Nie pamiętam jaki mają nr ale są to szare wtryski z silnika BAM 380cc.
Czyli najlepiej by było jak by były kompletne wtryski z listwą i kolektorem ssącym z APX ?? Tylko czy to by wszystko spasowało pod AWP ??
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt sty 08, 2013 01:05
autor: ADi997
Mam komplet krótkich i komplet długich wtrysków i nie pasują zamiennie, inne gniazda są.
APU - 06B 133 551 B
AEB - 058 133 551
Może to jeszcze inne jakieś ale muszę przełożyć gniazda z jednego kolektora do drugiego.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob sty 12, 2013 02:14
autor: jakubek
Panowie mam pytanie bo być może bede mógł załatwić silikonowe TIPy pod k03 w cenie ok 350zl i chce poprostu dowiedziec sie czy beda jacych chętni na te tipy ?
Witam
Jakby wyglądała sprawa upgrade setupu z K03s (wszystko porobione na 230KM+) na mocniejsze k04? Oprócz przewodów i przeróbki flanszy od wydechu pod inny kolektor co jest potrzebne/co trzeba przerabiac?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw lut 07, 2013 00:36
autor: czaja86
Poczytaj na forum gdzieś było.
Miej więcej to wygląda tak:
-turbo
-kolektor wydechowy
-węże wodno olejowe
-tip ori S3 lub spawany
-przepływka S3 lub sama obudowa
-Pompa paliwa może już nie wydolić przy K04 więc pewnie wymiana
-wtryski jak masz 320 to przynajmniej 380 lub 440
-zapewne przerobić trzeba orurowanie do FMIC
-DP w wydechu trzeba przerobić
-jak nie ruszałeś sprzęgła to raczej czeka Cię wymiana a nawet czytałem gdzieś tu na forum że powyżej 250KM to potrafią już padać skrzynie 5 biegowe
U mnie są wężyki założone na króćce listwy wtryskowej i zapięte opaską zaciskową żadnego gwintu tam nie ma.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 12, 2013 13:36
autor: hubos21
czaja86 pisze:U mnie są wężyki założone na króćce listwy wtryskowej i zapięte opaską zaciskową żadnego gwintu tam nie ma.
no faktycznie, zapomniałem, że tutaj to silniki poprzeczne, w A4/A6 i Passacie listwa jest inna i przewód zasilający jest przykręcany
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr lut 13, 2013 22:09
autor: pczerniej
Panowie używa albo używał ktoś pompy Boscha 044 ? bo zastanawia mnie jej głośna praca czy to tak jest czy może coś nie tak podłączyłem albo może ma ciężko paliwa z baku zaciągnąć bo strasznie jęczy
taka przypadłość tej i innych mocniejszych pomp, na 040 jest trochę ciszej ale i wydajność mniejsza, walbro też trochę brzęczą ale 044 najbardziej
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw lut 14, 2013 12:13
autor: Tonic
Witam.Jestem w trakcjie dlubania mojego goferka. Do tej pory zrobilem wydech 3''/2.5'' na dwoch tlumikach a w poniedzialek idzie na zrobienie IC oraz dolotu,przy okazji zostanie zalozona turbina K03-052 i rozgladam sie za wtryskami.http://moto.allegro.pl/rover-600-618-62 ... 49477.html" onclick="window.open(this.href);return false; -Czy te wtryski beda ok? I co jeszcze musze wymienic przed chipem.W planach mam jeszcze wymiane zaworu N75.Pozdrawiam