Strona 3 z 3

: ndz sty 28, 2007 14:25
autor: Krzyś 16v
Heheheh Vr to piekny motor jak to bedzie krzesanie mocy :D to vr daje rade 600km a wycisnij sobie z 1,8T 600:P powiem ci ze bedzie ciezko ale to mowa teraz o pieniadzach:) jesli auto ma byc na co dzien i nie zamiezasz wlozyc duuuzo kassy w tuning wez 1,8T bo w nim lista tanich modow jest wielka:D na standardowych gratach z225km idzie podejsc do 270km wiec dla street usera :D ALE VR6 nic i nigdy nie zastapi tego dzwieku i wygladu..... :prayer:

: ndz sty 28, 2007 21:51
autor: browar19
ale ja niechce ise bawic w tuningi pukji co ja chce tylko seryjne 1,8T i chce mniej wiecej wiedziec ile by mnie to kosztowalo bo jestli w 6-7 tys to bede sie w to bawił jesli nie to chyba kupie g60 i zamiast komresora uturbie to

[ Dodano: 28 Sty 2007 20:52 ]
jesli zmiescze sie w 6-tys to bede sie bawil w swap jesli nie to wole g60 i uturbic je niechce 600 koni w samochodzie chce zwykłe seryjne 1.8T bo samochod ma byc do jazdy codziennej a nie poto zeby mnial 400 kuca i 20L palił

: wt paź 23, 2007 19:31
autor: mlody luc
ja poszedlem w G60 i juz od 4 miesiecy stoje. jak chcesz G60 to najlepiej kupic jakiegos passata albo corrka bitego z tym motorem bo masz wszystkie czesci. jak kupisz sam silnik i instalacje to i tak cos ci bedzie brakowalo. mechanicznie to sprawa wyglada luzno ale za to elektryka potrafi zajsc za skore. no ale to juz moje przygody. sa tacy co G wkladali bez zadnych problemow. wogole to ciezko z czesciami do tych silnikow. mialem rozeznanie co do cen G i T ale wybralem G bo to kultowa jednostka a to ze jest tez taki silnik w serii to mnie nie interesowalo bo chcialem zrobic G60 syncro. a to ze jest malo rozwojowy to juz zalezy od kasy jaka masz do dyspozycji i tyle ode mnie na ten temat. jak chcesz czegos bez awaryjnego i w miare taniego to wsadz 2.0 16V (9A) na digifancie. jak ci sie znudzi a bedziesz chcial dalej kase pakowac to go uturbisz i spoko loko. pozdro

: pn lis 12, 2007 21:58
autor: m3tal
Krzyś 16v pisze:ALE VR6 nic i nigdy nie zastapi tego dzwieku i wygladu.....
to ja teraz wypowiem straszliwą herezję: nie lubię VR6...
to znaczy nie to, żebym miał coś do samego silnika... wręcz przeciwnie - jak wszyscy mówią - dźwięk boski, wygląd wspaniały i te osiągi... po prostu cudo. ale jako użytkownik mk2 muszę wytknąć tej jednostce jedną zasadniczą wadę - ciężar. w mk3, o innej masie i nieco innej konstrukcji niż mk2, ten agregat się faktycznie sprawdza. ale w mk2? też. szkoda, że tylko do jazdy wprost. szybka jazda po zakrętach już niestety obnaża to znienawidzone zjawisko, zwane podsterownością... dlatego właśnie mi śni się po nocach odpicowane mk2 z wykręconym do 300KM APX-em pod maską, spiętym z sześciobiegową skrzynią... i to się nadaje do polatania po ciasnych zakrętach :) zresztą, Krzysiek, czy my przypadkiem nie mamy tego samego filmu w dyńkach? :)

: wt lis 20, 2007 01:04
autor: marewel
A co do 1.8T,to kup z golfa IV,audi A3 seata jakiegos lub z Octavi i bedzie latwwiej go wsadzic bo jest oryginalnie ustawiony poprzecznie i ma lapy,kolektor ssacy inny niz w np A4.
Ponadto jest to nowsza jednostka niz zabytkowe G60,ale za to G ma prostsza elektronike i latwiej ja zamontowac.Jak ja bym wybieral to tylko 1.8T bo mam to w passacie i wiem co to potrafi,golfina z tym silnikiem to byłby niezly wariat.

: sob gru 15, 2007 14:47
autor: artur14/
WITAM PANOWIE tez planowalem do siebie wlozyc 1.8t ale jaj zobaczylem jakie to zamieszanie i ile kasy to zmieklem. kolego silnik to pikus 0oczywiscie jezeli nie jest zarzniety najlepiej zebys mogl go odpalic przed zakupem no i turbina czy dobrze dmucha pedal gazu tyez do wymiany niewiem czy przeguby daly by rade sprzeglo itp. bo widzisz niepowiesz mi ze jak juz zalozysz ten silnik to bedziesz jezdzil jak karawan. jak ja policzylem silnik 4500 nowe sprzeglo a skrzynie jak wlozysz od tego silnika to problem z licznikiem bo w mk2 jest linka a tu juz niema itp kupa takich *#cenzura#*

: czw maja 15, 2008 21:06
autor: mazda82
Tak śledze temat i zastanawiam sie jakie zawieszenie do MKII przy takim silniku ? Czy może byc z glfa II GTI ? I co z półosiami a zegary i czujniki od oleju, cisnienia, temperatury ? Chłodnica ? Też mysle nad zmianami w moim VW Jetta II ale wszystko musze mieć dograne, rozpisane i wycenione bo zaczniemy od np 4000zł a skończymy na 10,000zł bo wyjdzie to tamto owamto i inne pierdoły. Zapomniałem nad heblami jak z adaptacjom do zawieszenia z mkII chodzi o przód bo tył to można z golfa III na tarcze wstawic tylko czy to wystarczające bedzie do zatrzymania tego wariata ?

: pn cze 02, 2008 18:22
autor: punkvw
heble spasuja z kazdego VAGa pod warunkiem ze kompletne. pozdrawiam