kyfy pisze:Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV. Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
Jaki DV założyłeś??
podaj linka jak mozesz


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » pt lis 16, 2007 10:22

Walec pisze:
kyfy pisze:Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV. Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
Jaki DV założyłeś??
podaj linka jak mozesz
http://www.dahlbackracing.se/main.asp

Wyszukasz sobie łatwo na powyższej stronce.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości