Strona 49 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 16, 2013 11:30
autor: Mr Coffee
Wczoraj dostałem telefon, że jest fajne S3 do sprowadzenia. Zastanawiam się czy na szybko nie wystawić golfa po taniości bez felg,ca, i gwintu :) Po wczorajszych opadach śniegu mam już dosyć ośki i tego stromego podjazdu :grrr: a tak to mogę mieć gotowe autko, które po nie wielkim nakładzie może mieć 270KM :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 16, 2013 15:19
autor: Grexon
Jeśli będzie to naprawdę zdrowe s3 to z pewnością jest to lepsza opcja :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 16, 2013 21:40
autor: Michal 6n
Witam takie szybkie pytanko.

Posiadam AGU program fmic wydeche turbo wtryski seria teraz będzie zmiana turbo k03s + wtryski też ze 180-tki trzeba to odrazu wystroić czy można troche posmigać na programie pod k03 ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 16, 2013 22:59
autor: powel19
Szybkie pytanko, szybka odpowiedź.
Trzeba wystroić.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 00:51
autor: Michal 6n
tzn laweta i najlepiej tego nie odpalac czy powiedzmy dojazd do 100km jest możliwy bez uszkodzenia silnika ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 09:25
autor: powel19
Chodzi o to że silnik nie będzie poprawnie funkcjonował, może go zalewać paliwem. Zależy jak daleko masz do tunera, jakichś grubych kilometrów nie powinieneś nim robić, jednak dojechać na kołach możesz. Tylko radziłbym jechać w miarę spokojnie i słuchać silnika, tak na wszelki wypadek. Ile masz kilometrów do Chip tunera ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 10:34
autor: Michal 6n
jakieś 60-70 km

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 11:29
autor: jakubek
A nie możesz sie dogadać i zmienić wtrysków u tunera?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 12:34
autor: czaja86
Ja bez problemu zrobiłem z 150 km na większych wtryskach i bez strojenia pod nie. Jak będziesz normalnie jechał nic nie powinno się stać. Silnik będzie trochę bardziej podlany.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 12:53
autor: Kevin_mkII
tylko po co?? wymiana wtrysków to maksymalnie... maksymalnie 30min pracy - pytanie warto ryzykowac??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 13:02
autor: powel19
Kevin_mkII ma rację, lepszym wyjściem jest zmiana wtrysków na miejscu. Jednak gdybyś wolał zrobić to u siebie, to też nie powinno się nic stać, ale głowy nie dam sobie uciąć.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 13:22
autor: Michal 6n
ok dzięki za podpowiedz faktycznie wymiana wtrysków na miejscu będzie lepszym rozwiązaniem ;) bo sama turbina bez zmien oprogramowania chyba nie zrobi różnicy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 13:30
autor: Kevin_mkII
u mnie bylo podobnie.... miałem juz nowe 550tki boscha i compsport pwiedział bym bron boze nie odpalał auta na nowych wtryskach zeby przyjechac i na miejscu je załozyc i od razu zrobic korekte bez odpalania by mozna bylo zaczac w ogole stroic... roznica jest w wydajnosci 380 do 550 ale przedewszystkim w działaniu....

nie warto ryzykowac

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 17, 2013 13:44
autor: Mruffka
Jeżeli podnosimy moc, to wtryski jak i obudowę przepływki (mowa np o serii AGU) zmieniamy tuż przed strojeniem jak chcemy zakładać np 3 calową ;) chwila roboty.