Strona 30 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 12, 2012 14:33
autor: jakubek
vr6syncro pisze:że jak się chce to można
No nie tak do konca ze jak sie chce :) bo to zalezy od wielu czynnikow :P :) ale spoko tak jak mowisz sa wyniki w okolicach 300 ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 12, 2012 22:17
autor: Perhydrol
To k04 odpada, bo nie chce naciąganych do granic możliwości wyników, wolałbym turbinę która 300km robi z lekkim zapasem, powiedzmy max jej to 350km..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 12, 2012 22:57
autor: Fahoo
Perhydrol, ty to do ibizy chcesz wkładac?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 13, 2012 00:30
autor: Perhydrol
Fahoo pisze:Perhydrol, ty to do ibizy chcesz wkładac?
Skąd wiedziałeś? i tak swoją drogą jakie to ma znaczenie :jezor:

Szukam porad na kolejny sezon, co zbierać na zimę, żeby na wiosnę założyć.. teraz pękło 200, na następny rok musi pęknąć 300...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 13, 2012 08:00
autor: vr6syncro
na ośce?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 13, 2012 13:23
autor: bugalon
Panowie, temat się rozjeżdża maksymalnie, skupcie się trochę na przedmiocie dyskusji. Na dobrą sprawę powinienem to posprzątać, ale to temat TAZa. Jeśli będzie chciał to na pewno wywali posty nie związane z tematem swapu 1.8T (a takie są w większości te powyżej)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 14, 2012 22:47
autor: Perhydrol
vr6syncro pisze:na ośce?
Si, nie pytam czy warto czy nie.. chcę żeby pękło 300km i proszę o porady..

Jeżeli seryjne turbiny odpadają to co zostaje? garret jakiś? czy może pasuje coś z innej marki? Volvo/Honda itp? tylko pewnie przeróbek sporo...

Co poza turbiną i wtryskami? kolektor pewnie do przeróbki.. no i sprzęgło z g60 musi chyba awansować na vr6, poza tym na coś jeszcze muszę się szykować?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 15, 2012 13:13
autor: mabu79
Garret T3/T4,Gt28rs,TD 05 i jeszcze kilka innych.Sprzeglo na bank do wymiany i nie wiadomo czy normalne Vrowskie da rade(jego max to podobno 300km).Wtryski 440ccm w gore,no i dochodzi jeszcze problem kolektora.Czy bedzie mialo byc TS czy normalny,od tego bedzie zalezalo dalsze modzenie.Nie zapominaj tez o wydechu.Przy mocy 300 powinien juz byc kolo 2,5-2,75 cala na przelocie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn kwie 16, 2012 17:42
autor: Kevin_mkII
siema

panowie... pacjent... moj 1.8t...obecnie załozone juz wtryski 550tki boscha (@3Bar wiadomo przy 4bedzie okolo 600) potrzebuje pompe paliwa o wydajnosci okolo 150L/h, obecnie mam zamiennik Boscha dedykowany do silników 2.0 16V/2.8 taki plug&play ktory jest w sumie nowy daje cisnienie 4Bar ale niestety ma wydajnosc tylko 100L, pytanie czy macie opatentowane lub wiecie jaka pompa pasuje w seryjny kosz, niechce tutaj takich pomp które nie daja rady lub dzieja sie jaja gdy jest pół zbiornika paliwa typu WALBRO...

czy jedyna opcja dla mnie to zewnetrzna pompa przepływowa wstawiona za obecna pompe?? np Bosch044??? lub Walbro przepływowe?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 21, 2012 12:12
autor: HGP vr6
ja mam walbro i śmiga na rezerwie nawet więc nie wiem o co chodzi z tymi jajami :) pompe ładnie zmodziłem i pasuje w orgyginalny kosz od vr6 bo szybciej taki silnik u mnie siedział :) i jest git :) a ma wydajność 255 l/h ;) :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 21, 2012 12:25
autor: Kevin_mkII
no ja mam kosz i z 2.0 16V a ten pewnie i z tego co pamietam po etce jest taki jak w VR6 i zamiennik boscha 4 barowy tez z koszem
nic nie musiałes przerabiac czy modyfikowac kosz i siadła bezproblemu?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 21, 2012 17:21
autor: HGP vr6
poszukam zdjęć to Ci pokaże jak to wygląda była mała zabawa z tym ale gra :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 29, 2012 15:15
autor: Michal 6n
witam ja mam takie pytanko czy jest sens inwestowania w taki kolektor czy spełni on faktycznie swoje zadanie czy jest to raczej nic nie warty bubel ?
http://allegro.pl/kolektor-sportowy-1-8 ... 39164.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn kwie 30, 2012 00:52
autor: Geoff
Michal 6n, zbieraj na k04 z kolektorem lepiej :)