Strona 3 z 5

Blow off

: śr maja 15, 2013 15:42
autor: szpieg
tuner z głową na karku nie bedzie stroił 1.8t z BOV ..... poza tym w AGU bez modyfikacji nie uzyskasz 190 KM ....

Blow off

: śr maja 15, 2013 17:18
autor: janemba
Przeznaczajac jakies 2tys. złotych co kupic i co moge uzykac jaka moc itp. ?

Blow off

: śr maja 15, 2013 17:32
autor: vr6syncro
żeby ugrać parę kucyków musisz zrobić jakiś tip , fmic , wydech i program , 2tys nie starczą

Re: Blow off

: czw maja 16, 2013 17:18
autor: daniel0098
janemba pisze:Witam

Właśnie zamierzam kupic blow-off'a to silnika 1.8T AGU , jakiego polecacie ktory nie powoduje zadnych bledow ani spadkow mocy ? Slyszalem ze moza przerobic oryginalny zaword DV ale jest przy tym duzo roboty a szczerze powiem nie bardzo wiem jak go przerobic . A dodam takze ze w najblizszym czasie planuje podniesc moc na jakies 180-190KM poprzez chiptuning.
Nie bedzie to przeszkadzac ?? Chcialbym w tym tygodniu zamowic juz blow-off'a.
Mam ten sam problem co Ty, też zamierzam kupić blow offa do AGU, ale jedni piszą, że nie wypada a inni, że śmiga dobrze. Nie wiem już co mam z tym robić a chciałbym mieć tego blow offa. Jakby ktoś mógł to niech opisze dokładnie co trzeba zrobić aby w AGU dobrze śmigał blow off i jak go dobrze podłączyć krok po kroku. Poluje na HKS SSQV :)

Blow off

: czw maja 16, 2013 18:07
autor: szpieg
układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...

tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Blow off

: czw maja 16, 2013 18:42
autor: daniel0098
szpieg pisze:układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...

tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;

a jeśli chodzi o DV? można to przerabiać?

Blow off

: czw maja 16, 2013 19:09
autor: daniel0098
generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?

Blow off

: ndz maja 19, 2013 22:51
autor: szpieg
wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?

Re: Blow off

: wt maja 21, 2013 11:28
autor: daniel0098
szpieg pisze:wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?
DV to oryginalny zawór a BOV to zawór atmosferyczny

Re: Blow off

: śr maja 22, 2013 11:30
autor: GregorzG60
daniel0098 pisze:generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?
1.kolego czyli chcesz uzyskać surge turbiny.. fajnie tylko ze turbo się niedlugo przejdzie do swiata wiecznych turbawek
2. 1.8T + BOV = niepowodzenie.

1.8T jest zaprojektowany do pracy z zaworem recyrkulacyjnym , powietrze musi wracać do ukladu, inaczej przeplywka nie bedzie mierzyć wyrzucanego powietrza, komputer będzie dostawał falszywe sygnaly przeplywu , EFEKT = spadek mocy, zalewanie silnika, zmulenie po przepieciu biegow, spadek osiagów, przyspieszone zużycie świec i cewek, nadmierny wzrost temperatury kolektora /turbiny i tak dalej.....
Aha i jeszcze spalanie wzrośnie :)
Teraz każdy niech się zastanawi czy chce bova i odpowie sobie sam.

Blow off

: śr cze 05, 2013 22:47
autor: Homikowaty
Posiadam zamontowany Blow off properfekt II nie zauważyłem nic kopcenia szarpania spadku mocy zalewania zwiększonego spalania więc nie rozumiem silnik mam AGU potestujcie potem piszcie głupoty

Blow off

: czw cze 06, 2013 11:11
autor: GregorzG60
Sam głupoty piszesz , pomierz sobie czasy racelogiciem 100-200 z tym swoim bove i z oryginalna dvka wtedy wróć i pisz że ktos nie ma racji :)
Zresztą gdybyś wiedział jak pracuje komputer motronic 3.8.2 to byś nie pisał że bov dobrze pracuje. No ale jak wiesz lepiej niż inżynierowie boscha którzy zastosowali zawór recyrkulacyjny DV , a nie BOV to ja nie mam pytań.
Pozdr

Blow off

: pt cze 07, 2013 20:22
autor: Homikowaty
Zapraszam na jazdę tęstową porobimy logi i sprawdzimy.... nie mówię o zajechanym AGU a 90% na forum takie ma a co oni nie mają.... zróbcie rmeont silnika sobie później pisz bzdury.


Inaczej Mi działa polecam sprawdzić innym jak nie pasuje zawsze można powrócić do DV

Blow off

: sob cze 08, 2013 11:05
autor: GregorzG60
A co jazda testowa da ? że będzie sapał wieśniacki bov i nic wiecej.
Zrób sobie sam pomiary racelogic-iem 0-200 na bovie, wsadz dvke , zrob jeszcze raz pomiar i wtedy pisz kto ma sprawne 1.8T a kto nie.
Sapanie bova to nie wszystko.