Strona 3 z 3

: pn maja 17, 2010 17:48
autor: Konrad20vt
Czy ja wiem czy tak elastyczne ..... Jadąc na wysokim biegu moje 1.8T zbiera sie płynniej i bez żadnego kopa jak w TDI , mam porównanie bo mam w domu 2.0 TDI .. Ale jednak dobrze wiem że stare 1.9 TDI ARL ma inna charakterystykę i ciekawi mnie jak sie nim jeździ :bajer: Ale na chwile obecną nie zamienił bym swojego 1.8T na żadnego TDI czy innego klekota .

: pn maja 17, 2010 20:28
autor: Arek84
Wg. tego http://www.zeperfs.com/en/duel355-74.htm i tego http://www.zeperfs.com/en/duel1006-74.htm widać, że ARL elastycznością jest porównywalny tylko na piątym biegu z 1.8T 180km, na innych biegach dostaje baty :helm:
Golf ARL vs. 1.8T 150km ze staru zatrzymanego może iść podobnie ale na elastyczność benzyna przegrywa... http://www.zeperfs.com/en/fiche385-vw-golf-iv-gti.htm

: pn maja 17, 2010 21:30
autor: Konrad20vt
Musze sie kiedyś przejechać takim TDI :PP

Porównanie 1.8T AGU/AUM/ARZ do 1.9 TDI ARL

: sob lis 26, 2011 18:44
autor: marcinnn1
wiem wiem odgrzlem kotleta ale musialem dodac swoje 3gr,mialem arl-a i 1.8t AUM 150ps seria, i 180ps w serii usa wszystkie te silniki w golfach mk4 i powiem tak jezeli nie patrzec na spalanie (ale to tez zalezy na jakiego tdi sie trafi bo jak bedzie zjezdzony i pompki slabe to nie ma mowy o zadnych 7.5-8 litrach,a do 1.8t mozna smialo klasc lpg i jezeli zrobione to bedzie zgodnie ze sztuka bezdzie latal bezproblemowo ) to nr 1 dla mnie jest 1.8T jedzie od samego dolu do konca na calej skali o wiele przyjemniesza jazda niz tdi ktore zygnie gwaltownie momentem przez chwile a dalej nic ale tez jest to jeden z lepszych silnikow jakimi jezdzilem zalezy kto co lubi.ale moj typ 100% 1.8t to jest kot a po wrzuceniu lpg jezdzi taniej niz arl.pozdro