Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pn kwie 22, 2013 11:05

brylantx8, niezle jaja ;/ a nie da sie tego zareklamować jakoś ?


Obrazek

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » pn kwie 22, 2013 11:33

Z firma nie wygrasz... Nie udowodnie im tego :/ i 1700 nowe turbo akurat sprzedałem silnik 2.3 v5 zeby wydać na turbine:/


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » pn kwie 22, 2013 13:23

szpieg pisze: .... tylko lepiej nie montować przed robieniem programu ... ;)
Oczywista sprawa. Chodziło mi o to, że nie trzeba wiercić, żadnych podkładek itp. Za 300zł to można spokojnie dostać wtryski z Rovera MJY 100460. Choć i te ostatnio zdrożały i jest to już niemalże towar deficytowy.
maksio78 pisze:W takim razie jeżeli mam już turbo k03-052 i wtryski 0280150431 to mogę robić program a po programie dopiero założyć FMIC i TIP-a ? Oczywiście po programie nie będę go katował do momentu całkowitego uzbrojenia, chodzi mi o to czy przy strojeniu ma wpływ że nie ma FMIC i TIP-a.
Tipa to może bym i zadał po programie ale fmic'a już raczej nie. Seryjny IC w cieplejsze dni jest już kiepawy a co dopiero przy mocy rzędu >200KM. Program to na sam koniec, żeby nie robić sobie niepotrzebnie dodatkowych kosztów.

I ode mnie szybkie pytanko: Jakiej średnicy kupić węże podciśnienia silikonowe do 1.8T AGU? 3mm czy 4mm?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn kwie 22, 2013 21:03

jakby ktoś potrzebował to mam tipa sylikonowego bez zwezki do sprzedania, tanio
pasuje do 1.8t k03 i k03s aum auq itp
info na pw.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
maksio78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maksio78 » pn kwie 22, 2013 21:32

Czy możecie mi powiedzieć jaka jest temperatura powietrza zasyconego przy IC oryginalnym a ile przy FMIC. Wiem że zależy to od wielu czynników np. temperatury zewnętrznej ale mniej więcej jaka może być wartość.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt kwie 23, 2013 21:16

tu masz przykładowy wykres z porównaniem:
Obrazek


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

meter007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 26, 2013 20:10
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: meter007 » wt kwie 23, 2013 21:36

Witam mam mały problem po swapie w swoim toledo otóż nie działa mi prędkościomierz i wariuje wskaźnik paliwa raz pokazuje że nie ma nic paliwa a raz pół baku swap był robiony z 1.8 20V AGN 125km na 1.8 20VT 180km ARY. Czy może ktoś coś doradzić vag nie pokazuje żadnych błędów.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt kwie 23, 2013 21:47

Miałem tak kiedys w borze jak przez przypadek wypiąłem wtyczke z impulsatora na skrzyni. Pewnie na jednym obwodzie to jakoś działa i dlatego takie anomalia, sam byłem w szoku. Po przeczyszczeniu styków na wtyczce i wpięciu jej w impulsator prędkościomierza wszystko wróciło do normy. Sprawdź też bezpiecznik, o ile pamiętam to u mnie było tak, że prędkościomierz na osobnym a reszta licznika na osobnym.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
maksio78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maksio78 » wt kwie 23, 2013 22:43

szpieg, powiem Ci że mnie zaskoczyłeś, myślałem że są większe różnice



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt kwie 23, 2013 22:47

Tak poza tym to wrzuce tu swój wykres mojego AGU na K03-053 (K03s)

Obrazek



Awatar użytkownika
erwim12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob sty 07, 2012 23:55
Lokalizacja: Legnica

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: erwim12 » wt kwie 23, 2013 23:56

Cześć, ma ktoś schemat skrzynki bezpieczników silnika 1,8T AUQ 180km, najlepiej z seata leona ? Szukałem na google i nic nie znalazlem. Na forum leona tez nic.


Obrazek
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;

http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maksio78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maksio78 » śr kwie 24, 2013 02:17

Wpadłem na pomysł jak bardziej schłodzić FMIC, wymyśliłem żeby zamontować jakiś rozpylacz wody przed FMIC i zacząłem w necie grzebać jak to zrobić i dowiedziałem się że ameryki nie odkryłem. :-(
Zacząłem bardziej drążyć temat w necie i znalazłem coś takiego
" onclick="window.open(this.href);return false;
Później znalazłem bardziej profesjonalny zestaw na Ebay-u tylko że nie wodą a CO2
Obrazek

A tak działa po zamontowaniu w samochodzie
" onclick="window.open(this.href);return false;
Następny film pokazuje jak CO2 jest zimny
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś to porządnie przetestował, na wyświetlaczu pokazana jest temperatura powietrza za turbo a po prawej temperatura za intercoolerem, wyżej na pulpicie dioda niebieska pokazuje kiedy załącza się chłodzenie.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Wnioskuje po tym wszystkim że chyba ma to jakiś sens. Można było by zamontować wersje chłodzenia wodą. Żeby załączało się gdy wciśniemy cały gaz do podłogi bo oczywiście jak będzie non stop załączone to trzeba by jeździć z cysterną :chytry: . Plus dodatkowy przełącznik by to załączać na upalne dni i mocniejsze katowanie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 29, 2013 23:19 przez maksio78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » śr kwie 24, 2013 09:26

Tylko zastanawiam się po co Ci to w aucie o takiej mocy do jazdy na codzień :) moim zdaniem szkoda kasy :)


Obrazek

Awatar użytkownika
maksio78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maksio78 » śr kwie 24, 2013 10:18

Wsumie to masz racje ale pokazuje to że są różne patenty szalone



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości