Strona 3 z 4

: czw kwie 29, 2010 21:55
autor: Gała
Jeżdżąc w mieście nie pałując auta moja seria 180 konna paliła 9-10l, jednak gdy zaczynało się deptać spalał 12-13l i uważam że nie jest to straszne spalanie. Co do trasy jadąc 80-90 spali Ci 7-7,5 ale przy prędkości 195 km/h to jestem pewien że nie ma najmniejszej szansy zejścia poniżej 10l nawet jeśli leciał by z góreki, realne spalanie przy takiej prędkości to tak jak napisano wyżej 12-13 :)

: czw kwie 29, 2010 22:12
autor: dcsp52
zgadzam sie ze 14 to nieduzo jak na 180 gonione batem auto


ale nigdzie nie napisalem ze przy 195 ma palic mi 7 :)

w trasie jade ekonomicznie i plynnie 130 maks wystarcza chyba ze mowimy o znikomym procencie autostrad wtedy moge sie pogonic a tak do 130 plynnie jadac 7,5 jest realne

spalania udokumentowane na spritmonitor de

: pt kwie 30, 2010 08:53
autor: hunterek
dcsp52, zgodze sie co do spalania na trasie ale miasto w moim przypadku wypada gorzej ze wzgledu na ktrotkie odcinki.

: pt kwie 30, 2010 16:56
autor: dcsp52
wymienilem termostat w lutym i jest lepiej

poprzedni teoretycznie tez dzialal ale auto wolniej sie nagrzewalo - a firma ta sama

dlatego szukalem jescz w tym temacie o tych czujnikach :)

Re:

: wt sie 17, 2010 13:24
autor: reyko
U mnie po wymianie sondy lambda wszytko wróciło do normy.
hunterek pisze:reyko, to jak sie czegos dowiesz to podziel sie opinia , moze wtedy warto sprawdzic u siebie. Moze inni by sie wypowiedzieli o spalaniu u siebie ?
Z tego co udało mi się dowiedzieć na temat za dużego spalania w 1.8T:
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do 2002 mogły być montowane wadliwe.
- Sonda lambda
- Przepływomierz i/lub czujnik temperatury w dolocie może być usyfiony olejem, wystarczy oczyścić - spotykane przy filtrach stożkowych/CAI itp. Z tym, że w tym wypadku odczuwalna jest utrata mocy.

Problem spalanie

: pt paź 01, 2010 20:01
autor: dcsp52
zmien termostat na jakis firmowy z dobra uszczelka [wahler ja dalem 58zł u mnie rozwiazal problem wczesniej mialem 2 inne tansze i niestety bylo to samo :/ pomimo poprawnego montazu]+ wylej to co masz teraz w ukladzie i zalej cos dobrego

szukaj nieszczelnosci dolotu - rurka od odmy lubi parciec auto lapie duzo powietrza - 150zł w aso - ja zamienilem rurka od gazu ktora sie "niezasysa"

obecnie na jednomasie 5,5kg mam 10.2 sredniego


moze mi ktos pokazac czujnik temp w dolocie na jakims screenie jak to wyglada ??

Problem spalanie

: pt paź 01, 2010 20:59
autor: hunterek
dcsp52, czujnik temp w dolocie to taki czujniczek z radiatorkiem. Przy CAI najczesciej wisi sobie obok :)

Problem spalanie

: pt paź 01, 2010 22:24
autor: dcsp52
to nierozumiem jak bedac przy filtrze to moze byc uwalone olejem ?? w agu niema zadnego przewodu zwrotnego do puchy ktory mogl by zygac olejem ??

u mnie radiator ma duza powierzchnie ;D by amd

Problem spalanie

: wt paź 26, 2010 00:57
autor: simens
moze ktos wrzucic fotke tego czujnika temp? czy jak jest uszkodzony VAG go wykaze?? AGU jest wrazliwy na swiece? bo kiedys mialem taki przypadek ze po wymianie swiec auto zaczelo ok 1L mniej palic ale byly kompletnie zajechane;p

Problem spalanie

: śr paź 27, 2010 09:42
autor: reyko
Czujniki które były wadliwe były w kolorze czarnym i były montowane do 2002 roku, dobre są w kolorze zielonym. VAG ci nie pokaże żadnego błędu. Obrazek

Problem spalanie

: śr paź 27, 2010 10:20
autor: dcsp52
reyko a masz moze dostęp do etki aby podać oznaczenie obu ?

Re: Problem spalanie

: czw paź 28, 2010 00:40
autor: simens
reyko pisze:Czujniki które były wadliwe były w kolorze czarnym i były montowane do 2002 roku, dobre są w kolorze zielonym. VAG ci nie pokaże żadnego błędu. Obrazek
orientujesz sie moze ile takie cos kosztuje w aso? bo podroba to raczej mniej ciekawa opcja.
ewentualnie mozna taki czujnik sprawdzic jakos np na opornosc??

Problem spalanie

: czw paź 28, 2010 07:51
autor: dcsp52
te czarne mozna czyscic - na jakis czas pomaga

Re: Problem spalanie

: czw paź 28, 2010 09:44
autor: reyko
dcsp52 pisze:reyko a masz moze dostęp do etki aby podać oznaczenie obu ?
Etki niestety nie posiadam, ale przypuszczam, ze to ten 059919501A Zielony.
simens pisze:
reyko pisze:Czujniki które były wadliwe były w kolorze czarnym i były montowane do 2002 roku, dobre są w kolorze zielonym. VAG ci nie pokaże żadnego błędu. Obrazek
orientujesz sie moze ile takie cos kosztuje w aso? bo podroba to raczej mniej ciekawa opcja.
ewentualnie mozna taki czujnik sprawdzic jakos np na opornosc??
Cena w ASO - 115.23 brutto, w sklepach ok 60-70 PLN