Strona 66 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 30, 2013 22:15
autor: powel19
Sorki za off-top, i dzieki za odpowiedź :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 30, 2013 23:08
autor: Sev
Jeżeli masz mocowania do łączników na mcphersonach to z S3 podejdzie, ale jeżeli nie masz mocowań i stab mocowany jest do wahaczy to lepiej szukaj z Octavii kombi 1.8T tam był grubszy, 23mm. Najgrubszy jaki był seryjnie dostępny bodajże.

: śr lip 31, 2013 00:38
autor: Filip954
Nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Swapuje 1.8t ARY do passta b4, silnik wisiał w a3 na podłużnicach i nie wiem jakie łapy dobrać żeby silnik pasował na wózek od vr'a. Wiem ze łapa skrzyni będzie pasować od g60 bo skrzynia będzie FNJ z AGU. Czy może musze zmienić i wózek silnika a jak tak to jaki i jakie łapy?

Wysłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 4

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 31, 2013 20:00
autor: ADi997
Tylna łapa silnika z mk3, przednia z passka powinna być ok aczkolwiek nie jestem w 100% pewien, musisz przymierzyć.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 05, 2013 13:18
autor: Rad8k
Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący modyfikacji układu wydechowego firmy MTM, z seryjnego 1.8t 150KM , po wymianie kompletnego wydechu i zrobieniu programu uzyskali 220KM.
Czy taki wynik jest naprawde możliwy modyfikując tylko wydech czy to tylko chwyt marketingowy?

link do strony http://tuning.pl/_tuning_Modyfikacje_uk ... _726_.html

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 05, 2013 13:25
autor: jakubek
Ściema ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 05, 2013 19:20
autor: GregorzG60
bez korekty softu po montazu wydechu nie ma opcji

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 06, 2013 12:02
autor: tomek08
Witam, pany czytajcie ze zrozumieniem,
Rad8k pisze:Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący modyfikacji układu wydechowego firmy MTM, z seryjnego 1.8t 150KM , po wymianie kompletnego wydechu i zrobieniu programu uzyskali 220KM.
Po wymianie układu wydechowego i zrobieniu programu. :bajer:
Pozdrawiam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 06, 2013 14:01
autor: powel19
I tak nadal mi się wydaje to mało prawdopodobne, ale kto wie :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 06, 2013 14:45
autor: szpieg
w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 06, 2013 15:52
autor: junior91
Panowie wkłądam 1.8t agu go golfa mk2 mam skrzynie z golfa g60 ale niestety nie mam linek a koleś do sprzedał też nie ma powiedzcie mi z czego mogę dać linki zmiany biegów tak samo jak i wysprzęglik podobno pasuje z passata b3 tylko nie wiem jakiego aha i bede też szukać koła zamachowego z g60 czy wie ktoś jaki jest numer seryjny bo nie chce kupić jakiego badziewia bo mi nie bedzie pasować z góry dzieki za pomoc :) :pub:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 06, 2013 22:22
autor: ADi997
szpieg pisze:w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !
Nie do końca. Wersje 150km w których były przepustnice DBW i MAP miały lepsze turbiny i większe wtryski, np AUM. Niektóre firmy tuningowe podają taką samą moc po remapie dla AUQ i AUM gdzie ten pierwszy ma serie 180KM a po zabiegu jeden i drugi 210KM. Wszystko jednak zależy od kondycji silnika.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 07, 2013 09:43
autor: Sev
Już nie raz było wałkowane że w AUM i AUQ są praktycznie takie same turbiny, K03-052 i K03-053 które różnią się tylko tłumikiem szumów. Niczym więcej. A same silniki mechanicznie są identyczne. Cała różnica tkwi w ECU. Tylko i wyłącznie.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 07, 2013 14:32
autor: szpieg
ADi997 pisze:
szpieg pisze:w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !
Nie do końca. Wersje 150km w których były przepustnice DBW i MAP miały lepsze turbiny i większe wtryski, np AUM. Niektóre firmy tuningowe podają taką samą moc po remapie dla AUQ i AUM gdzie ten pierwszy ma serie 180KM a po zabiegu jeden i drugi 210KM. Wszystko jednak zależy od kondycji silnika.
mowisz teraz w silnikach montowanych poprzecznie, a w A4 są montowane wzdłużnie :)