Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: spawacz » ndz lip 14, 2013 14:06

Szybkie pytanie , http://allegro.pl/audi-vw-1-8-turbo-kol ... 18994.html" onclick="window.open(this.href);return false; spasowane z TD04-16T ,czego mozna sie spodzewac moc ok 250 i czy pompe paliwa A4 AEB trza zmienic czy ori da rade na te 250hp. AAa jeszcze teamt GT1752 z saaba ile da rade na niej pojsc.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tomek08 » ndz lip 14, 2013 16:10

Witam, w hondzie z silnikiem d16y7turbina TD04-13T, na 0.65bara dała +/-200KM, dokładnie nie powiem ponieważ samochód jeszcze nie był hamowany, ponieważ cały czas przechodzi jeszcze modyfikacje, jednak wystrojony już jest.
Co do kolektora wydechowego to dorobiliśmy podkładkę z blachy miedzianej, ponieważ w turbinie jest większy otwór niż w kolektorze. Taką podkładkę można też dokupić.
Pozdrawiam.


Tomek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz lip 14, 2013 22:43

Jakubek w AGU może i zmieni doładowanie ale w nowszych nie wiem czy coś to da bo przecież jest map sensor i albo nic to nie da albo będzie wywalało błąd o przeładowaniu. Tu chyba doładowaniem steruje komputer.



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » pn lip 15, 2013 10:58

Możecie mi napisać co dokładnie brać do przejscia na skrzynie 6 biegów? Wiem że potrzebna jest: -skrzynia, -sprzeglo kompletne, -rozrusznik, -półosie, -wybierak; co jeszcze?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn lip 15, 2013 12:57




Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pn lip 15, 2013 15:15

czaja86, ja i tak nie kupiłbym go po to żeby podnieść sobie doładowanie o jakies biedne 0,1Bara tylko chodzi o to że on wytrzymuje wieksze doładowania niż inne n75.


Obrazek

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » pn lip 15, 2013 17:59

Ja tylko przeczyściłem swój N75 i powiem szczerze, że różnica była odczuwalna już od startu. Nie wiem czy to tylko moja wyobraźnia ale wydaje mi się że auto lepiej reaguje na gaz :hmm:



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » śr lip 17, 2013 14:01

Do skrzyni 6B leje się olej GL-5 czy GL-4?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr lip 17, 2013 18:26

Nie kombinuj z olejami. Zadzwoń do ASO i podaj jaka jest skrzynia biegów i Ci powiedzą. Kupisz jakiegoś mobila czy coś to możesz mieć problem ze zmianą biegów w zimę.
U Ciebie do skrzyni 6 Biegów powinien być olej zgodny ze specyfikacją 052 178 A2 ale teraz go zastąpiono olejem http://www.skrzynie.com.pl/vw-g-060-726 ... html?sl=PL.

Ja taki olej kupowałem w ASO za około 46zł. Nawet w ASO chyba skody w Łomży.



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt lip 23, 2013 12:33

Mam pytanie odnośnie pompy paliwa. Czy jak wrzuce do AGU@230KM na regulatorze 3bar pompe z TT225KM/R32 to bede musiał robić korektę programu, czy mogę spokojnie śmigać?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt lip 23, 2013 13:32

po to jest regulator zeby utrzymać ciśnienie, pompe mozesz zmienić bez problemu


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt lip 23, 2013 16:19

Tak też myślałem ;) dzięki za odp.



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » wt lip 30, 2013 21:16

Panowie, mam zamiar kupić stabilizator z S3, do mojego 1.8t, czy taki będzie dobry ??

http://allegro.pl/stabilizator-przod-au ... 72327.html



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pusieq » wt lip 30, 2013 21:19

trochę nie ten temat, ale to nie taki stabi, potrzebujesz taki:
http://allegro.pl/stabilizator-przod-pr ... 72969.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/audi-s3-tt-quattro-99 ... 16099.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości