Strona 4 z 4

: ndz sty 17, 2010 14:17
autor: Rafalek114
Wegiel pisze:Czyli szczerze mowiac niekalkuluje sie modzic 1.8T w automacie :/ ale K04 mozna by zapodac i zostac przy spokojnym 180KM? A ile NM wtedy mniej wiecej powinno wyjsc bo na Stany 180 byly standardem w wiekszosci
troche nie kumam ... bo skoro masz passata , to tylko i wylacznie k04-015 i spokojnie mozesz zrobic z 230km i o nic sie nie martwic bo to jeszcze bezpieczna moc... moment do tego plasko miedzy 280-300nm i bedzie smigac

Chip i spalanie.

: pt cze 08, 2012 20:41
autor: Jericho
Panowie, co moze powodowac te falowanie w drugiej polowie wykresu?
W silniku bledow brak, przeplywka sprawdzana pol roku temu, i logi miala wzorowe.
Gdzie szukac ubytku w mocy?

Obrazek

Chip i spalanie.

: sob cze 09, 2012 09:42
autor: bugalon
W nieszczelnym DV, dziurawej odmie i w popękanym żeliwie wydechowym turbiny

Chip i spalanie.

: sob cze 09, 2012 18:55
autor: Jericho
Co do DV to znalalzem takie cus:
"Do tego na wpół uchylony lub zacinający się zawór DV może spowodować, że auto zgaśnie po przegazówce (lub np. po hamowaniu silnikiem). Zawór ten łatwo sprawdzić na "ucho" - każdy obeznany posiadacz 1.8T powie Ci, czy dźwięk, który słychać przy spuszczaniu gazu to uszkodzony (trrrrsss... ) czy sprawny (ffffffffffff) zaworek DV"

U mnie dzwiek jest w porzadku, odma wyglada na w miare nowa, dookola czysta.
Zostaje mi to zeliwo ;) Jak to mozna sprawdzic oprocz wizualnego sprawdzenia na pojezdzie? Syfu tam nie widze.
Zapocenie jest tylko na wysokosci czujnika faz rozrzadu.

Chip i spalanie.

: sob cze 09, 2012 19:28
autor: evolution
sprawdz afr...

Re: Chip i spalanie.

: sob cze 09, 2012 20:51
autor: Jericho
evolution pisze:sprawdz afr...
Sonda na Pb pracuje idealnie, byla sprawdzana na hamownii na 4 biegu do ok 6tysrpm. Wykres (taki jak nizej) w jakims programie oscylował wokół 1 czy tam 1.2 (nie pamietam dokladnie).

Na LPG wyszla kaszana, ale to wina zle ustawionej instalacji, ktora ciagle jest poprawiana:
Obrazek

Chip i spalanie.

: ndz cze 10, 2012 14:02
autor: bugalon
Ej, ale sonda nie może pokazać więcej niż 1. Chyba ktoś pomiar skopał. Poza tym w wysokich obrotach kosmicznie ubogo :) Silnik stopic mozna na gazie.

Poza tym wąskopasmówka kupa pokazuje przy pełnym bucie (jej zakres pracy jest dużo mniejszy niż to czego potrzebujesz), zmierz skład mieszanki sondą szerokopasmową. Każda lepsza hamownia ją ma.

Re: Chip i spalanie.

: ndz cze 10, 2012 22:09
autor: Jericho
bugalon pisze:Ej, ale sonda nie może pokazać więcej niż 1. Chyba ktoś pomiar skopał. Poza tym w wysokich obrotach kosmicznie ubogo :) Silnik stopic mozna na gazie.

Poza tym wąskopasmówka kupa pokazuje przy pełnym bucie (jej zakres pracy jest dużo mniejszy niż to czego potrzebujesz), zmierz skład mieszanki sondą szerokopasmową. Każda lepsza hamownia ją ma.
A ten wykres to nie szerokopasmowki? ;)

Wykres sondy na Pb mial prawie linie prosta, na ktorej byly minimalne odchylki na "+" i "-" chyba o ok 0.1V, a moze i mniej bo ciezko bylo stwierdzic ;)


Czy w 1.8T AWT wystepuje waskopasmowka?

Czy na VAGu tez moge zrobic te wykresy, oprocz logow gr 032, 033 w grupie silnika?