Strona 32 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 28, 2012 21:58
autor: bugalon
Jeśli APU ma elektroniczną przepustnicę to powinien mieć już K03s (Bo można przyjąć że tak jest w golfach i A3)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 28, 2012 22:20
autor: Marszall
hmm i w octaviach chyba nawet, no ale AJL też musi mieć chyba k03s coby te 180 KM miał?

wogóle to nie wiem czy ktoś z was w tym temacie poruszał taki wątek najlepszego turbo P&P do 1.8T na zwykłym kolektorze
wiem że są jakieś k03 - ... ? które mają dużą suszarę i pasują na kolektor i wszystkie przyłacza

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 28, 2012 22:36
autor: bugalon
był taki temat, poszukaj w szukajce. Wszystkie K03 i K04 były rozpisane. Z K03 to trzeba szukać od K03-52 w górę :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 28, 2012 23:06
autor: Marszall
dobra a idzie znaleć jakie turba szły w A4 b5?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 29, 2012 09:44
autor: bugalon
Nie wiem, nigdy nie szukalem :)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 29, 2012 09:53
autor: szpieg
Marszall pisze:dobra a idzie znaleć jakie turba szły w A4 b5?
zwroc uwage ze silniki w A4 byly montowane wzdłuznie, turginy sa inne niz w silnikach montowanych poprzecznie, sam sie na tym przejechalem :/ i musialem dwa razy pokonac trase do Trans-turbo

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr maja 30, 2012 13:20
autor: Marszall
to jaki silnik w A4 1.8T najlepszy do tuningu? Moze ktoś tak w skrucie (Gdzie ja byłem na lekcjach jak mnie ortografii uczyli?)odpowie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw maja 31, 2012 19:14
autor: czaja86
Może mi ktoś powiedzieć jak myć taki filtr ?? http://www.bshspeedshop.com/bshstore/pr ... ystem.html był od razu na aucie jest strasznie zabrudzony. teraz jest suchy ale nie wiem czy był nasączany. Potrzebny jakiś specjalny preparat czy normalnie pod wodą + jakieś mydło lub coś innego ??

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 04, 2012 14:53
autor: louderr_88
ja dalej odnośnie tych wtrysków mjy 000490 od rovera 2.0 v6....
mysle ze moje agu po zebraniu wszystkich gratów wypluje jakieś 210-230km w taka moc bym celował dadzą rade???

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 04, 2012 15:42
autor: jakubek
KOlego jesli te wtryski to 490cc to one dadza radze i 300km jak Ci wypluje ;)

Czaja ja ostatnio mylem stozek. Powinno sie go spryskac srodkiem takim do czyszczenia spłukac pod wodą i po wyschnieciu naoliwic. Ja tylko spłukalem i na oliwilem i wyszło dobrze.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 04, 2012 18:34
autor: czaja86
Stożek już umyty sama woda z dodatkiem mydła później płukanie samą wodą i sprężarka od wewnątrz. Wyczytałem że to jest suchy stożek i się go nie naoliwia. Ale i tak się zdziwiłem ile tego brudu było .

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 04, 2012 21:20
autor: qba505
Witam, w niedługim czasie chcę ugrać około 220-230 koni w swojej Ibizie 2001r. silnik AYP (156PS)
Obecnie mam zrobiony:
IC Iveco z orurowaniem 2'
DP 3'
reszta wydechu 2,5' na jednym tłumiku, wydech i DP robione przez MG Motorsport

proszę o porady co warto zmienić przed wizytą na strojeniu u tunera. Prawdopodobnie będę chciał to robić w MR Motors
póki co planuję zakup K03-052 czyli popularnie zwanej K03s używki ale w dobrym stanie, co oprócz wymiany turbo mogę wymienić w miare niskim kosztem co później zrewanżuje się podczas strojenia

i czy moje oczekiwania nie są zbyt na wyrost od obecnego setupu +k03s?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 04, 2012 21:38
autor: szpieg
TIP + wtryski okolo 350 cc , do tego musisz usztywnic całość, jednak ponad 200 KM w takim małym aucie wymaga sztywnosci na poziomie taczek

: pn cze 04, 2012 22:42
autor: qba505
a 320 nie starcza? hmm 380 z s3 podejda w miare p&p?
co do tipa macie jakies gotowe przepisy jak go dobrze zrobic? ew z czego podpasowac zeby byl w miare wydajny.
co masz na mysli piszac o usztywnianiu? sztywniejsze poduszki silnika czy chodzilo ci o zawieszenie?