Strona 23 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt sie 23, 2011 16:13
autor: TAZ
No to jak go nie masz to nie dobrze. Powinien być podkręcony do podszybia.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr sie 24, 2011 14:31
autor: bugalon
Taki czarny - jest na wsuwkę montowany. Obudowa plastikowa.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr sie 24, 2011 17:29
autor: HGP vr6
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 03, 2011 09:31
autor: Fahoo
Dobry...jako,że dłubaliśmy od zawsze w dieslach nie było sensu pisać w tym dziale ale wszystko odmieniło sie ....po osiagnięciu 200 ps w dieslu na zeswapowanym silniku z sharana na PD przyszedł czas na turbo benzyne.
Wybór padł na jeden z lepszych motorów na servo przepustnicy a nie na lince...turbo seria k03s 5x piecyk AUM z bory
prace z ostatniego tygodnia
pojawiło sie zapytanie ponieważ sprzedający nie dał przepływki a w necie przewija sie motyw przepływki z vr6...bedzie to dobrze latac?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz wrz 04, 2011 09:25
autor: bugalon
Nie będzie dobrze latać bez kalibracji softu. Jeśli sami jestescie w stanie sobie soft skalibrować, to przeplywka z VRa jest jak najbardziej wskazana (jest mniej restrykcyjna niż seryjna).
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz wrz 04, 2011 13:10
autor: Fahoo
bugalon, czyli nie zlicza az tak dokładnie i nie tnie az tak
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz wrz 04, 2011 21:59
autor: bugalon
Nie wiem co chciales przez to napisac, liczy bardzo dokladnie, po prostu jest inna skala napiecie/przeplyw bo srednica rury w ktorej jest gorący drut jest inna.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn wrz 05, 2011 00:12
autor: Rafalek114
Fahoo pisze:bugalon, czyli nie zlicza az tak dokładnie i nie tnie az tak
Kup sobie przeplywke z BAM lub APX (chodzi o wielkosc obudowy ) MAF moze byc praktycznie z kazdego innego 20vt (ale musi byc polokragla wtyczka ) co to za motor?? AUM ,AUQ AWX?? Obudowa ze 150 i 180konnych silnikow pokazuje przyplyw tylko do ok 240-250km pozniej jest juz zamknieta tzn osiagniesz wieksza moc ,ale nie pokarze wiekszego przeplywu ,dlatego robi sie kalibracje w sofcie pod wieksza obudowe
ps co za specjalista przykrecil ta przepustnice?? czy to jakis specjalny nie znany mi do tej pory zabiek zwiekszajacy osiagi
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 10, 2011 20:57
autor: Fahoo
Rafalek114, przepustnice przykrecił poprzedni własciciel jak zdemontował silnik na czesci
dysponujesz numerami wkładów do przepływki lub samymi wkładami?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz wrz 11, 2011 21:33
autor: Sev
Sev pisze:...
Ciekawe jak zatem będzie faktycznie
Ale pomijając aspekty montażu itd, czy nie wydaje Wam się że ten stary, wycofany, TIP ma lepszy przepływ przez bardziej równomierny kształt?
...pewnie koszt produkcji kształtki stalowej był większy (gięcie, tłoczenie muszli, zgrzewanie, lakierowanie itd.) od aluminiowego odlewu (odlew z jednoczesnym wstawieniem króćca, obróbka skrawaniem i gotowy).
Jak się okazało, a zarazem potwierdziło, K03s ma nieco większą średnicę wlotu niż K03 i stare fajne kolanko:
Sev pisze:
A tu z AGU
Jest za małe, a szkoda, mogło by być P&P.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn wrz 26, 2011 12:36
autor: vr6syncro
czy seryjny intercooler z rallye (jest duży ale cienki), wystarczy do APY czy lepiej kupić coś takiego
http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 05534.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn wrz 26, 2011 15:50
autor: HGP vr6
wystarczy kolego
APY piękny motor
wciska w fotelik nawet na 5 biegu hihi
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 05, 2011 21:28
autor: Koniu14
poda mi moze ktos jakis namiar gdzie dupie jakis tuningowy inpipe ?
lub moze ma ktos jakis na zbyciu ?
turbo k03s
Pozdrawiam