Strona 37 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 20, 2012 23:06
autor: siwysdz
czaja86 pisze:Wtryski 380 lub 440, wydech 2,5cala, FMIC, dolot, program

A turbina k03s czy już k04 na te 220ps?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 01:09
autor: czaja86
K03S

Panowie doszły do mnie wtryski z BAM bo stare 320cc pętliły już. Co teraz zrobić z nimi wrzucić i po problemie czy jeszcze coś trzeba grzebać lub coś innego robić ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 08:42
autor: szpieg
jesli montujesz wieksze/innego rozmiaru wtryski czeka cie strojenie od nowa, niestety ale z nowymi wtryskami bedzie wariowal ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 20:23
autor: rc-men
Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 20:36
autor: szpieg
rc-men pisze:Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?
kolektor wydechowy & TIP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 20:40
autor: rc-men
Takie głupie pytanie może, ale gotowca kolektora da się kupić od ręki i czy może kogoś polecasz?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 21:05
autor: czaja86
Kup turbo K03 053 pasuje za k03 p&p a podobno obie starczą do około 250KM. Po za tym masz napisane w pierwszym poście tego tematu.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2012 21:09
autor: szpieg
rc-men pisze:Takie głupie pytanie może, ale gotowca kolektora da się kupić od ręki i czy może kogoś polecasz?
mozliwe ze nie mam racji jesli nr seryjny turbiny to KKK 5304 970 0001 wtedy wchodzi bez wymiany kolektora

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 22, 2012 20:59
autor: Yuri
szpieg pisze:
rc-men pisze:Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?
kolektor wydechowy & TIP
No i FMIC, bo seryjny IC to się nawet do serii nie nadaje.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 22, 2012 22:05
autor: szpieg
jadac tym tropem, konieczny jest przelotowy wydech i lepsze zawieszenie :) modyfikacje moga trwac w nieskonczonosc, wszystko zalezy od budzetu :D

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 25, 2012 00:35
autor: Yuri
szpieg pisze:jadac tym tropem, konieczny jest przelotowy wydech i lepsze zawieszenie :) modyfikacje moga trwac w nieskonczonosc, wszystko zalezy od budzetu :D
No to albo rybki, albo akwarium :). Nie ma co się pchać w sporo większe turbo, gdy reszta gratów będzie nie domagać i nie będzie to jeździło optymalnie. Ja bym zaczął mody od tej drugiej strony, czyli zrobić FMIC, TIP, wydech, bo na takim setupie można jeździć z seryjnym turbo, a potem najwyżej zmienić suszarę na większą.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 25, 2012 12:52
autor: rc-men
Witam
Dziś przy zakładaniu FMIC dowiedziałem się, że turbina leje mi olejem i stąd moje pytanie; jakie turbo kupić aby pasowało P&P? Zastanawiałem się miedzy K03-052, K03-053 i K04-001.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 25, 2012 13:13
autor: czaja86
Ja puki co mam seryjni IC i przy 202KM w gorące dni brakuje mocy ale na spokojną jazdę nie ma tragedii.
Jak chcesz iść w moc to masz dwie drogi pierwsza tańsza na K03s na moc 230-250KM wszystko zależy od stanu auta i strojenia. Jeśli Ci mało to zbieraj worek kasy i idź w grubsze mody.
Jak masz AGU to turbo K03s wtryski od BAM 380cc wydech najlepiej od turbo 2,5" FMIC jakiegoś chińczyka 180 lub230 i dobrze by było dolot poprawić to koło turbo jest zwężka . Suma sumarum jak będziesz sam robił a tylko graty kupował powinieneś się wyrobić w 5000zł. Tylko musisz kogoś ogarniętego wziąć żeby to wszystko wystroił a nie gotowca wgrał. Jak coś polecam zaprzala z Tykocina sporo aut robi i trzeba wcześniej zadzwonić się umówić a do Tykocina masz w sumie nie daleko.

A tak na marginesie to wczoraj zauważyłem pod samochodem że i u mnie na rurze od turbo do IC widać wiszące krople oleju to znaczy że trubo już się kończy ?? Bo jakiś spadków mocy nie zauważyłem .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 25, 2012 22:51
autor: rc-men
Mam juz FMIC, wydech 2,75 cala, powoli ogarniam zeby zwiekszyc moc, ale pada mi turbo i musze je wymienić i nie wiem które wziąć aby starczylo do ok. 250 KM i pasowało P&P..