Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
: wt lut 11, 2014 18:26
Tak, czy siak z osłoną trzeba ostrożnie, bo przy większym pierdyknięciu miejsca mocowań w bloku pewnie ostro dostają .
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Hmm to rozumiem że łapa skrzyni jest nieco pod kątem skoro reszta silnika wyżej ? nie wpływa to jakoś negatywnie na resztę podzespołów ?dago pisze:Troche pozna odpowiedz, ale moze ktos tez sie jeszcze zastanawia
Xandar, ja tez sie nie moglem zdecydowac i w koncu zamowilem podkladki podnoszace silnik o 2 cm. Najchetniej wybralbym ta opcje + metalowa oslona, ale mam 1.8T, a do benzyniakow sa tylko krótkie plastikowe oslony, nie chroniące miski. Zalozylem w zeszly weekend te podkladki i jestem poki co zadowolony, wyraznie silnik poszedl do gory i juz sie o miske nie martwie - jedyny minus jest taki, ze dolna łapa została oczywiscie w swoim miejscu i jest najnizej, wiec na garbach mozna tym przywalic, ale to naprawde chyba kamien na kilka cm by musial wystawac z drogi, zeby trafic w ta lape
a studiowalem ten temat wczesniej i z tego co czytalem, to co do metalowej oslony miski byla ona na tyle mocna i sztywna, ze jak ktos mocno przywalil, to nie zamortyzowala uderzenia (bo gdyby sie wgiela to trafila by miske olejowa) i cala sila poszla na mocowania w bloku, ktore tego nie wytrzymaly.
Miedzy innymi z tego wzgledu odpuscilem oslone miski i postawilem na podkladki. Poki co nie zauwazylem, zeby silnik drgal albo cos by sie dzialo - tylko jedzi sie jakos tak z mniejszym stresem jak micha wyzej
Xandar pisze:Hmm to rozumiem że łapa skrzyni jest nieco pod kątem skoro reszta silnika wyżej