Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
: śr kwie 12, 2017 21:33
Witam Panowie podzielę się opinią co do Schematu który wstawił lysyfm
Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .
Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12
Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )
Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .
A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .
https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .
Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12
Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )
Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .
A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .
https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;