Strona 4 z 4
1.8T Wastegate :)
: śr lip 24, 2013 21:49
autor: szpieg
ja mam 06A145710N , do 1.1 bar wystarcza
1.8T Wastegate :)
: śr lip 24, 2013 22:03
autor: GregorzG60
dv czy spliter forga czy tez inne metalowe dv to kupa , przewaznie puszczaja doladowanie i na nic taka dvka sie nie zdaje.
polecam 06A145710N tak jak szpieg, laduje 1.35bara i nie chce się jakoś zepsuć ? u kolegi w 225km laduje 1.55bara i tez nie chce sie zepsuć od dobrych 4lat , nie wiem skad wynika mania metalowych zaworów
fakt ladne to jest , sam bym zamontował do siebie , ale jak ma mi sie zepsuc w miesiac albo juz jako nowy przepuszczac bokiem boosta to ja dziekuje wybieram seryjna bezawaryjna dvke 710n.
Re: 1.8T Wastegate :)
: śr lip 24, 2013 23:51
autor: Robertoo
GregorzG60 pisze:dv czy spliter forga czy tez inne metalowe dv to kupa , przewaznie puszczaja doladowanie i na nic taka dvka sie nie zdaje.
polecam 06A145710N tak jak szpieg, laduje 1.35bara i nie chce się jakoś zepsuć ? u kolegi w 225km laduje 1.55bara i tez nie chce sie zepsuć od dobrych 4lat , nie wiem skad wynika mania metalowych zaworów
fakt ladne to jest , sam bym zamontował do siebie , ale jak ma mi sie zepsuc w miesiac albo juz jako nowy przepuszczac bokiem boosta to ja dziekuje wybieram seryjna bezawaryjna dvke 710n.
Dokładnie tak, też jestem tego zdania.
1.8T Wastegate :)
: czw lip 25, 2013 11:20
autor: brylantx8
ja kupilem anglika z 1.8 t i tam juz akurat był ten dv forge, do doałdowania 0.8 bara to spoko trzymał cisnienie , ale teraz tuner mi juz robi mape ponad 1 bar to przepuszcza , niestety w nim miałem tylko tą zieloną sprezyne która jest najbardziej miekka i zdecydowanie za miekka, ale dzwiek fajny wydaje taki zaworek , no ale i tak zdecydowałem sie na seryjny , zobaczymy jaki bedzie efekt
Robertoo, zrobie program to można sie ustawic i pośmigac
1.8T Wastegate :)
: czw lip 25, 2013 21:44
autor: Mruffka
710N w AGU na k04 doładowanie w peaku 1.45 bara- bezproblemowo
1.8T Wastegate :)
: pt lip 26, 2013 10:05
autor: GregorzG60
Mruffka - no i też 710N nie chce sie zepsuć ? A wszyscy narzekaja na ori DV , zapominaja tylko o jednej rzeczy że wyciagli swoją sparciałą dvke po 10-15latach i 150-250tys przebiegu wiec o czym my tu rozmawiamy
A te metalowe dvki to już po zakupie okazuja się być nieszczelne. To samo z forgem splitterem , niby fajnie , a w pewnym momencie mowie kumplowi ze jednak to jest kupa, on nie wierzy , wkladamy seryjna dvke i auto nagle dostaje takiego kopa ze na 2 biegu mieli z gazu - bo forge sie nie domykal i cisnienie uciekalo bokiem....
no ale kazdy robi co chce
1.8T Wastegate :)
: sob lip 27, 2013 02:44
autor: Mruffka
No jakoś nie chce się zepsuć
mam jeszcze drugą dvkę 710N testowałem dwie i trzymają tak samo
zrobione jakieś 15 tyś km na jednej i chula