Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » śr sie 07, 2013 15:06

szpieg, a faktycznie, to było odnośnie tej A4 :kac:


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr sie 07, 2013 22:56

Z wzdłużnych to np APU, turbo z 12 łopatkami, MAP sensor, przepustnica elektroniczna, ME7.5, wtryski niby mniejsze jak aum/auq ale ma 4b regulator paliwa. Swapuje właśnie takiego do mk2.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr sie 07, 2013 23:10

w APU chyba była głowica z waskimi kanałami i odlewane korby :) pochwal sie ile da rade niego wykrzesac :)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr sie 07, 2013 23:22

Niestety wąskie. Ile wyjdzie to zobaczymy, oby 2 z przodu :D:D


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr sie 07, 2013 23:26

To że wąskie w niczym nie przeszkadza chyba że robisz 400+


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
junior91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sty 21, 2009 22:16
Lokalizacja: ChorzóVW

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: junior91 » czw sie 08, 2013 21:02

Panowie szybkie pytanie robie swapa do mk2 1.8t agu i mam skrzynie g60 z czego dać kompletne pedały do golfa tak aby pasowały i były pod hydraulikę ?


DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117

Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » śr sie 14, 2013 00:18

Koledzy planuję swapa do mk3 na AUQ wraz ze skrzynią 6b z Leona, mam w związku z tym kilka pytań:
jakie łapy podejdą ?
czy da radę zamontować wybierak skrzyni z Leona wraz z linkami, czy trzeba coś rzeźbić ?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: chosen » czw sie 15, 2013 17:54

no i ja sie podłącze nie tworząc nowego tematu. Wrzucilem do swojego mk2 1.8T AUQ, i teraz auto ma jeden problem, jak go odpale i przycisne to jedzie od poczatku do konca, ale jak juz tak jak by złapie błąd(tak to odczuwam) to auto jedzie z dołu, ale gory juz nie ma, nie rowno przyspiesza, nie ma mocy, a jak wcisne do dechy i czekam co sie bedzie działo, to po odpuszczeniu gazu strzela dość mocno w wydech.Gdy znowu zgasze, bedize znowu chwile dobrze jechal. Juz nie mam pojecia co mozna zrobic..

Podmienialem n75, bova, przepływke. Czujnik cisnienia w dolocie mam z Turana TDI ale wydaje mi sie ze akurat on dobrze tam pasuje. Całą ekologie mam wyrzuconą wiec jest pare wtyczek nie podpietych... ale to chyba nie rzutuje ...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » czw sie 15, 2013 20:55

A jakie byki sadzi ?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: chosen » czw sie 15, 2013 22:45

????


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt sie 16, 2013 06:10

Jakie bledy ma


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: chosen » pt sie 16, 2013 13:29

chodzi o to ze na postoju jak badalismy to wyskakiwaly tylko bledy tego czego nie ma, czyli ekologi i poduszek, ew. filtra weglowego czy cos w tym stylu, jutro postaram sie podpiac kompa i sprawdzic co wyskoczy w trakcie jazdy.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: chosen » sob sie 17, 2013 17:06

nadal wyskakuje tylko blad tych pierdoł + błąd drugiej sondy i ze jest niskie cisnienie miedzy turbo a przepustnica. Ale Akurat cisnienie badalem znowu gajgerkiem i ladnie bije do 1 bara. Za to czujnik cisnienia jest z tourana TDI i jestem ciekaw czy on nie powoduje tego błedu, tj czy nie przekłamuje.

JEszcze opcja jest taka ze moze ta druga sonda cos ma na rzeczy, chodz czytalem na forum ze po wypieciu drugiej sondy nic sie nie dzieje ...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob sie 17, 2013 17:24

U mnie wywalona jest druga sonda i auto jeździ.
Zmień ten czujnik na normalny od 1.8T i zobacz co się dzieje.

Po za tym może warto zrobić logi dynamiczne, test szczelności oraz test paliwowy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości