...wczoraj byłem na hamowni swoim golfem 1.8T aum seria, zdecydowałem się na ten krok ponieważ auto ma problemy z mocą. podczas jazdy wydaje mi się jakby czasem miał nie więcej niż 120 kucy. Jest bardzo słaby dół, słabo się zbiera i myślałem że może turbo siada( wymieniłem wcześniej wszystkie podciśnienia, DV, nowa przepływkę ori i dalej nic. Panowie z hamowni powiedzieli mi żebym jeszcze wydłubał kata i założył nowy n75. poniżej zamieszczam wykres na którym widać wyraźnie że jest słaby dół. mimo tego auto trzyma serię. czy ktoś ma jakieś pomysły co mu jest?...Z góry dziękuje za pomoc
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: śr cze 18, 2014 18:26
autor: S.
Ile seria pokazała?
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: czw cze 19, 2014 00:10
autor: Mr Coffee
Założony tylko dp 2,5 + seryjny wydech i taka moc? Jeśli tak to rewelacja
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: czw cze 19, 2014 09:57
autor: remax2
Jak turbo i silnik zdrowe to jaki problem.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: czw cze 19, 2014 13:01
autor: S.
Bez ruszonego softu raczej niemozliwe.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pt cze 20, 2014 12:07
autor: Mr Coffee
Bez softu to wiadomo, chodzi o wydech. Ciężko pokonać 220KM na seryjnym
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: sob cze 21, 2014 11:53
autor: remax2
Ale to też może byc wykres od razu po montażu gratów zanim komputer zaadoptuje się do nowych ustawień.U mnie też wyszło na pierwszym hamowaniu 210 a ostatnio przed robieniem softu wyszło że jest 190.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt cze 24, 2014 13:48
autor: Mr Coffee
I wszystko jasne. Mimo to wynik i tak dobry
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: śr sie 27, 2014 22:36
autor: matti06
gdzie w wlkp udać sie na zmianę mapy? jakie koszty?
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pn wrz 01, 2014 02:07
autor: GregorzG60
MODEL AUTA: S3 8L
RODZAJ SILNIKA: 1.8T APY 210km 270Nm
Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
- Downpipe 3cale + wydech 2.5cala na 1 tłumiku
- Centralny intercooler – FMIC – 230x550x65mm
- Dolot do turbiny -TIP – 3cale
- Konwersja elektroniki zarządzającej pracą silnika w skład której wchodzi:
Zamiana sterownika silnika – poliftowe ECU z S3 AMK, Szerokopasmowa Sonda Lambda, Przepływomierz S3 BAM by Gregor10
- Seryjne turbo , seryjne wtryski 380cc.
Tak przyśpiesza TT-ka
0-200kmh
[youtube][/youtube]
4bieg
[youtube][/youtube]
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pt paź 17, 2014 23:44
autor: GregorzG60
Audi A4 B6 1.8T HYBRYDA gregor10.pl 330Nm 256KM
Mody
DP
TIP
Wieksze wtryski
FMIC
K03-029 Hybryda by gregor10.pl
Więcej info i fotek tego setupu i turbin hybrydowych
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: ndz paź 19, 2014 21:49
autor: ADi997
Ładny wynik jak na tą turbinę, mam taką samą w mk2 na silniku z passka. Sam ją przerabiałeś ?? Jeśli tak to podrzuć cenę na pw i ewentualnie k04 hybrydy. I na jakich wtryskach to audi jest ??
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pn paź 27, 2014 01:00
autor: GregorzG60
Adi - to tutaj mam jeszcze lepszą sztukę , a co do kosztów modyfikacji i turbo zapraszam na -> PW lub kontakt poprzez gregor10.pl
MODEL AUTA: Audi A4 B6
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AVJ 150KM 210Nm quattro
Sprężarka K04-190 charakteryzuje się istotnymi zmianami w stosunku do typowej K04-015.
Posiada m.in
-wydajniejsze koło kompresji
-zmodyfikowaną stronę wydechową
-zmodyfikowaną stronę zimną,
-mocniejszy aktuator turbo
w.w zmiany pozwalają na osiągnięcie bezpiecznego przyrostu mocy na wysokim poziomie.