Strona 50 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 00:33
autor: maksio78
Dużo mówicie o KM a nic o NM a szkoda.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 00:59
autor: Kevin_mkII
bo po co jak i tak granicy max 450Nm na seryjnym dole i gorze nie przekroczysz chyba ze zakładasz od razu remont silnika
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 01:14
autor: czaja86
No ale powiedzmy że 200KM i 300nM to nie to samo co 200KM i 350nM.
Sam wiem po sobie że przy zbliżonej mocy a mniejszym momencie jest różnica w jeździe
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 01:24
autor: Kevin_mkII
roznica w momencie zawsze jest bardziej odczuwalna
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 01:32
autor: maksio78
No właśnie, przy podnoszeniu mocy mi bardziej będzie zależało na momęcie niż na koniach ale to nie oznacza że ich nie chce
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 17:20
autor: jakubek
To kup se diesla
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 19:31
autor: Mr Coffee
Skoro mowa o dojeździe do tunera to czy zmiana samego turbo z k03 na k03s nie zaszkodzi?
Jednak Panowie zdecydowałem się na turbo K03 052
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wtryski już są więc zostanie jeszcze jakiegoś fmica wyczarować
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 19:59
autor: Mruffka
Ja w AGU jeździłem na k03s bez strojenia ok 3 miesięcy- sprzedałem, teraz wrzuciłem k04 i jeżdżę ok miesiąca i jadę na strojenie. Nic się nie dzieje, ale nie katuję auta, wiadomo większe turbo inne przepływy itd. Ale spoko zakładaj i możesz śmigać
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 19, 2013 21:30
autor: Mr Coffee
Dzięki za odpowiedź. Pytanie zadałem na wyrost bo oczywiście najpierw fmic, tip itp. Do lata może się wyrobię hehe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 20, 2013 01:03
autor: Mruffka
Rzecz normalna jeżeli chcesz iść w moce to podstawą jest porządny dolot i fmic, wydech też ale zależy czy k03 czy k04 bo inne kryzy są, k03 na 4 śrubki, k04 na 3 śrubki, DP 3 cale dalej 2,5 ewentualnie 2,75cala. Masz wszystko w temacie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak przeczytasz od początku to będziesz wszystko wiedział
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pzdr
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 20, 2013 09:50
autor: brylantx8
Koledzy gdzie kupić porządny tip do 1.8 t w rozsądnej cenie ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 20, 2013 09:55
autor: jakubek
http://allegro.pl/tip-1-8t-samco-motors ... 88564.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tip-uklad-dolotowy-au ... 83156.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To tak na szybko znalazłem. Niewiem jak z tym w drugim linku ale ten samco jest napewno bardzo dobry.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 20, 2013 10:53
autor: brylantx8
Dzięki dzięki nie sądziłem ze dobry tip może kosztować 500zl trochę lipa :/
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 20, 2013 11:08
autor: jakubek
On nowy kosztuje
http://www.re5pect.pl/rura-dolotowa-do- ... lfind.html" onclick="window.open(this.href);return false;