Strona 3 z 3

AGU...węże dolotu

: ndz mar 24, 2013 23:26
autor: Sandorr
No mi pokazywało wcześniej 0.6bar a na biegu jałowym -0.2bara .Po wymianie kilku węży i DV max ładuje 0.4Bara a na biegu jałowym teraz -0.8 a nawet do -1 dochodzi.
Z tym że czyściłem N75 i może go skleiłem?? :? Jutro jak będzie pogoda to wymienie jeszcze przewód do wskaźnika,wskaźnik kupiłem razem z przewodem który wyglądał jak do akwarjum i może się zasysa i go skleja...

AGU...węże dolotu

: pn mar 25, 2013 07:57
autor: szpieg
jestes pewny ze czujnik ciśnienia masz poprawnie skalibrowany ?

AGU...węże dolotu

: pn mar 25, 2013 15:22
autor: Sandorr
A jak mogę to sprawdzić?
Chodzi Ci o wskaźnik?Po włączeniu zapłonu wskazówka wskakuje na 0.Będzie różnica jak założe przewody o np. za dużej średnicy wewnętrznej teraz mam chyba 3mm,chodzi mi o przewód od kolektora do DV

AGU...węże dolotu

: ndz sie 04, 2013 21:07
autor: marcinlomza83
Witam, piszę w tym temacie ponieważ nie chce zaśmiecać i zakładać nowego, zaczął dochodzić do mnie dziwny dźwięk podczas przyspieszania ( gdy turbo już "napompuje" ) przez ok 2 sekundy słychać niezbyt głośne wycie: "łuuuuu" :) . Dziś było sprawdzane turbo, luzy w normie, zawór DV ok, brak spadku mocy i ubytku oleju. Pytanie co może być przyczyną, wina jakiegoś zaworka lub nieszczelność ? Dziękuje za odp. Pozdrawiam.

AGU...węże dolotu

: ndz sie 04, 2013 21:30
autor: szpieg
sprawdz wydech, pewnie masz nieszczelnosc

AGU...węże dolotu

: ndz mar 13, 2016 23:29
autor: MiKson
Wznawiając temat

posadami golfa 4 1.8t aum po regeneracji turbo bije raz 1.3 bara a raz 0.3 i ani drgnie w górę
podobno wpada w tryb awaryjny nie mogę zlokalizować nieszczelności w dolocie drugim "problemem" jest dławienie samochodu obstawiam ze jest to katalizator chciał bym wymienić go na strumienice ale na środku katalizatora umieszczona jest sonda i teraz pytanie

gdzie najczęściej dolot seryjny morze być nieszczelny ? gdzie mam szukać nieszczelności ?

czy po wydłubaniu katalizatora w włożeniu w niego przelotówki sonda nie będzie wariować ?