Strona 27 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 05, 2012 18:25
autor: Fahoo
Mruffka, nie na stronie a w hurtowni stali kwasoodpornej ARGO Białystok ,wpisz w net a znajdziesz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 16, 2012 15:10
autor: Rapix
Panowie mam APY moc to jakieś 265KM i teraz pytanie co warto zrobić dalej przy stosunkowo nie wielkim nakładzie?
Mam już zrobione:
-tip stalowy
-440cc
-wydech
-fimc
-oil catch tank
-oczywiście soft

Pytanie moja głowica jest najprawdopodobniej już wysłużona, mam drugą od AEB (odświeżoną) czy warto ją wkładać pod K04 ?
warto robić jakoś hybrydę z K04 (za specjalnie nie chce zmieniać turbo bo to wiąże się z większymi kosztami) cel to zbliżyć się do 300km
Co warto jeszcze było by zrobić?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2012 00:52
autor: bugalon
Głowica z AEB będzie lepsza nawet po samym remoncie, bo ma szerokie kanaly. Potencjał da też kolektor ssący z AGU (ale to nie jest jakis wielki mus). Jak masz IC i wydech to zmień turbinę i wtryski tylko i będzie cacy. Najlepiej zainwestuj w jakies turbo sensowne teraz na przyklad TD05-16 (lub GT2871R z garretta jeśli masz więcej kasy). Do tego wymień wtryski (najlepiej na 630) i możesz spokojnie celować w 320 koni (na TD05) lub i nawet 400koni (GT2871R) o ile nie boisz się o dół silnika a tuner będzie umiał mądrze poprowadzić moment.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2012 11:05
autor: jakubek
bugalon, Kolega napisał małym kosztem.Z tego co wiem to niechce zmieniac turbo na wieksze zeby nie zmieniac kolektora dlatego pytał o hybryde. A zmiana turbo i wtrysków pociaga za soba inne zmiany i koszty.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2012 15:01
autor: Rapix
bugalon na temat większej sprężarki i większych mocy to wiem co i jak... ale nie chce iść w to stronę bo to zaraz kolektor, turbo, tip, pompa, paliwa, wtryski + robocizna itp. i nazbiera się niezła sumka....
bardziej zależało by mi się zbliżyć do 300KM i w miarę sensownie przy tym wyjść finansowo...
głowicę mam i leży dlatego pewnie założę zastanawiam się jeszcze tylko czy bawić się w to hybrydową sprężarkę czy jednak odpuścić...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2012 18:51
autor: bugalon
Hybrydy odpuść, nie slyszalem żadnej dobrej opinii o takich wynalazkach, za to złych całą masę. Na K04 raczej do 300 nie dociągniesz. Głowica z szerszymi kanalami pomoże, warto pobawić się też fazami rozrządu, troche moment przenieść w wyższy zakres obrotów. Można też zrobić bardziej agresywne mapowanie silnika (zaplony) no ale wtedy jeździć tylko na paliwach shellowskich (Vpower racing) lub dodawać jakieś octan boostery przy każdym tankowaniu. Tyle można doradzić "bezkosztowo".

Poza tym TD05 wcale nie jest takie drogie. Pewnie taniej by wyszlo zapodać tą turbinę niż bawić się w zmianę głowicy. Efekt na pewno by wyszedł lepszy i był by ograniczony jedynie przez wtryski.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 00:48
autor: Rapix
głowica z remontem to 1000zł. + uszczelki śruby itp. 400/500zł robotę mam powiedzmy gratis to wychodzi 1500zł. max - a za tyle to ja turbo kupię drugie tyle co najmniej wyspawanie kolektora pod to, a gdzie dp tip ? Ja rozumiem że wszystko kosztuje ale co wydać 3tys zł. to nie 8 tys np.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 03:54
autor: lukas.g60
jak masz 3k to kolega ma do sprzedania włąsnie taki zestaw,ja mialem brac tyle ze u mnie robi sie 4x4 i kolektor nie spasi,APY to s3 ?jezeli masz ośke to podejdzie do ciebie,schamowane na 336km bodajze,za 3000 takich koni nie zrobisz,jak jeszcze zapodasz głowe z aeb i jak bugalon, wspomniał ssacy to bedzie baja,tamten ma na waskim kanale auq motor,apropo bugalon, jest cos z evo na 350+?chodzi mi o turbo i zeby wstawało cos koło 3000obr?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 11:16
autor: bugalon
Zgadza się, ale policz też że swoje graty sprzedasz. Na K04 z kolektorem znajdzie się szybko kupiec i popędzisz swoj zestaw za 1500 spokojnie. Żeliwne kolektory z flanszami T3 czy T25 na ebayu możesz spokojnie dostać za 800 złotych. Myślę że nie będzie tak źle jak piszesz. Turbinę też kupisz taniej niż napisałeś. Za 1500 to na racingforum ktoś używanego GT28RS sprzedawal. Wystarczy troche poszukać i sie nie bać :)
Rapix pisze:głowica z remontem to 1000zł. + uszczelki śruby itp. 400/500zł robotę mam powiedzmy gratis to wychodzi 1500zł. max - a za tyle to ja turbo kupię drugie tyle co najmniej wyspawanie kolektora pod to, a gdzie dp tip ? Ja rozumiem że wszystko kosztuje ale co wydać 3tys zł. to nie 8 tys np.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 11:20
autor: bugalon
A co to za kolega? Bo takiego zestawu mój brat poszukuje do siebie :). Z Evo są turbiny ktore osiągną 350+. Trzeba szukać z tych wersji co seryjnie mialy 400 koni. Problem w tym że jest ich malo a ja oznaczeń nie znam. No i zapomnij że w silniku 1,8 z mocą ponad 350 koni turbo będzie wstawalo kolo 3k :) GT2871R na kulkach które napędza się jak wsciekle da boosta pelnego dopiero w okolicy 3500 a co dopiero turbina na panewce.
lukas.g60 pisze:jak masz 3k to kolega ma do sprzedania włąsnie taki zestaw,ja mialem brac tyle ze u mnie robi sie 4x4 i kolektor nie spasi,APY to s3 ?jezeli masz ośke to podejdzie do ciebie,schamowane na 336km bodajze,za 3000 takich koni nie zrobisz,jak jeszcze zapodasz głowe z aeb i jak bugalon, wspomniał ssacy to bedzie baja,tamten ma na waskim kanale auq motor,apropo bugalon, jest cos z evo na 350+?chodzi mi o turbo i zeby wstawało cos koło 3000obr?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 18:27
autor: buryy
bugalon, zapraszam na priv

łukasz, potrzebujesz turbiny z Evo 9: TD05HR-16G6C-10.5T (49378-01580). Jej wydajność to 400+. Problemem jest dostępność i cena. Nowa w FP kosztuje 1075$ + opłaty.
Wydajności najbardziej powszechnych TD05HR-16G6-9T, TD05HR-16G6-9.8T, TD05HR-16G6-10.5T w silnikach 20V wg mojej wiedzy to odpowiednio ~ max 340, 350, 360KM przy modach towarzyszących. Poszczególne modele różnią się wastegatem (49378 vs 49178), materiałem, z którego wykonane jest koło turbiny (inconel, tytan), koło kompresji (alu, magnez - dotyczy tylko niektórych Evo9) i wielkością części gorącej.
Jak już ktoś wypłodzi sobie kolektor pod twinscrola Evo to jest on w miarę rozwojowy, można posadzić na niego FP white, green lub wyżej :bajer: Ewentualnie dla miłośników Tajwanu TD06Sl2R 20G

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 20, 2012 18:44
autor: Rapix
S3 jest w quattro ;) i ja nie napisałem że mam 3tys tylko że nie chce wydawać małego worka pieniędzy ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 21, 2012 13:34
autor: mabu79
Rapix,mój dziadek miał powiedzonko:"Grosz dał,g..no tańcował".Tak samo jest w przypadku modzenia przy samochodach.Szukając koni musisz zapytać zapytac samego siebie,czy to tylko dla wyniku czy ma być bezawaryjnie(o ile to mozliwe przy samochodach mocno modyfiowanych).Moim zdaniem trzeba dozbierać kilka PLNow i kupowac cos z zapasem.To oczywiście tylko moje zdanie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sty 24, 2012 16:35
autor: Rapix
Generalnie macie racje tylko że ja nie chce więcej niż 300KM i nie chce ładować się w jakieś duże koszta ;) Więc pewnie odpuszczę i będę tak jeździł ;)