Strona 70 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 20, 2013 11:13
autor: brylantx8
Koledzy mam taki problem ze mam bardzo słaby dół w aucie czy to na seryjnej mapie czy na innj takiej 200 km np , jest nowa przepływka,map sensor,zawór n75,zawor dv,nowa turbina,świeci,szczelny dolot, mam głupie wrażenie ze to wszystko sie zaczeło jak założyłem fmic to pogroszyło się auto z dołu ale nie jestem pewien pomocy ... Ja mam 1.8 t AUM, u mojej dziewczyny w Audi a3 ARZ na zwykłej seri zero muła, czy jest sens podmieniać np,cewki do sprawdzenia, niestety nie mam możliwości zrobienia logów , co o tym sądzicie ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 20, 2013 22:39
autor: czaja86
brylantx8, też coś ostatnio mi turbo później wstaje bo przy około 2500-2600 mam 0,6b a czuć dopiero w okolicach 3000obr że auto jedzie. VAG błędów nie wyrzuca test szczelności jest ok ale za to test pompy paliwa pokazuje że paliwa jest mało bo wydajność pompy to około 60L/H muszę teraz sprawdzić jeszcze regulator paliwa, filtr paliwa i pompę paliwa. Jak wcześniej coś znajdziesz to daj znać może u mnie też coś podobnego będzie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 21, 2013 22:30
autor: GregorzG60
brylantx8 - zrob logi najlepiej , podjedz na spota i ktos Ci zrobi, choć moim zdaniem to Twoj tuner powinien Ci to ogarnąć....
mozesz miec tez popekana strone gorace turbo i nici z szybkiego wstawania turbo.....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 22, 2013 12:47
autor: Vaxh
Panowie mam okazje zakupic k-04 to mojego golfa 1.8t k-03 AGU 150ps co będę potrzebował jeszcze podmienic zeby wszystko sie zgrywało. Takze czy jak zastąpie k-03 k-04 to musze dawac dodatkowo jakis program czy wystaczy podmienic i moc wzrosnie po samej podmianie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 22, 2013 13:11
autor: pusieq
Vaxh, przewody olejowe i chłodzenia, kolektor wydechowy, kawałek DP, TIP do turbiny, obudowa przepływki, wtryski wydajniejsze i pompa paliwa, FMIC, wydech przelotowy, nowe śrubki, uszczelki i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem. Przyrostu mocy się nie spodziewaj po samym założeniu turbo, musi to wszystko ktoś kumaty wystroić

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 22, 2013 14:02
autor: Vaxh
pusieq, ee to chyba zostane przy k03 bo widze ze tu bez 4 tys. sie nie obejdzie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 22, 2013 18:04
autor: GregorzG60
4tys same graty , plus strojenie....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 26, 2013 16:07
autor: rc-men
Może nie ten dział, ale proszę o szybką odpowiedź. Może mi ktoś powiedzieć czy przy zmianie silnika i sterownika trzeba zmieniać pestkę od immobilajzera?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 26, 2013 23:10
autor: Sev
Jeżeli ECU zakodujesz jak trzeba z zegarami to nic nie zmieniasz.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 28, 2013 22:23
autor: largoclark
Sorry że może odkopie temat który już był... pada mi skrzynia w AGU i będę wymieniał... na jaką najlepiej żeby miał trochę krótsze biegi??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 29, 2013 15:06
autor: rc-men
Polecam zmiane na 6biegowa (troche drozej wyjdzie). Same plusy, mniejsze spalanie, krótsze biegi, przyspieszenie lepsze.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 29, 2013 16:07
autor: czaja86
te trochę to z 2 albo 3 razy tyle co używana skrzynia 5 biegów.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 29, 2013 16:22
autor: largoclark
Tylko że ja mam założony jednomas a 6 pod jednomas chyba nie podchodzą. ???

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 30, 2013 00:39
autor: rc-men
Niestety nie. Jeśli planujesz robić większą moc to skrzynia 6B jest konieczna.