Strona 6 z 6

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: śr kwie 12, 2017 21:33
autor: Pablo1010
Witam Panowie podzielę się opinią co do Schematu który wstawił lysyfm

Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .

Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało :) ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .

Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12

Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )

Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .


A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .

https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Obrazek

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: czw kwie 13, 2017 14:04
autor: rysiektr
Pablo1010 pisze:Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zgadza się, w starych silnikach 1.8T gdzie jest moduł zapłonowy i cewki a nie same cewki jak jest w ME7.X.X da się to zrobić na diodach.

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pt kwie 14, 2017 11:48
autor: Pablo1010
Tylko pojawił się problem ponieważ po chwili jazdy zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju nie mam podłączonego żadnego z czujników ciśnienia ani niskiego ani górnego jak w 16v chyba jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika . Ciśnienie jest ok bo mam dodatkowy zegar cisnienia . Co z tym zrobić ?

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pt kwie 14, 2017 12:29
autor: rysiektr
Pablo1010 pisze:jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika
eee co?
Pablo1010 pisze:Co z tym zrobić ?
podłączyć czujniki ciśnienia

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pt kwie 14, 2017 13:40
autor: Pablo1010
Ok ale ktoey niskiego czy wysokiego ?

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pt kwie 14, 2017 13:58
autor: kkkacper
Pablo1010, niskie cisnienie z tego co pamietam.. Pin G2/11 (biała wtyczka, niebiesko/czarny przewod) , utnij sobie ten kabel, zarob na koncu konektor i wepnij w punkt masowy ktory masz nad skrzynka..

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pt kwie 14, 2017 14:18
autor: Pablo1010
A no spoko dzieki za podpowiedz :-)

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pn kwie 17, 2017 08:50
autor: Pablo1010
Ok Sytuacja ogarnięta z tym że po podłączeniu Pin G2/11 do masy nie pomogło jest to Kabelek niskiego Cisnienia , wiec podłączyłem wysokiego G2/10 Żółty i już się nie włącza .

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: pn kwie 17, 2017 09:52
autor: kkkacper
Pablo1010, czyli sie pomylilem.. sorry :jezor:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

: czw lis 30, 2017 20:10
autor: adrian055
Koledzy ma ktos zdjecie jak podlaczyc te diody ze strony 3? bo rysunek wygasł