Strona 5 z 181
: czw mar 18, 2010 15:30
autor: Rafalek114
toffic pisze:Co do docisku z G60 i jego niby miękkości: a mierzył ktoś koło
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
niestety 90% nie trzyma wymiary, więc i docisk nie ma odpowiedniej siły (w zakresie gdy sprzęgło jest załączone praktycznie działa zależność F=k*x)
Tak wiem ze masz duzo racji ,ale chodzi mi o to ze sam w sobie ten docisk jest poprostu bardzo miekki ..przyklad dwa takie same kola zamachowe w jednym docisk sachs racing lub jakis mocniejszy spec w drugim seryjny docisk vr=g60 .... to czuc na pedale ze docisk ori jest strasznie miekki i nie ma mowy o rozincach w hydraulice bo byly to dwa dokladnie takie same auta (a im twardszy=mocniejszy docisk tym mniejsze szanse na poslizgniecie sie tarczy ... naturalnie pozniej zaczyna sie problem z wytrzymaloscia okladziny na tarczy sprzegla )
pajczaki pisze:Rafalek114, robiles cos takiego? co trzeba oprocz skrzyni z top sporta lub gti? wiem, ze rozrusznik i polosie i oczywiscie sprzeglo (tylko ile NM zniesie seryjny dwumas i sprzeglo z takiej 6b)
seryjne juz dosyc zmeczone sprzeglo 240mm daje rade przy 330km i 390nm z tym ze moment jest ulozony bardzo madrze
: sob kwie 03, 2010 20:30
autor: slusar
Rafalek114 pisze:
nie musisz szukac to jest k03-052 ... porob reszte rzeczy i jedz to wystroic do kogos normalnego...uderz do mojego przedmowcy lub Krzyska "GTO"
nie lepiej wlozyc kkk 04-001? (w zestawie z kolektorem?)
: pn kwie 12, 2010 14:01
autor: t-o-m-o
No dobra, a co z tymi wężykami wszystkimi.
Na poczatku tematu pojawiło się i takie coś.
Dlaczego AGU ma tyle wężyków, i których z nich można się pozbyć??
Czy ktos w tym temacie ma orientację??
pzdr
t-o-m-o
: pn kwie 12, 2010 14:27
autor: TAZ
Można się pozbyć prawie wszystkiego. Tylko zależy jak bardzo chcesz cleana robić.
: wt kwie 13, 2010 00:47
autor: Rafalek114
TAZ pisze:Tylko zależy jak bardzo chcesz cleana robić.
i kosztem czego
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: wt kwie 13, 2010 08:07
autor: TAZ
Jak w AGU to koszt prawie żaden bo to można rzec przedpotopowa elektronika, gorzej z tymi mocniejszymi i nowszymi, ale polecam to poczytać:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2666114
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3111538
: wt kwie 13, 2010 23:42
autor: jerzu
Mam pytanie czy ktoś przekładał może kolekto z AJH do AGU? Czy przepustnica podejdzie? Jest jakaś rzeźba?
: śr kwie 14, 2010 08:37
autor: TAZ
Obejrzyj post w tym temacie z dnia: Sob Mar 06, 2010 1:45 am
A tak dla chcących taniej kupić duże wtryski. DENSO MJY 100460 leją 460cc przy 3 barach i można je kupić z ROVERA 600 2.016V. Foto wieczorem.
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: czw kwie 15, 2010 23:52
autor: Rafalek114
TAZ pisze:DENSO MJY 100460 leją 460cc przy 3 barach i można je kupić z ROVERA 600 2.016V. Foto wieczorem.
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
jakie to sa dlugie czy krotkie ...?
: pt kwie 16, 2010 00:03
autor: Scientist
Rafalek114 pisze:jakie to sa dlugie czy krotkie ...?
podłaczam sie pod pytanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt kwie 16, 2010 07:54
autor: TAZ
: pt kwie 16, 2010 08:43
autor: Scientist
TAZ,
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
... uuu korek z R8, ale bedzie lans
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: pt kwie 16, 2010 09:35
autor: Rafalek114
tzn krotkie...
ps walek od wolnosacego czy jeszcze jakis inny?
: pt kwie 16, 2010 09:58
autor: TAZ
Tak, wolnossaki dwa.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)