Strona 21 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 03, 2011 09:07
autor: HGP vr6
jak chcesz sie scigac i tylko po to budujesz auto to odrazu rób 4x4 .. a jak dla siebie na niedziele do powarjowania to ośka lepsza fajnie jest zapiac 2 bieg i upalic :) zalezy na co chcesz...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw maja 05, 2011 20:57
autor: psikuta19
mam takie pytanko czy pompa paliwa z mk1 gti o nr: 171 906 061a(0 580 254 957) da rade do AUQ czy nie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw maja 05, 2011 21:07
autor: toffic
1.8 PB 112KM syncro ma skrzynie 020 więc pod 18.T nie bardzo

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 08, 2011 10:54
autor: Dario84
Zobacz jaką ma wydajność i trzeba policzyć czy wystarczy.

Seryjna pompa z MK1 wystarczyła do 240KM, ale to był już jej koniec, poza tym nie pamiętam czy to ta sama którą podałeś.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 08, 2011 11:28
autor: psikuta19
tak to seryjna pompa do mk1 1.6 EG, 1.8 DX/JJ, scirocco 1.6 EG, 1,8 JH/JJ, 16v PL

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 15, 2011 21:16
autor: buli12
panowie nie wiem gdzie moge umiescic logi daje tu bo moze powie ktos co mojemu golfowi dolega Log (0 - 002,031,115)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 22, 2011 00:39
autor: Mruffka
Witam wszystkich! zakupiłem właśnie dawce do moje mk3 jest to mk4 gti 1.8 20vt o oznaczeniu agu. Auto sprawne odpalające zarejestrowane, po lekkim dachu, climantronic, podgrzewane kubły recaro i inne pierółki za śmieszne pieniądze mam zamiar robić swapa do mk3 i teraz w związku z tym chciałbym zasięgnać porad osób które robił takowego swapa. a więc:
- ma być to w tym roku upchnięta kompetna seria, oprócz wydechu bo będzie zrobiony przelot 2,5'', ewentualnie fmic wstawie od razu pod dalsze mody.
- pózniej większe wtryski, turbo, pompa paliwa, megasquirt.

A teraz pytania:
- wiadomo skrzynka z mk4 więc pedał hydrauliczny, co jest wymagane, wiem ze moze byc golf III tdi ew passat b3, co z półosiami, czy podchodzą p&p
- co z łapami dokładnie którą przespawać.
- czy dużo kręcenia jest z wiązką żeby to odpalić, wiadomo immo out.
- i generalnie jak wygląda cała procedura, czy dużo rzeczy trzeba przekładać.

Swapa zaczynam w połowie września, więc mam troszkę czasu żeby się dokształcić poprostu nie znalazłem dokładnego opisu co jak i gdzie dlatego myślę że ten temat przyda się nie tylko mi. Oczywiście po skończeniu założę oddzielny temat z przebiegu swapa ( dokładnego przebiegu) co trza zmajstrowac jeżeli jest taki temat z dokładnymi przebiegami prac to proszę o odesłanie do niego i ew zamknięcie tematu. Pzdr 4 all

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 23, 2011 15:26
autor: TAZ
Pedały z golfa mk3 GTi na skrzyni linlkowej najlepiej szukać z pompką sprzęgła, do skrzyni ori od AGU dajesz flansze napędowe ze skrzyni z mk3 GTI lub TDI bo są przykręcane tak samo jak w tej z 1.8T. Łapy możesz zostawić wszystkie od MK3 byle byś miał je od silnika 2.0 bo tylna pasuje idealnie, skrzyniowa łapka prawie pasuje, ale jak rozwiercisz w skrzyni jedną dziurę to masz to gotowe. Przednia łapa to rzeźba bo musisz mieć dłuższe śruby do rozrusznika i wtedy dajesz łapę od 2.0. Co do wiązki to jest trochę roboty i gotowca ci nikt tutaj nie da. Schematy możesz tu dostać ale n9e licz na opis co gdzie i jak. Nawet ja sam rzeźbiłem ponad tydzień.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 26, 2011 08:38
autor: mabu79
Taz o co chodzi Ci z tą skrzyniową łapą? Ja normalnie przykręciłem łapę ze skrzyni 02A do skrzyni od mk4 i wszystko pasowalo idealnie. Chodzi Ci o lape ze skrzyni 020? Ja nic nie rozwiercałem, jedynie przednia łapa była przerabiana.

Dłuższe śruby do rozrusznika to nie wszystko. Żeby je spasowac z lapa z mk3 musza miec rowniez mniejsza srednice. Mniejsza srednica moze spowodowac ze sruby pokosi wewnatrz otworow w skrzyni i w efekcie koncowym je zetnie. Rozwiazania sa dwa, albo dawac sruby o mniejszej srednicy i dorabiac tuleje centrujące, ktore sie wsadza w otwor skrzyni albo gwintowac lape na wieksza srednice sruby. Ja wybralem pierwsze rozwiazanie bo akurat tak bylo mi wygodniej.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 26, 2011 10:43
autor: Mruffka
No właśnie bo też do końca nie zrozumiałem. Generalnie mam teraz u Siebie 020 4T ( już 6 skrzynka). Z tego co rozmawiałem z jednym gościem to mówił właśnie że tylko jedna łapa do poprawy, ale może wprowadzał mnie w błąd...

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 26, 2011 23:25
autor: TAZ
mabu79 pisze:Taz o co chodzi Ci z tą skrzyniową łapą? Ja normalnie przykręciłem łapę ze skrzyni 02A do skrzyni od mk4 i wszystko pasowalo idealnie. Chodzi Ci o lape ze skrzyni 020? Ja nic nie rozwiercałem, jedynie przednia łapa była przerabiana.

Dłuższe śruby do rozrusznika to nie wszystko. Żeby je spasowac z lapa z mk3 musza miec rowniez mniejsza srednice. Mniejsza srednica moze spowodowac ze sruby pokosi wewnatrz otworow w skrzyni i w efekcie koncowym je zetnie. Rozwiazania sa dwa, albo dawac sruby o mniejszej srednicy i dorabiac tuleje centrujące, ktore sie wsadza w otwor skrzyni albo gwintowac lape na wieksza srednice sruby. Ja wybralem pierwsze rozwiazanie bo akurat tak bylo mi wygodniej.
U mnie w skrzyni jeden otwór był za mały, żeby tą alu łapę przykręcić, musiałem rozwiercić nieco większym wiertłem. Ja przednią łapę mam na większe śruby i pasi idealnie, silnik mi siedzi na sztywnej poduszce. Co do skrzyni 6 biegowej to trzeba wykonać na nowo mocowanie do nadwozia.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 28, 2011 11:10
autor: Mruffka
Taz a powiedz mi, chłodnica może zostać ta z 2e ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 28, 2011 16:08
autor: TAZ
Ja mam przy AGU mniejszą niż ta twoja z 2E i jakoś daje radę, i silnik się nie grzeje.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 28, 2011 17:49
autor: Mruffka
Rozumiem ale zostane może przy swoim niech jest :) nie ma problemu w razie czego z zamontowaniem IC z 1.8 T a pózniej założenie FMIC. Wiadomo narazie do wiosny chcę to upchnąć i zrobić przelot bez kata. a w przyszłym roku większe moce i będę myśleć jakiego FMIC założyć, tzn na jakie moce będzie mi potrzebny ;)