Strona 43 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 26, 2012 04:24
autor: rc-men
Mam bosch-a zielone 440 i pasuja w kolektor..

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 26, 2012 11:11
autor: szpieg
rc-men pisze:Mam bosch-a zielone 440 i pasuja w kolektor..
mozesz podac ich numer ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 26, 2012 13:35
autor: pusieq
chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 26, 2012 16:26
autor: szpieg
numery seryjne 0280150xxx pasują do AGU, ale sa jeszcze zielone boscha 0 280 155 968 ktore niestety nie pasuja p&p pod seryjny kolektor

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 26, 2012 17:46
autor: rc-men
pusieq pisze:chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak te mam, z forda są bodajże

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 29, 2012 19:41
autor: gentki
panowie nie chcę zakładać nowego tematu, może ktoś z was posiada schemat elektryczny wiązki silnika do ecu i z ecu do skrzynki bezpieczników. Pacjent to audi a4 a silnik 1.8t AJL

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn gru 31, 2012 20:46
autor: brylantx8
w autodacie powinny byc....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 06, 2013 14:49
autor: pczerniej
nie wiem czy było czy nie ale fajny opis usunięcia zaworków itp ( podesłane przez Virus177 )

http://forums.subdriven.com/showthread. ... VAP-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 06, 2013 17:55
autor: brylantx8
A wiec mam problem takiego rodzaju ze jestem podczas robienia swapa z 2.3 v5 na 1.8 t silnik już włożony wszytskie kabelki podłonczone tak jak powinno byc według schematów,zegary przełożone itp , samochód odpala na 2 sek i gaśnie i tak za każdym razem przy próbie odpalnia, myslałem ze to problem z immo bo miałem tak kiedyś ze odpalał i gasł za 2 sek ale wtedy na zegarach zaczynał mrygac kluczyk ..... i wtedy nie odapalał , a teraz ten kluczyk nie mryga ;/i nie odpala , co to może byc? błedy jakie sie wyświetlają na kompie to :

17978 - moduł sterujący zablokowany
18058 - magistral can tablica przyrządów

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 06, 2013 19:00
autor: czaja86
ja znalazłem coś takiego :

Przyczyną usterki może być:

- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera

Skutki:

- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.

Sposoby na usunięcie usterki:

- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 06, 2013 20:58
autor: mabu79
licznik zmieniles na ten z anglika?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 07, 2013 01:53
autor: brylantx8
czaja86, dzieki za podpowiedzi :pub: coś bede kminił

mabu79, tak licznik jest z anglika

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 07, 2013 21:22
autor: czaja86
podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 07, 2013 22:47
autor: szpieg
czaja86 pisze:podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.
w tych silnikach byly uzywane wtryskiwacze EV6 (BAM, AWP) i EV12 (APX, AWC) ktore sie różnia punktem wtrysku, rozmiarami pasuja p&p

http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_12.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

mozliwe ze wtryski z BAM beda za krotkie do kolektora przystosowanego pod wtryskiwacze EV12, lecz moge sie mylic i bedzie hulało :)

nie wiem czy zamieszalem czy pomogłem ale niedawno zmagałem sie z tym tematem i troche wiedzy przyswoilem


masz zapewne wtryskiwacze bosch 0280156063 czarne/szare 380 cc ?