Strona 28 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 02, 2012 15:26
autor: vr6syncro
poszukuję silikonowy tip 3'' pod k04 najlepiej taki: http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... 854ba5be0b" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=328699" onclick="window.open(this.href);return false; , użytkuje ktoś taki? gdzie można go kupić?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 02, 2012 18:54
autor: Mruffka
Przyłączam sie do Kolegi "vr6syncro" z tym że pod k03 ;) gdzie można dorwać. Bo nikt z moich znajomych nie ma konta na ebay. :(

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lut 10, 2012 19:03
autor: Mr Coffee
Szybkie pytanie odnośnie AGU:
Ile KM da K03 052 (k03s), wtryski 320cc oraz fmic jednak z seryjnym wydechem (jedynie kat wycięty)?
Strzelałbym, że granice 210KM ale wolałbym poczekać na odp bardziej kumatych ode mnie...
Czy do tego ic o wymiarach 550x140x65 wystarczy czy włożyć większy np. 550x180x65?
Pomijając wydech to który podzespół będzie ograniczał pierwsze moc: turbo czy wtryski?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lut 10, 2012 21:54
autor: mabu79
IC dawaj jak najwieksze bo niczemu to nie zaszkodzi,a wrecz przeciwnie moze tylko pomoc.Moc bedzie ograniczala bardziej turbina,ale wtryski duzego zapasu nie beda mialy.Mocowo powinienes dojsc do ok.220 koni ale to juz w zaleznosci od osoby strojacej i stanu podzespołów.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lut 10, 2012 22:36
autor: Mr Coffee
Dzięki za odpowiedź :pub: Jest jeszcze 550x230x65 tylko czy nie będzie za duży lag? Większych mocy nie planuje :helm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 11, 2012 00:33
autor: spawacz
Mam pytanie o taki setup:

- silnik AUQ 180KM
- glowica AGU
- walki ADR/AGN
- turbo GT28R
- koletor ssacy AGU
- wtryski 440
- wydech przelot 3"
- pompa 044
- sprzeglo ABF/VR6
- soft
-kute korby
-kute tloki

Silnik jest narazie jescze ori i nic nie zostalo kupione, i moje pytanie bo wlasciciel "chce" ok 300KM , ze kat jest z piekla rodem to trzeba mu troszke mocniej zrobic zeby mial jeszcze rezerwe , czy taki setup bedzie odpowiedni wytrzymalosciowo zaznaczam ze moc wiecej jak 300 nie bedzie robiona. Wszelakie sugestie mile widziane.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 11, 2012 00:51
autor: mabu79
mrcoffee, ten ostatnio proponowany tez bedzie dobry.Nie wiem czemu boisz sie o laga skoro ludzie zakladaja IC z iveco a on ma wymiary 7xx-3xx-65 i jakos nie narzekaja.Poza tym jak bardzo spadnie doładowanie?Mowimy tutaj o 0.05B,a moze i mniej.Ja osobiscie nigdy nie widzialem żadnych testow przeplywow po zmianie IC na wiekszy.Jezeli ktos takowe posiada to z chęcią sie zapoznam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 11, 2012 01:13
autor: mabu79
spawacz, jak moc wiecej niz 300 nie bedzie ,to nawet kuć silnika nie trzeba.Wiem,ze bezpieczniej,ale czy to faktycznie konieczne?To zestawienie ktore podałeś ,powinno starczyc do ok.320 km.Jedyne czego bym sie obawiał to sprzęgło.Wiem ze to z Vra trzyma okolice 300 km ale jak bedzie samochod mocno upalany moga zaczac sie problemy.Moze od razu rozwazyc wzmocnienie?FMIC juz zrobiony?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 11, 2012 11:24
autor: bugalon
Spawacz, jak chcecie robić z tego okolo 300, to puscicie turbinę w zasadzie prawie na maxa jej mozliwosci. Jak gosciu jest katem, to turbina moim zdaniem może być kłopotem. Reszta setupu spokojnie da rade. Ja bym chyba jednak poszedl w GT2871R z najmniejszym wirnikiem ssącym i najmniejszym żeliwem wydechowym. Potencjal pewnie gdzies do 350-360 koni a wstawać będzie praktycznie jak GT28R. Bedziecie mieli zapas i wtedy będzie moim zdaniem juz na 100% bezpiecznie. Jeśli nie chcecie sie pakować w takie drogie turbo to idzcie w mitsubishi TD05-16-9 i wyższe.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 12, 2012 22:14
autor: lukas.g60
bugalon, a takie td05 12g to kiedys wstanie?wiesz moze bo nie moge znasc zagnego projektu z 20V z tym T

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 13, 2012 12:28
autor: bugalon
Az takiego dużego to nigdy nie widzialem, 9,5 wstaje w okolicy 3300-3500
lukas.g60 pisze:bugalon, a takie td05 12g to kiedys wstanie?wiesz moze bo nie moge znasc zagnego projektu z 20V z tym T

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 19, 2012 20:46
autor: GregorzG60
Rapix - idzie zbliżyć się na k04 do 300km. Zapytaj Witka, on takie cos zmodził, a aktualnie moj kolega proboje zrobić na k04 jakies 280-285km , aktualnie ma 266 na k04 bam (fmic + wydech). Ale nie ukrywam auto ma osprzet bardzo zdrowy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 19, 2012 21:13
autor: Kevin_mkII
ja na seryjnej k04 mam 275 gdzie na hamowni przy ciut gorszym przebiegu momentu mialem 281, oczywiscie do tego porzadny wydech, dolot i fmic
mozna seryjna pociagnac wyzej ale szybko sie skonczy
ps: ma ktos moze dojscie do garrettów gt2871r w dobrej kasie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 26, 2012 16:05
autor: woosiunioo
a z jakiego auta te turbinki sa seryjnie ? moze bylbym w stanie cos zalatwic.