Strona 69 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 26, 2013 15:18
autor: rc-men
Takie pytanie: czy po po przejsciu na nowy sterownik (ME 7.5) będą działały zegary z full FIS?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 03, 2013 08:22
autor: mlodyluk
Witam, podpowie mi ktoś odnośnie wtysków?

silnik APP maiłem krótkie wtryski teraz kupiłem 380 długię i wszystko ładnie się mieści lecz wchodzą głębiej w kolektor ale tam też jest miejsce i są na środku tzn na srodku przekroju rury, może tak zostać?

będe wymieniał te podkładki plastikowe i myśle czy te z APX APY nie będą tak głebokie, bo od tego mam wtryski.

Pozdrawiam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 05, 2013 11:47
autor: GregorzG60
zostaw tak jak jest.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 05, 2013 20:38
autor: mlodyluk
GregorzG60 pisze:zostaw tak jak jest.

ok. dziękuję za odpowiedz.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 15, 2013 21:57
autor: rc-men
Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 15, 2013 22:06
autor: czaja86
porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 15, 2013 22:07
autor: czaja86
porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 16, 2013 20:47
autor: chosen
mam kolejne ciekawe pytanie do uzytkownikow przeplywek na 5 pinow. Czy do wszystkich 5-ciu pinow macie podciagniete kable czy tez nie? bo ja mam przed wtyczka uciety czarny kabel ....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 17, 2013 10:48
autor: Mruffka
Rc-men odezwij się do Radka z Ostrołęki na pw dam Ci numer ;) pzdr

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 17, 2013 18:15
autor: GregorzG60
rc-men pisze:Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?
okolice klocka trzeba liczyc....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 17, 2013 19:45
autor: jakubek
GregorzG60, co dokładnie potrzeba na zmiane sterownika ? Ogólnie opłacalny zabieg ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 17, 2013 20:36
autor: Robertoo
Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 18, 2013 14:15
autor: GregorzG60
robertoo - dziura w dolocie np....

jakubek - oplacalne to jest jezdzic rowerem :) za darmo i jak sie zepsuje to koszt naprawy znikomy. samochod to problemy :) , tuning jeszcze wieksze problemy, swapy duze turba problemy do kwadratu :)

Ciężko tu mówic o opłacalności.
Natomiast są plusy konwersji na me7.5
-stabilnosc mieszanki w calym zakresie obrotow
- latwiejsza i dokladniejsza diagnostyka
- latwe strojenie i wspolpraca z lpg
- mozliwe perfekcyjne dostrojenie programu i wyciagniecie kazdego ostatniego konia z danego setupu przy mniejszym nakladzie czasu
- i pare innych fantow

jesli ktos lubi inwestowac, lubi pchac kase w zabawki podnosic moc i tak dalej to z pewnoscia jest do spory krok na przod i w tym wypadku polecam
jesli natomiast ktos zaklada zeby zalozyc i celuje w moce w okolicy 200km to zupelnie nie ma to sensu.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 19, 2013 13:30
autor: tomek08
Robertoo pisze:Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .
Witam, w hondzie kolegi winę za to ponosiła zbyt duża przerwa na świecach, po ustawieniu odpowiedniej wszystko wróciło do normy i pojawiło się troszkę więcej mocy i NM, wiem, że honda to nie Vw, ale może warto to sprawdzić? :popcorn:
pozdrawiam.