Strona 3 z 181

: sob mar 06, 2010 02:45
autor: Rafalek114
Kolejna zagadka panowie... A mianowicie moim zdaniem najwiekszy wynalazek jaki do tej pory spotkalem. Silnik 150km ulozony poprzecznie ,ale ze sprezarka z silnika wzdluznego , malo tego silnik ma ustawiony kolektor ssacy i przepustnice w odwrotna strone jak AGU,AUM,APP,AUQ itp itd a ma przepustnice na linke i glowica ma wielkosc kanalow prawdopodobnie taka ja glowica w silniku AGU ,AEB (sprawdze to jutro )

Obrazek

Jak ktos zgadnie jakie ten motor ma oznaczenie to jest dobry...ja osobiscie pierwszy raz trafilem na takiego wynalazka

[ Dodano: 06 Mar 2010 01:58 ]
Raschey pisze:Tzn. ja to tak rozumię że oddaje swoje turbo z Golfa IV 1.8t 150PS, płacę za regenerację/modyfikację 500 zł-tyle było przynajmniej ostatnio ("nowa" 1300zł), wsadzam, daje wtryski 320cc, pompa da rade do 250PS, stroje i mam 230PS do codziennej bez fuckup-owej jazdy. No i IC

Nie ma takiej opcji .... zle to rozumiesz ... nie osiagniesz takiej mocy po takich modyfikacjach ktore podales

: sob mar 06, 2010 11:35
autor: TAZ
Tak by to wyglądało, chyba go ktoś z sharana wyrwał :)

Obrazek

: sob mar 06, 2010 11:42
autor: Rafalek114
TAZ pisze:chyba go ktoś z sharana wyrwał :)

Dokladnie :bigok:

ps ten silnik to straszny wynalazek

: sob mar 06, 2010 12:01
autor: TAZ
Ponoć słupek ten sam co AGU, reszta osprzętu inna.

: sob mar 06, 2010 19:45
autor: WILCZEK MK4 GTI
oznaczenie silnika AJH

: ndz mar 07, 2010 12:39
autor: Rafalek114
Ponoć słupek ten sam co AGU
info potwierdzone ...glowica ma identyczne kanaly jak AGU , ale ma tez jedna przewage nad glowica AGU :wink:


ps jak dla mnie to najciekawsza glowica od wczoraj :bajer:

: ndz mar 07, 2010 17:43
autor: TAZ
To się pochwal z czym jest lepsza. :grin:

: pn mar 08, 2010 01:17
autor: Rafalek114
To się pochwal z czym jest lepsza. :grin:
wiesz moze nie tyle ze jest lepsza ,ale mozna ja montowac rowniez do nowszych wersji 1,8t bo ma wyjscie na ten caly AGR.

: wt mar 16, 2010 09:00
autor: TAZ
Dawno nic nie pisałem. A tu kolejne pytanie. Co ze sprzęgłem przy podniesieniu nm i KM ??
Serie mamy dwie 228mm na dwumasie i 240mm na dwumasie. Pewnie ci co podnoszą moc zaraz będą spawać dwumas żeby go odchamić, ale wiadomo, że zamiast 228mm w dwumasie da się spokojnie dobrać sprzęgło z innych VW.

I tak do skrzyń 5 biegowych pasuje tylko 228mm, docisk można wziąć z ABFa, 1Z, chyba nawet passata B3 z silnikiem 9A o ile skrzynie miał na linki bo tam też 228mm siedziało. Wszystko ładnie i pięknie ale ori dociski raczej są do prawie seryjnych mocy tylko. Wszędzie piszę, że tarcza i docisk z VR6, tylko ile to zniesie ????

: wt mar 16, 2010 11:44
autor: toffic
I tak do skrzyń 5 biegowych pasuje tylko 228mm, docisk można wziąć z ABFa, 1Z, chyba nawet passata B3 z silnikiem 9A o ile skrzynie miał na linki bo tam też 228mm siedziało. Wszystko ładnie i pięknie ale ori dociski raczej są do prawie seryjnych mocy tylko. Wszędzie piszę, że tarcza i docisk z VR6, tylko ile to zniesie ????
tylko docisk jest z VR6 jest taki sam jak ww. silnikach a tarcza różni się tylko tłumikiem drgań, wkładaj zestaw Sachsa z G60 i po problemie

: wt mar 16, 2010 14:06
autor: TAZ
A ma ktoś jakiś doświadczenia jaki moment ten zestaw zniesie ?? Ja dla siebie to mam nowego sachsa z ABFa ale wiedza przyda się innym, którzy chcieli by nakupić przed robotą to co potrzeba.

: wt mar 16, 2010 14:35
autor: Dario84
Na razie jest sprawdzone 380Nm w G60, trzyma bez większego problemu

: wt mar 16, 2010 23:44
autor: Rafalek114
TAZ pisze:A ma ktoś jakiś doświadczenia jaki moment ten zestaw zniesie ??
Wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi.

1 przyklad ...caly kpl z sachsa i poslizgnal sie przy jakis marnych 260nm i 190km w moim mk3 , nie polecam ....

2 przyklad ... jest jeden ziomek na forum vwzone ktoremu gto robil swapa na APY w mk3 plus "soft,wydech,fmic" i sprzeglo z g60 pofrunelo w dwa tygodnie ,pozniej wszedl spiek i dopiero daje rade


3 przyklad Z drugiej strony wlozylismy nowy kpl sachsa z vr6 do audi tt na jednomasie z g60 by digitun ...moc to 306km i 380nm ...auto dawalo rade ale nigdy nie bylo strzelone ze sprzegla ,dlatego nie wiem jak to by sie skonczylo ,jak ktos mocno upala samochod to odradzam taki zestaw, jak ktos jezdzi spokojnie to tak jak Dario napisal moze i nawet do 380nm wytrzymac

: śr mar 17, 2010 02:34
autor: bandyta mk1love
_mumin_ pisze:Tu małe porównanie korb 1.9 TDI vs. 1.8T chyba nie muszę mówić która jest która :)

Obrazek

Obrazek

To już wiemy dlaczego warto zmienić korby na kute :P
Silnik 1,8 8v i 16v oraz 9a mają korby 144 mm, ABF, 2e itd mają 159 mm korby - jaki jest wymiar korby tej z TDI, które pokazałeś i z jakiego dokładnie to jest silnika ?

Z tego tematu wynika,że seryjne korby 20vT wytrzymują okolice 350 koni - czyli w zasadzie jak i inne korby seryjne vw ale taka ,,masiwna" z TDi to już musi dawać ładnie radę - pytanie tylko czy da się ją zaadoptować do jakiegoś benzynowego silnika i do ilu koni wytrzymałyby takie korby!?

Tak optycznie patrząc to jestem bardziej do nich przekonany niż do np korb kutych Wosner'a czy jeszcze jakiejś innej firmy!!

O GIGANTYCZNYCH sworzniach dla korb TDi nie wspomnę...z czego tu w ogóle tłoki podpasywać ?