Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » pn kwie 30, 2012 08:58

HGP vr6 pisze:poszukam zdjęć to Ci pokaże jak to wygląda była mała zabawa z tym ale gra :bajer:

i jak? znalazłes te zdjecia?


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » pn kwie 30, 2012 16:36

Geoff pisze:Michal 6n, zbieraj na k04 z kolektorem lepiej :)
moim celem jest jakies 210-220 km mam juz zrobione orurowanie z kwasa pod k03 i nie chcial bym go zmieniac jedyne co to chce zmienic turbo na k03s wtryski rure dolotowa na silikon samco no i wlasnie ten kolektor jesli faktycznie cos daje zalezy mi na tym aby te powiedzmy 220km byly mozliwie najlepiej do wykorzystania na wiecej nie licze bo autko ma byc na codzien wiec trzeba sie tez liczyc z kosztami paliwa :)



Awatar użytkownika
Geoff
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob sie 21, 2010 00:12
Lokalizacja: Białystok/Biała Podlaska

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Geoff » czw maja 03, 2012 23:23

Michal 6n, taką moc na seryjnym osiągniesz, o icku pamiętaj.



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » pt maja 04, 2012 19:54

po zebraniu kilku opini jednak olewam temat a co do icka to jest ladny FMIC i przelocik 2,5'' wiec powinno być ok do tego zakupiony został juz dolocik z siliconu :) dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » sob maja 26, 2012 19:13

Panowie a jak sie ma sprawa z silnikami wzdłużnymi? Chodzi konkret o audi A4 jaki silnik najlepiej nadaje sie do rozwijania mocy 230 - 260 KM AEB, APU czy może 180 konny w seri AJL?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob maja 26, 2012 19:39

Generalnie problem będzie z mocą 230-260 koni. Powodem jest kolektor wydechowy - we wzdłużniakach nie występował pod flanszę K04. Tak naprawdę przy tych mocach, żeby nie komplikować sobie życia trzeba iść w turbinę hybrydową K03/K04 (ssący wirnik od K04, wydech od K03, ewentualnie cały środek K04 w obudowę K03 wstawiać jak się uda). Przy tym poziomie mocy mechanika nie ma większego znaczenia bo nie ona jest elementem limitującym. Lepiej jednak moim zdaniem wybrać silnik AEB (szerokie kanaly w głowicy). Dobry tuner ogarnie strojenie każdego z tych silników bez żadnego problemu.

Gdyby ktoś chciał zrobić moc powiedzmy około 200-210 koni wtedy lepiej wziąć nowsze silniki (APU/APW). Uda się to osiągnąć na seryjnych gratach (turbo i wtryski)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » sob maja 26, 2012 20:21

czyli co nie da sie zaaplikować k04 do wzdłużniaka? A taka hybryda rozumiem że ma bardziej ograniczony wydatek niż fabryczna k04.

A silnik AJL jak sie ma do tego? on tez już na ME-motronicu jest prawda? Czy AJL posiada k03 czy k03s?
Ile dało by sie w takim razie wycisnąć z seryjnego AJL nie zmieniając turba tylko reszte wydech fimc wtryski?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » ndz maja 27, 2012 16:35

Nie jestem pewien jaką turbinę ma ten AJL, ale na 90% jest to K03s. Jak zrobisz FMIC+wydech, motor będzie trzymał zdrową serię i program zrobi porządny tuner, to można i 220+ zrobić na seryjnych gratach. A K04 oczywiscie da się zaaplikować do wzdłużniaka ale trzeba kolektor sobie zrobić wydechowy na wymiar.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz maja 27, 2012 17:35

poza tym wtryski 320 wystarczaja jedynie do 210-220 kucykow, powyzej trzeba cos z s3/cupry wkładac


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » ndz maja 27, 2012 19:40

wtryski to wiadomo że poszły by nowe
kumpel ma a4 ale nie wiem czy wyjsciowo 150 czy 180 i po wydechu samym i programie osiągnoł 220 KM


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pn maja 28, 2012 12:26

wszystko zalezy z jakim osprzetem wyjechal z fabryki, oraz z jakim giftem rostal zestrojony silniczek .... teoretyzowac mozna do nieskonczonosci, hamownia prawde powie :bajer:


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » pn maja 28, 2012 13:52

witam kolegow ja mam pytanie odnośnie wtrysków....
gdzies wyczytalem o denso z rovera 2,0 jesli sie nie myle to MJY 100460
a znalazlem sporo wtryskiwaczy z rovera 2,0 v6 MJY 100490 zakładał ktos takie ?? bedzie to dobrze smigac?? :crazy:


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » pn maja 28, 2012 16:18

Zależy kolego jakich mocy oczekujesz od autka ;)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » pn maja 28, 2012 21:50

Zastanawiam sie czy lepiej brac A4 APU z lepszą elektroniką a gorszym turbo (bo zakładam że ma k03) czy AJL z gorsza elektroniką bo przepust na lince a turbo najprawdopodobniej K03s.

Moc tak jak mówiłem od 220 do 250 KM


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości