Strona 53 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 18, 2013 20:06
autor: jakubek
To ja bym wolał useryjnić golfa i wyjąć co się dołożyło. Sprzedać golfa plus graty i szukać A3 1.8 TQ lub S3.Bo zaraz dołozysz k04 bedzie auto mocne i trakcji nie bedzie..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 18, 2013 21:53
autor: czaja86
Kuba dobrze mówi. Jak chcesz już robić jakieś dziwne przeróbki to lepiej sprzedaj to co masz i kup od razu coś w 4x4 jest z silnikiem 1.8T trochę do wyboru. Ewentualnie zostaje Ci modzić ten motor co masz dalej ale nie wiem ile wytrzyma sprzęgło i skrzynia 5 biegów bo różne opinie na ich temat są.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 19, 2013 21:58
autor: Yuri
Pytanko. Myślę nad zapodaniem K03s do swojego AGU i tak się zastanawiam, czy trzeba koniecznie wymieniać wtryski, czy może seryjne to uciągną? Wynik jaki chciałbym uzyskać, to ~210/300.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 19, 2013 22:03
autor: czaja86
Z tego co mi się wydaje to AGU ma wtryski 280 a moje 320 skończyły się przy 202KM więc radził bym wymienić np. na te od rovera

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 19, 2013 22:58
autor: powel19
210-300 ps to dość duża rozbieżność, a poza tym wydaje mi się że jest to mało osiągalne. 300 ps to nawet w AUQ będzie ciężko zrobić bez większych modów.
AGU jeśli się nie mylę ma przepustnicę na linkę, a mało tunerów chce się już takimi zajmować gdyż jest z tym dużo więcej roboty, a mniej efektów.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale elektroniczna przepustnica daje więcej pola do popisu. :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 19, 2013 23:08
autor: ADi997
Raczej chodzi o 210ps i 300Nm
Nie przepustnica daje możliwości a nowszy sterownik sterownik.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 19, 2013 23:43
autor: Yuri
Rzecz jasna chodzi o +/- 210 kM i 300 Nm. Rozumiem, że jeśli chcę wymienić turbo na zasadzie p&p, to musi to być K03s w wersji 052? A z tymi wtryskami, to na prawdę konieczność? Już widziałem wyniki na K03 pod 190 kM, gdzie ograniczeniem ku lepszym cyfrom było raczej turbo, a nie wtryski. No chyba, że się mylę, to niech mnie ktoś naprostuje. A co do tych wtrysków Roverowych, to pasują któreś P&P, czy trzeba rzeźbić w kolektorze?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 00:03
autor: maksio78
Bez wymiany wtrysków zapomnij o 210 kM, dowiadywałem sie w Piasecznie w Masters Tuning to powiedzieli że na oryginałach to max 190kM
ja właśnie wymieniłem turbo na nowe k03s-052 i szukam wtrysków 380cc i dopiero wtedy będę stroił.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 00:11
autor: Yuri
maksio78 pisze:ja właśnie wymieniłem turbo na nowe k03s-052
Podeszło P&P, czy coś przerabiałeś?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 00:17
autor: maksio78
Podeszło P&P

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 00:26
autor: rc-men
jakubek pisze:To ja bym wolał useryjnić golfa i wyjąć co się dołożyło. Sprzedać golfa plus graty i szukać A3 1.8 TQ lub S3.Bo zaraz dołozysz k04 bedzie auto mocne i trakcji nie bedzie..
No i tak postanowiłem zrobić tylko musze dokupić sprzedane graty (SMIC wraz z orurowaniem), zderzak przedni (pocięty pod FMIC) i wydech koncowy z flansza. Co do kupna to bede szukac po wakacjach jak wpadnie troche euro do kieszeni, A3 quattro, S3.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 01:15
autor: jakubek
rc-men, słuszny wybór :) Co do SMIC to bede mial na sprzedaż bo niedługo bede wsadzał FMIC :)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 03:26
autor: szpieg
rc-men pisze:
jakubek pisze:To ja bym wolał useryjnić golfa i wyjąć co się dołożyło. Sprzedać golfa plus graty i szukać A3 1.8 TQ lub S3.Bo zaraz dołozysz k04 bedzie auto mocne i trakcji nie bedzie..
No i tak postanowiłem zrobić tylko musze dokupić sprzedane graty (SMIC wraz z orurowaniem), zderzak przedni (pocięty pod FMIC) i wydech koncowy z flansza. Co do kupna to bede szukac po wakacjach jak wpadnie troche euro do kieszeni, A3 quattro, S3.
mam cale seryjne orurowanie, wtryski itp sprzedam w dobrej monecie bo mi tylko zagraca.

Yuri 210 w AGU nie ma sensu robic ... albo na seryjnych gratach 180-190 albo zmiana turba i wtryskow wraz z w fmicem ==> 230-240, popatrz na moj projekt i tym sie kieruj ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 20, 2013 11:46
autor: rc-men
Wtryski mam, mogę chapnąć SMIC i rury całe do niego, a masz seryjny wydech ;) ? Napisz mi na PW ile za to chcesz.

BTW. w połowie maja cały pakiet na 230KM do AGU do sprzedania bedzie oprócz wskaźników czyli, K03-052 (K03s), wydech przelotowy na 2,75 cala i dwóch tłumikach, FMIC z orurowaniem z nierdzewki, TIP sylikonowy i cos o czym zapomniałem napisać ;)