Strona 65 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 14, 2013 14:06
autor: spawacz
Szybkie pytanie , http://allegro.pl/audi-vw-1-8-turbo-kol ... 18994.html" onclick="window.open(this.href);return false; spasowane z TD04-16T ,czego mozna sie spodzewac moc ok 250 i czy pompe paliwa A4 AEB trza zmienic czy ori da rade na te 250hp. AAa jeszcze teamt GT1752 z saaba ile da rade na niej pojsc.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 14, 2013 16:10
autor: tomek08
Witam, w hondzie z silnikiem d16y7turbina TD04-13T, na 0.65bara dała +/-200KM, dokładnie nie powiem ponieważ samochód jeszcze nie był hamowany, ponieważ cały czas przechodzi jeszcze modyfikacje, jednak wystrojony już jest.
Co do kolektora wydechowego to dorobiliśmy podkładkę z blachy miedzianej, ponieważ w turbinie jest większy otwór niż w kolektorze. Taką podkładkę można też dokupić.
Pozdrawiam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 14, 2013 22:43
autor: czaja86
Jakubek w AGU może i zmieni doładowanie ale w nowszych nie wiem czy coś to da bo przecież jest map sensor i albo nic to nie da albo będzie wywalało błąd o przeładowaniu. Tu chyba doładowaniem steruje komputer.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 15, 2013 10:58
autor: rc-men
Możecie mi napisać co dokładnie brać do przejscia na skrzynie 6 biegów? Wiem że potrzebna jest: -skrzynia, -sprzeglo kompletne, -rozrusznik, -półosie, -wybierak; co jeszcze?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 15, 2013 12:57
autor: czaja86

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 15, 2013 15:15
autor: jakubek
czaja86, ja i tak nie kupiłbym go po to żeby podnieść sobie doładowanie o jakies biedne 0,1Bara tylko chodzi o to że on wytrzymuje wieksze doładowania niż inne n75.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 15, 2013 17:59
autor: powel19
Ja tylko przeczyściłem swój N75 i powiem szczerze, że różnica była odczuwalna już od startu. Nie wiem czy to tylko moja wyobraźnia ale wydaje mi się że auto lepiej reaguje na gaz :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 17, 2013 14:01
autor: rc-men
Do skrzyni 6B leje się olej GL-5 czy GL-4?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 17, 2013 18:26
autor: czaja86
Nie kombinuj z olejami. Zadzwoń do ASO i podaj jaka jest skrzynia biegów i Ci powiedzą. Kupisz jakiegoś mobila czy coś to możesz mieć problem ze zmianą biegów w zimę.
U Ciebie do skrzyni 6 Biegów powinien być olej zgodny ze specyfikacją 052 178 A2 ale teraz go zastąpiono olejem http://www.skrzynie.com.pl/vw-g-060-726 ... html?sl=PL.

Ja taki olej kupowałem w ASO za około 46zł. Nawet w ASO chyba skody w Łomży.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 23, 2013 12:33
autor: rc-men
Mam pytanie odnośnie pompy paliwa. Czy jak wrzuce do AGU@230KM na regulatorze 3bar pompe z TT225KM/R32 to bede musiał robić korektę programu, czy mogę spokojnie śmigać?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 23, 2013 13:32
autor: szpieg
po to jest regulator zeby utrzymać ciśnienie, pompe mozesz zmienić bez problemu

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 23, 2013 16:19
autor: rc-men
Tak też myślałem ;) dzięki za odp.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 30, 2013 21:16
autor: powel19
Panowie, mam zamiar kupić stabilizator z S3, do mojego 1.8t, czy taki będzie dobry ??

http://allegro.pl/stabilizator-przod-au ... 72327.html

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 30, 2013 21:19
autor: pusieq
trochę nie ten temat, ale to nie taki stabi, potrzebujesz taki:
http://allegro.pl/stabilizator-przod-pr ... 72969.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/audi-s3-tt-quattro-99 ... 16099.html" onclick="window.open(this.href);return false;